Kaipailisin ohjeita, miten saisin komedoakneni pois... Mulla ei oikeastaan ole kuin musta-sekä valkopäitä ,joskus tulee "oikeita" finnejä. Miten pääsitte eroon komedoaknesta eli musta-ja valkopäistä?Mikä avuksi?
Mikä apu komedoakneen?
2
119
Vastaukset
- tuskallista
Kokemuksesta voin kertoa että komedoaknen kanssa taistelu on tuskallista. Itellä myös mustapäitä ja tukkeumia. On kokeiltu antibiootit, basiron- geeli, clindoxyl, epiduo ja nyt on käytössä differin. Kaikista on ollut pientä apua yhdistettynä kosmetologin tekemään ihonpuhdistukseen. Ihoni on ollut välillä parempi ja välillä huonompi. Viikko sitten aloin käyttämään differiniä ja iho on vähän parempi. Hyvät ihonpuhdistus tuotteet pitää myös olla. Itse käytän sebamedin puhdistusvaahtoa ja kasvovettä. Meikkiä en käytä muuten kun on ihan pakko. Kärsivällisyyttä siis ja käy näyttämässä ihotautilääkärille ihoasi. Mulla olisi määrännyt sen rajun kuurin mutta en halua sitä syödä. Ja kun tilanne ei paha ole niin luulen pärjääväni näillä miedommilla hoidoilla.
- musta -ja valkopäitä
Kyllä,seontuskallista... Itsekin olen kokeillut erilaisia puhdistusaineita, apua on ollut itseasiassa vain silloin alkuvaiheessa. Teho jotenkin loppuu. Olen itse kärsinyt tästän n.3v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5487117Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3262675Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872033- 1271244
- 311193
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 911006
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel102984Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64971- 41832