Kiinnostaa tietää, millaisena työpaikkana on Mamsellin keittiön pisteet. Sehän on palkittu yli 50 työpaikkana. Yleensä keittiöt ovat kiireisiä paikkoja, taukoja ei ehdi pitämään.
Mamsellin keittiön kokemuksia
12
1647
Vastaukset
- Teuvo Oinas
Eräällä työntekijällä on kajaanin turpein klitoris.
- siiilläälaaaillla
Melko järkyttävän huonoja esimiehiä ja sitä kautta huono ilmapiiri monessakin Mamsellin pisteessä jota ruokkii vielä muutama todella hankala työntekijä.
- Sivustaseurannut
Ei pidä paikkaansa. Asiallista ja hommansa osaavaa porukkaa.
- Anonyymi
Kyllä se on ihan totta, että työpaikkakiusaamista on ilmennyt Mamsellin kohteissa. Varsinkin niissä, joissa työskentelee sekä keittiöhenkilökuntaa että toimitilahuoltajia.
- Anonyymi
Huomaa että akat johtoasemissa, mikään ei toimi. Naurettavia säästökohteita ja normaalia "nainen on naiselle susi"- toimintaa.
- Anonyymi
Keittiöillä työpaikkakiusaaminen vakio ilmiö. Kautta alan.
- Anonyymi
Sama se on tässä niin kovin "aurinkoisessa" siivousalan puljussakin, aivan kaikki nuo edellä mainitut täyttyivät, kusetus ei lopu ikinä..
Liitosta sain kyllä hyvät vinkit tämän firman toiminnasta, ei ollut sen arvoinen että olisi kannattanut aikaa panostaa, loppuun palanut henkilökunta ja suositaan ketä halutaan- Anonyymi
Ymmärrän täysin, mistä puhut. Hyvä, jos pääsit kyseisestä kusetusfirmasta pois.
- Anonyymi
Kohta Sote kilpailuttaa nämä kusettajat, ottavat edes sellaisia työntekijöitä että kaikki älyäisivät suomenkielen. .suuri myötähäpeä kun työkaveri kysyy apua/ohjeistusta niin ei älyä sanaakaan suomenkieleä puhuvalle ns, auttavalle.
Mitenkähän ovat älynneet allekirjoittaa työsopimukset itse ja mitenkä paljon vedetään linssiin? 🤭 - Anonyymi
Mitenhän mahtaa Mamsellille käydä? Ulkoistetaan?
- Anonyymi
Joo tissit ulkona liiveistä tehdään ruokaa
- Anonyymi
Itseäni on jäänyt katkeroittamaan se, että esimies uskoo kiusaajaa ja näitä lusmuja, jotka eivät kunnolla tee töitään. Kaikki syyt ja työt vieritetään kiusatun niskaan, aivan kuin kiusattu olisi se syypää huonoon johtamiseen, ilmapiiriin ja muiden luonnehäiriöihin. Eräskin tiimi tituleeraa itseään "vahvojen naisten työyhteisöksi", vaikka on sanomattakin selvää, että OIKEASTI vahva ihminen ei todellakaan polje muita alas, ei puhu selän takana pahaa, ei aiheuta toiselle osapuolelle pelkoja ja ahdistusta ja kunnioittaa muiden yksityisyyttä. Mamselli hehkuttaa, miten heillä on kiusaamisen suhteen nollatoleranssi, mutta oikeasti totuus on aivan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082