raskasta tässä ollut,surua ym kataluutta ihmisissä.olen nainen ja ottaen etäsiittä useaankin eri henkilöön,ihmettelen vain ihmisten pahuutta ja pirulisuutta.kertooko kortit näkyykö mitään valoisampaa asiaa elämssä loppukesästä,keski-ikäiselle vesimies naiselle,olen vaalea ja energinen
smile tai ken vaan korttitulkitsija
1
110
Vastaukset
Toiset ottavat sinua kovin ottein kyllä mutta sinä olet tietoinen siitä mitä teet, miten pääset pois ongelmasta. Sain että elämässäsi on koettelemusta missä ongelmaa yritetään ratkaista mutta myöskin että ei halua mitään hankaluutta niin yrittää olla neutraali tilanteissa, pahin on kuitenkin takana. Tässä asiassa saavutat nyt paremmat olosuhteet koska teet kaiken tunteen ja kypsyyden kautta, keskityt omaan harmoniaan. loppukesä on valoisampi, olet yrittänyt paljon ja ollut omissa oloissa mutta jatkoon tulee liikkeelle lähtöä; uutta energia ja uusia askelia, mutta samalla mietit tilanteitasi ja keskityt yksityskohtiin sillä epäonnistumisen pelko tai liiankin aikainen toiminta tuo epäilyksiä ja pysäyttää sinua, ja unelmiakin on loppukesään, ehkä ajatuksissasi on jokin erityinen henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741