mies77mk, häiriköikö muualla?

Tämä on häirikkö jo monen vuoden ajalta ainakin tuolla seksichateissa, mutta aina vaan jatkaa samaa rataa, omistaa myöskin toistakymmentä eri nikkiä jolla käy häiriköimässä. Etenkin ottanut kohteeksi pari naispuolista chattaajaa.
Olikos meillä nikkibannia ollenkaan, vaiko vaan ip ban?

Tuota henkilöä ei tunnu saavan rauhottumaan millään.

23

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy googlella useammasta paikasta.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11670916

      Käyttäjä piiloittanut profiilinsa mutta eikö ylläpito jotain tuolle mahda kun kerran rekisteröitynyt suomi24:ljään
      Profiilin poistoja aluksi mikäli mahdollista.
      En minä tiedä olen rookie mutta ilmoittaisin jokaisen profiilin ylläpidolle.

      • Ongelma onkin siinä kun nikkejä sillä niin monta.
        Tänään annoin sille bannin, sillä teksti oli niin ruokotonta yhtä käyttäjää kohtaan, mutet ei auttanu yhtään, loggas aina pihalle ja tuli takas niin pääs mutesta eroon, taisin mutettaa 4 kertaa ja pyysin jopa asiallisesti rauhottumaan, muttei auttanu, siis piti laittaa banni.
        Otin toki ensin keskusteluista kuvakaappaukset jos mun tarttee tekojani puolustela jossain vaiheessa.

        Suosittelen myös muita sefuja anteeksi luotseja ottamaan screenprinttejä ennen toimenpiteitä, silloin on näyttää mustaa valkoisella miksi olet jonkun toimenpiteen tehnyt, tällöin ei myöskään yp:n tarvitse miettiä kenen sanaan luottaa.


    • Tässä lisää nimimerkkejä mitä kyseinen henkilö käyttää.
      masa77vk, mies77mk ja KAJASTUS

      Ja jos ylläpitoa yhtään kiinnostaa, niin sexbaarin lokista löytyy jopa suoria tappouhkauksia yhtä naista kohtaan, myöskin uhkaillut menevänsä tämän henkilön kotiin ja laittaa sen kenttään....

      Kyseinen nainen oli tehnyt ilmoituksen poliisin nettivinkin kautta, mutta mitään ei asialle oltu tehty.

      Lisäilen tänne niitä sen nikkejä sitä mukaa kun saan niitä tietooni.


      • ml77 kirjoitti:

        Mikset laita niitä ylläpidolle suoraan?
        [email protected]

        Niistä on kyllä ylläpidolle laitettu tietoa asianosaiselta.
        Tänne on tarkotus kerätä henkilön nikkejä joita käyttää.

        Vai häiritseekö se sua jotenkin?


      • Godsmack kirjoitti:

        Niistä on kyllä ylläpidolle laitettu tietoa asianosaiselta.
        Tänne on tarkotus kerätä henkilön nikkejä joita käyttää.

        Vai häiritseekö se sua jotenkin?

        Yritin vain jäljittää henkilöä ja olla hieman avuksi.
        Vaikka olen ensimmäistä kertaa luotsi niin osaan kyllä jotain.

        En häiritse enää.


      • ml77 kirjoitti:

        Yritin vain jäljittää henkilöä ja olla hieman avuksi.
        Vaikka olen ensimmäistä kertaa luotsi niin osaan kyllä jotain.

        En häiritse enää.

        Arvioni on Uusimaa, ikä 66v.


      • ml77 kirjoitti:

        Arvioni on Uusimaa, ikä 66v.

        On ihan ok kun jäljität.
        Alotin tämän senkin vuoksi, että jos ks henkilö häiriköi muissa chateissa,
        niitä on hankalampi jäljittää, olisi myös mukava tietää miten ks henkilö käyttäytyy muissa chateissa jos hän muualla liikkuu.

        Miten arvioita miehen iän? Hänellä kuitenkin vuosi 77 ainakin kahdessa nimimerkissä, tosin nehän ei yleensä todista mitään, ikä voi silti olla vaikka 88v.

        Eikä mun tarkotus ollu sua loukata mitenkään, vaan selventää miksi kirjoitin tänne enkä yp:lle.


