raskasta tässä ollut,surua ym kataluutta ihmisissä.olen nainen ja ottaen etäsiittä useaankin eri henkilöön,ihmettelen vain ihmisten pahuutta ja pirulisuutta.kertooko kortit näkyykö mitään valoisampaa asiaa elämssä loppukesästä,keski-ikäiselle vesimies naiselle,olen vaalea ja energinen
smile tai ken vaan korttitulkitsija
1
117
Vastaukset
Toiset ottavat sinua kovin ottein kyllä mutta sinä olet tietoinen siitä mitä teet, miten pääset pois ongelmasta. Sain että elämässäsi on koettelemusta missä ongelmaa yritetään ratkaista mutta myöskin että ei halua mitään hankaluutta niin yrittää olla neutraali tilanteissa, pahin on kuitenkin takana. Tässä asiassa saavutat nyt paremmat olosuhteet koska teet kaiken tunteen ja kypsyyden kautta, keskityt omaan harmoniaan. loppukesä on valoisampi, olet yrittänyt paljon ja ollut omissa oloissa mutta jatkoon tulee liikkeelle lähtöä; uutta energia ja uusia askelia, mutta samalla mietit tilanteitasi ja keskityt yksityskohtiin sillä epäonnistumisen pelko tai liiankin aikainen toiminta tuo epäilyksiä ja pysäyttää sinua, ja unelmiakin on loppukesään, ehkä ajatuksissasi on jokin erityinen henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921