mulla on yksi seinä makkarissa tumman ruskeeta tapettia isoilla lejtikuvioilla,joiden reunoissa hieman hopeaa. Ja lattia tummanruskeeta laminaattia. Kysyisinkin minkä väriset peiton, matot ja verhot kantsis ostaa?
tuleeko liian sekavaa jos ostaa esim.harmaan peiton, luonnonvalkoset verhot ? mattoja en tiiä mitä väeiä ottais ollenkaan.
minkäväriset verhot+päiväpeitto?
11
1238
Vastaukset
- apua valintaani
siis tarkoitin lehtikuvioita !
ups... nyt mietin josko laittaisin vanhat verhot joissa on valkoinen pohja mutta hiemna oranssihtavaa sävyä , ja samaa sävyä peitto. mutta entäs ne matot? - jaa-ajaa-a
Tuohan kuulostaa ihan hyvältä, eihän noista perjaatteessa mikään ole "väri". Itsellä on kämpässä punaista, pinkkiä, violettia, turkoosia, mustaa, valkoista, harmaata, tummanvihreetä, vaaleenvihreetä jne eikä todellakaa näytä sekavalt =) Jos oisin sinä, pistäsin ehkä hopeiset verhot, mutta mun sisustustyyli onki vähä rohkeempi :D
- disainer
Viininpunainen sopii todella hyvin tummanruskean kanssa, ja hopean, kunhan hopeaa ei ole mitenkään hirveästi
- orange1
asian vierstä jos on tumman ruskea tapetti yhellä seinällä, voiks siihen yhistää oranssii?? mulla on kait joku oranssi kausi.
Hirveän vaikea sanoa tarkkaan näkemättä muita kalusteita, koristeesineitä jne. mutta lyhyestä virsi kaunis niin; jotain tapetin ruskean kanssa sopivaa vaaleahkoa beigen sävyä ja varma valinta on hopean kaveriksi hopeanharmaata. Koska kyseessä makuuhuone, en lisäilisi oranssia kauheasti kuin korkeintaan esim. koristeesineiden, taulujen yksityiskohtiin ja koristetyynyihin.
- minttuT
Laittaisin mahdollisimman vaaleaa sisustustekstiiliä, luonnonvalkoinen voisi olla hyvä.
- Ihkun ihanaa, aina
Samoin vaaleaa, myös kaikki lilan sävyt sopivat ruskeaan jne. Myös kaikkia vaaleat tekstiilit. Vältä tummaa, koska sitä on jo paljon, tulee äkkiä ns. pimeä luola. Tietty jos itse tykkäät, niin mikäs siinä. Oranssi on kanssa ruskean kanssa kiva ja ehkäpä juuri syksyä kohden hyvä. Keväällä ihanaa laventelia tms. Oma kotini on hyvinkin värikäs, mutta ei mielestäni liikaa. Makuuhuoneessa tapetit hyvin vaaleansiniset. Huone on sinivoittoinen aina tauluja myöten. OH enemmän harmaan eri sävyjä, johon keväällä kevään vihreää, koska sohva on limen/pastellinvihreää. Hyvin harmoonista. Keittiö on mamman maailma ja sielä on vanilijaa seinät sekä kaapit, mutta muuten paljon esillä green Gatea sekä kulmakaappia ja hyllyä sekä hylly vielä erikseen, jotta olen saanut Kreikan tuliaisiani esille (kannua, mukia yms.). Kotia on ihana laittaa ja vaihdella sävyjä vuodenaikojen mukaan. Esim. jouluksi tulee minulla paljon punaista esille ihan keittiön mattoja myöten. Mikä miellyttää silmääsi, niin tee niin. Sinun kotisi on Sinun linnasi.
- Hopeaa, wow!
Jos siinä tapetin lehtikuviossa on hiukan hopeaa, niin sitä kannattaa korostaa. Lsita sitä lisää. Tykkäisitkö hopean hohtoisista kiiltävistä verhoista ja päiväpeitosta? Tai muutama hopeakuvioinen tyyny? Vaaleat sävyt ja peili sopii tummiin taustoihin. Verhot, matto ja päiväpeite ei tarvitse olla saman värisiä, kunhan näyttävät yhdessä hyviltä.
- been schocked
En ymmärrä tätä suomalaisten hopea-boomia ollenkaan. Olin asuntomessuilla tänä vuonna ja suorastaan järkytyin miten tummiin, mataliin, kopperomaisiin makuuhuoneisiin oli tungettu tafti-hopea-silkkihässäkkämäisiä valuvia, muhkeita verhoja ja päiväpeitteitä. Nehän ovat kauheita jossain kahdeksan neliön tummalattiaisessa huoneessa jossa saattaa olla vielä pienet ikkunat.
Tyyli joka sopii ilmaviin eurooppalaisiin kaupunkitaloihin tai venetsialaisiin palatseihin (joissa huonekorkeus siis vähintään 4 metriä ja makuuhuoneet yli 30 neliöisiä), näyttää vain ja ainoastaan surkuhupaisalta jossain minimakuuhuoneessa johon ei tule edes valoa. - Sama sama
been schocked kirjoitti:
En ymmärrä tätä suomalaisten hopea-boomia ollenkaan. Olin asuntomessuilla tänä vuonna ja suorastaan järkytyin miten tummiin, mataliin, kopperomaisiin makuuhuoneisiin oli tungettu tafti-hopea-silkkihässäkkämäisiä valuvia, muhkeita verhoja ja päiväpeitteitä. Nehän ovat kauheita jossain kahdeksan neliön tummalattiaisessa huoneessa jossa saattaa olla vielä pienet ikkunat.
Tyyli joka sopii ilmaviin eurooppalaisiin kaupunkitaloihin tai venetsialaisiin palatseihin (joissa huonekorkeus siis vähintään 4 metriä ja makuuhuoneet yli 30 neliöisiä), näyttää vain ja ainoastaan surkuhupaisalta jossain minimakuuhuoneessa johon ei tule edes valoa.Ja, tämä EI tarkoita etteivätkö pienetkin huoneet VOI olla kauniita ja viihtyisiä.
- Hyvällä maulla
Turkoosia ja vaaleansinistä sekä luonnonvalkoista. EI hopeaa. Eikä viininpunaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949