      • Godsmack kirjoitti:

        On ihan ok kun jäljität.
        Alotin tämän senkin vuoksi, että jos ks henkilö häiriköi muissa chateissa,
        niitä on hankalampi jäljittää, olisi myös mukava tietää miten ks henkilö käyttäytyy muissa chateissa jos hän muualla liikkuu.

        Miten arvioita miehen iän? Hänellä kuitenkin vuosi 77 ainakin kahdessa nimimerkissä, tosin nehän ei yleensä todista mitään, ikä voi silti olla vaikka 88v.

        Eikä mun tarkotus ollu sua loukata mitenkään, vaan selventää miksi kirjoitin tänne enkä yp:lle.

        Ihan puhdas arvio tai olisin voinut lähettää hänelle sähköpostia tai chattailla henkilön kanssa esiintyen naisena :-)

        Tietystikään noin en tehnyt se ei olisi sopivaa käytöstä luotsille.


      • ml77 kirjoitti:

        Ihan puhdas arvio tai olisin voinut lähettää hänelle sähköpostia tai chattailla henkilön kanssa esiintyen naisena :-)

        Tietystikään noin en tehnyt se ei olisi sopivaa käytöstä luotsille.

        Juu ei ole kovin sopivaa, vaikka sitäkin tapahtuu.
        Joskus vuosia vuosia sitten saatoin käyttää katiskana jotain nikkiä, mutta tällöin ei ollu vielä rekisteröitymispakkoa.
        Tällöin sai aika hyvin todella sairaita ihmisiä ilmoitettua poliisille.


    • ainakin tuolla entisessä 40 nykyisellä kävelykadulla samaa tekee..
      lokia vaan talteen ja ylläpitoon kaikki nikit sitä mukaa kun tekee uusia

      • Eli ei siis ole pelkästään sex chattien ongelma.

        Juu ite olen alkanut sen kirjotuksia kuvakaappauksella tallentaan, etenkin räikeemmät kirjoitukset.


      • Godsmack kirjoitti:

        Eli ei siis ole pelkästään sex chattien ongelma.

        Juu ite olen alkanut sen kirjotuksia kuvakaappauksella tallentaan, etenkin räikeemmät kirjoitukset.

        Moi! Ei todellakaan pelkästään sex chattien ongelma. Olen itse toiminut n.1v luotsina, pääasiallisesti Sex Bar2 ja Kinky Bar. Nuoret aikuiset sivusto. Jokasivustolla tämä henkilö häiriköi erinikeillään. Häiriköintiä on ollut jo useitavuosia. Aktiivina rivishattarina ollessani, tuli huomioitua yhtä sun toista. Onhan noita lokeja tullut lähetettyä ylläpitoon vaikka kuinka, eriasia sitten miten yp. niihin reakoi. Räikeimmät kirjoitukset kirjoitetaan yleensä punaisella, jotkut chattailijat ovat antaneet niitä minulle ja minä lähettänyt eteenpäin suoraan ylläpitoon.Lokit, kun lähtee luotsinkautta, ne nopeammin ja useammin tulee yp.n luettavaksi. Epäilen, että kaikkia palautelomakkeita yp. ei lue. Suoraa yp.n sähköpostiosoitetta ei saa antaa chattareille. Mitä noihin nikkeihin tulee, niitähän tekee liukuhihnasta lisää, uusia säkköpostiosoitteita ja ip tunnuksia saa. monella häiriköllä useampikone ja useampi ohjelma käytettävissä. Kaikki häiriköt eivät kumminkaan toimi kotikoneilta, jopa virastojen koneita käytetään häiriköintiin.


      • lkor kirjoitti:

        Moi! Ei todellakaan pelkästään sex chattien ongelma. Olen itse toiminut n.1v luotsina, pääasiallisesti Sex Bar2 ja Kinky Bar. Nuoret aikuiset sivusto. Jokasivustolla tämä henkilö häiriköi erinikeillään. Häiriköintiä on ollut jo useitavuosia. Aktiivina rivishattarina ollessani, tuli huomioitua yhtä sun toista. Onhan noita lokeja tullut lähetettyä ylläpitoon vaikka kuinka, eriasia sitten miten yp. niihin reakoi. Räikeimmät kirjoitukset kirjoitetaan yleensä punaisella, jotkut chattailijat ovat antaneet niitä minulle ja minä lähettänyt eteenpäin suoraan ylläpitoon.Lokit, kun lähtee luotsinkautta, ne nopeammin ja useammin tulee yp.n luettavaksi. Epäilen, että kaikkia palautelomakkeita yp. ei lue. Suoraa yp.n sähköpostiosoitetta ei saa antaa chattareille. Mitä noihin nikkeihin tulee, niitähän tekee liukuhihnasta lisää, uusia säkköpostiosoitteita ja ip tunnuksia saa. monella häiriköllä useampikone ja useampi ohjelma käytettävissä. Kaikki häiriköt eivät kumminkaan toimi kotikoneilta, jopa virastojen koneita käytetään häiriköintiin.

        Näimpä juuri...
        Oma näkemykseni olis, että jos keräis mahdollisimman monta nikkiä ks käyttäjältä,
        sekä ottais kuvakaappauksena kaikki sen ylilyönnit, solvaukset, uhkaukset jne
        ja lähettäis ne sitten poliisille ja pyytää tutkinnan aloittamista.

        Tosin sexbar:in naishenkilö on jo kärsinyt "masan" ilkeilystä jo 5 vuotta,
        joten ihmettelen miten hän saa jatkaa käytöstään edelleen samanlaisena,
        vaikka on tehty ilmeisesti kerran ilmoitus poliisin nettivinkkiin tmv.

        On todella kumma jos YLLÄPITO antaa tämän jatkua, itse luotsina
        en ainakaan jaksaisi semmoisen pässin päivystystä päivästä toiseen.
        Jos luotsien pitää joka päivä puuttua ks henkilön toimintaan chateissa,
        niin kyllä se pitäisi ylläpidonkin siihen puuttua rankemmin,
        poistamalla kaikki henkilön nikit, ja ehkä ennen sitä tehdä asiasta rikosilmoitus.

        Minä luotsina aijon vastaisuudessa bannia ks henkilön jo heti ensimmäisestä
        asiattomasta toiminnasta chateissa, sillä niin kauan hän on saanut riehua,
        että hän on varmasti saanut miljoona pyyntöä, kehotusta ja käskyä käyttäytyä,
        eivätkä nämä ole toimineet mihinkään suuntaan.
        Ei kannata käyttää energiaa sellaiseen henkilöön joka on rellestäny jo vuosia,
        päästen aina pälkähästä.


      • lkor kirjoitti:

        Moi! Ei todellakaan pelkästään sex chattien ongelma. Olen itse toiminut n.1v luotsina, pääasiallisesti Sex Bar2 ja Kinky Bar. Nuoret aikuiset sivusto. Jokasivustolla tämä henkilö häiriköi erinikeillään. Häiriköintiä on ollut jo useitavuosia. Aktiivina rivishattarina ollessani, tuli huomioitua yhtä sun toista. Onhan noita lokeja tullut lähetettyä ylläpitoon vaikka kuinka, eriasia sitten miten yp. niihin reakoi. Räikeimmät kirjoitukset kirjoitetaan yleensä punaisella, jotkut chattailijat ovat antaneet niitä minulle ja minä lähettänyt eteenpäin suoraan ylläpitoon.Lokit, kun lähtee luotsinkautta, ne nopeammin ja useammin tulee yp.n luettavaksi. Epäilen, että kaikkia palautelomakkeita yp. ei lue. Suoraa yp.n sähköpostiosoitetta ei saa antaa chattareille. Mitä noihin nikkeihin tulee, niitähän tekee liukuhihnasta lisää, uusia säkköpostiosoitteita ja ip tunnuksia saa. monella häiriköllä useampikone ja useampi ohjelma käytettävissä. Kaikki häiriköt eivät kumminkaan toimi kotikoneilta, jopa virastojen koneita käytetään häiriköintiin.

        Itsellä tuli mieleen jonkun yläasteen tietokoneluokka, mutta ilmeisesti häirikkö on ehtinyt kypsymään iältään, ei tavoiltaan. Onko sitten talkkari vai se opettaja. =)

        Onhan noita ihmeellisiä ihmisiä kyllä kirjastossa nähnyt, yksi herra oli sammunut kirjaston koneella ja jännä, että oli tyhjä viskipullo pöydällä. Toinen ihmeellinen oli nainen, joka alkoi vain kaikkia haukkumaan rasisteiksi, ikään, ihonväriin tai mihinkään muuhunkaan liittyen ja nainen oli ilmeisesti myös raiskattu siellä kirjastossa, joten saattoi olla avohoidokki.

        Harmillisia kyllä nuo häiriköt, onneksi sentään löytyy myös muutama erinlainen häirikkö, jotka siis kyllä häiriköi, mutta ehkä viestillä tai kahdella ja siinäkin silti pysytään asialinjalla, eli satiiria osataan käyttää.

        En tiedä ylläpidon vahvuutta, mutta en yhtään ihmettele, että sielläkin voi olla satoja viestejä päivässä, joten ne asialliset viestitkin saattaa hukkua massaan.


    • mies77mk Häiriköi nykyään chatinpuolella Sex Bar ja Kirkko Cafe, eilen pannin hänet suoriltakäsin Nuoret aikuiset sivustolta(24h). Tällätavalla en antanut edes mahdollisuutta hänelle, että aloittaa törkynpuhumisen ylellä. Tiedotin asiasta EvilChat, kerran luotsaamme samassa sivustolla.

      • Ihan oikein.
        sex Barissa hän häiriköi todella usein.


    • lkori on oikein reipas tyttö!

      Näin sitä juuri täytyy Luotsien yhteistyö skulaa :)

      Vau, mulla oma chat EvilChat ...

      ;D

      • Noh, minä ja minun lukihäröni, suonette anteeksi :D


    • Mut mullapas on chatissa ja vähän muuallakin kirjoitushärö... se on sitä, kun yrittää nopeasti vastailla useammalle... niin tulee vaikka minkälaisia sekopäisiä sanoja vähän väliä, mutta eipä kai tuo haittane mittään. Huom! ...voin vielä puolustautua häröistäni liian varhain (4 kk vanha kone) > kuluneilla näppäimistön kirjaimilla. Puuttuu jo 8-kirjainta, mitkä saan arvuutella, että missä mikin oli.

      Kone pitäisi lähettää HP.lle mutta en vaan nyt saa sitä aikaiseksi jostakin kumman syystä. Eiköhän mulla taas sitten viimeistään se *lamppu* syty silloin vasta oikein kunnolla, kun takuuaika on mennyt jälleen kerran umpeen. Toinen kone jo, mistä läks kirjaimet hevon vi''' eiku hattuun muutaman kk päästä koneen ostosta. Edelllinen, mistä ne katos oli Fujitsu ja omaan takkiin otin senkin silloin, joten hukkaan meni 999 egee ... taas kerran :D

      • ensinnäkin, älä osta fujitsuja....
        Toiseksi, et voi käyttää tekosyynä kuluneita näppäimistöjä,
        tuolla tahdilla jos kirjottelet niin sähän kirjotat vaikka pilkkopimeessä ilman otsalamppua =D


      • Godsmack kirjoitti:

        ensinnäkin, älä osta fujitsuja....
        Toiseksi, et voi käyttää tekosyynä kuluneita näppäimistöjä,
        tuolla tahdilla jos kirjottelet niin sähän kirjotat vaikka pilkkopimeessä ilman otsalamppua =D

        Se olikin sitten viimeinen Fujitsu juuh, mutta nyt on kolmas HP menossa ja ei oo hyvä ei :( Sohvan alla on yksi HP jonka ostin 2005 oli käytössä 1,2 vuotta (takuu umpeutui vuodessa) se vaan lakkasi menemästä nettiin ja siitä sain siihen aikaan pulittaa rosvofirmaan/ kusetus firm. Tuusulassa (Tietoheimo) nykyisin nimi vaihtunut, niin 1500 egeä. 7 tuntia kotiin tullut korjaaja kahtena päivänä yritti saada sen toimiin, mutta ei onnistunut.

        Äijä kadotti koko netinkin meiltä siinä örveltäessään ja itse saimme sen sitten takaisin onneksi :) Vaan kone jäi sitten sille tielleen (sohvan alle) ja olisi kyllä kieltämättä tehnyt mieli käyttää sinkoa silloin kohti Tuusulan Tietoheimoa. Alussa jo, kun ostin koneen, niin osaamaton harjoittelija laitettiin se meille asentamaan (langaton yhteys) jannu sanoi välillä, että; *oho, nyt sinne taisi päästä jotakin melko lailla* Muuten.. tuohon liikkeeseen sitten liityi paljon muutakin sekoilua meille..kin... ja tehtiin siitä lopulta rikosilmoitus poliisille, mutta omistaja äijä pääsi varmaan jutusta ulos, kuin koira veräjästä.

        Niin Acerista myös multa kului pari kirjainta ...

        Mä pimeessä vaan nukun ja kattelen painajaisia aina . Eikä mulla oo otsalamppuukaan, kun en osaa suunnistaa... eksyn jopa omalla paikkakunnalla välillä, vaikka mesta ei ole kovin suuri :)

        Mutta oon mä aika kova muija kirjoittaan kyllä *khihi*


      • EvilCat kirjoitti:

        Se olikin sitten viimeinen Fujitsu juuh, mutta nyt on kolmas HP menossa ja ei oo hyvä ei :( Sohvan alla on yksi HP jonka ostin 2005 oli käytössä 1,2 vuotta (takuu umpeutui vuodessa) se vaan lakkasi menemästä nettiin ja siitä sain siihen aikaan pulittaa rosvofirmaan/ kusetus firm. Tuusulassa (Tietoheimo) nykyisin nimi vaihtunut, niin 1500 egeä. 7 tuntia kotiin tullut korjaaja kahtena päivänä yritti saada sen toimiin, mutta ei onnistunut.

        Äijä kadotti koko netinkin meiltä siinä örveltäessään ja itse saimme sen sitten takaisin onneksi :) Vaan kone jäi sitten sille tielleen (sohvan alle) ja olisi kyllä kieltämättä tehnyt mieli käyttää sinkoa silloin kohti Tuusulan Tietoheimoa. Alussa jo, kun ostin koneen, niin osaamaton harjoittelija laitettiin se meille asentamaan (langaton yhteys) jannu sanoi välillä, että; *oho, nyt sinne taisi päästä jotakin melko lailla* Muuten.. tuohon liikkeeseen sitten liityi paljon muutakin sekoilua meille..kin... ja tehtiin siitä lopulta rikosilmoitus poliisille, mutta omistaja äijä pääsi varmaan jutusta ulos, kuin koira veräjästä.

        Niin Acerista myös multa kului pari kirjainta ...

        Mä pimeessä vaan nukun ja kattelen painajaisia aina . Eikä mulla oo otsalamppuukaan, kun en osaa suunnistaa... eksyn jopa omalla paikkakunnalla välillä, vaikka mesta ei ole kovin suuri :)

        Mutta oon mä aika kova muija kirjoittaan kyllä *khihi*

        Auts, kuulostaa kyllä pahalta, ei sitten asentaja tajunnut verkkokorttia tarkastaa, tai emolevyä tms. =D Kai se sentään tökki jääkaappia kun nettiä yritti kytkeä?

        Mulla on ainoastaan HP:n pöytäkone mennyt rikki, enkä nyt muista, mikä toinen kone on mahdollisesti sanonut työsopimuksensa irti, mutta siis edelleen toimii moitteetta kaikki vanhat laitteet, niinkään valmistajaa katsomatta, jos ei omat aivot jumita, niin kymmensormijärjestelmä toimii näppäimiä rikkomatta. =) (Joissakin malleissa voi tosin olla hakusessa näppäimet ja niiden paikat, varsinkin jos on joku miniläppäri tai muu mistä puuttuu numlock numerot kokonaisuudessaan.

        Kuulostaa kyllä sellaiselta firmalta, että pitäisi heti ostaa niiden palvelut, kuulostaa erittäin mukavalta ja asiantuntevalta palvelulta. Halvatkin on huoltohinnat. =) Kuulostaa ihan Rainer & Rainer Co. Inc. Rosvotaan rahat kyllä, mutta mitään ei osata tehdä. =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe