muistatko mies vuoden

entä sinä

milloin tavattiin ensimmäisen kerran?mä muistan,ja paikankin tarkasti

16

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännitystä peliin

      Mites sIinun sen aikainen kumppani tuumais ,jos sanoisitkin meneväsi hänen kanssaan sinne,mitä luulet onnistuuko? KokeIletko?

    • edergt

      Vuotta en muista mutta paikan tiedän.

      • muistelen lämmöllä

        se oli vuosi 2008 ,virkistän sinun muistiasi .kun sinut ensi kerran näin ,no huhhuijaa se oli sitä niin sanottua nuoruus aikaa ,muistatko ?


      • eikä
        muistelen lämmöllä kirjoitti:

        se oli vuosi 2008 ,virkistän sinun muistiasi .kun sinut ensi kerran näin ,no huhhuijaa se oli sitä niin sanottua nuoruus aikaa ,muistatko ?

        ollut 2008..


      • muistelen lämmöllä
        eikä kirjoitti:

        ollut 2008..

        anteeksi ei ollutkaan kuin 2009 kun tarkistin kirjanpidosta ,olin silloin aloittanut siellä .uudessa paikassa koko päiväsesti .kun mä sinut ensi kerran näin .


      • ei osunut
        muistelen lämmöllä kirjoitti:

        anteeksi ei ollutkaan kuin 2009 kun tarkistin kirjanpidosta ,olin silloin aloittanut siellä .uudessa paikassa koko päiväsesti .kun mä sinut ensi kerran näin .

        tälläkään kertaa.


      • Osupas osupas
        muistelen lämmöllä kirjoitti:

        anteeksi ei ollutkaan kuin 2009 kun tarkistin kirjanpidosta ,olin silloin aloittanut siellä .uudessa paikassa koko päiväsesti .kun mä sinut ensi kerran näin .

        oosuupas!


    • Sven tuuba

      Se nainen ei ole täällä varmasti koskaan, mutta muistan kun hänet kohtasin.
      Vuonna 2009 asunnon portailla. Käsittämätöntä että siitä on kohta viisi vuotta. VIISI!

      En ikinä unohda sitä katsetta, en ikinä.
      Melkein yritin avata väärän asunnon ovea avaimellani.

      Rakastuin ekalla silmäyksellä silloin ekan kerran elämässäni, mutta en tajunnut sitä kuin vasta myöhemmin. Eihän siitä koskaan mitään tullut lopulta, mutta voi elämäni kevät.

    • joo muistan

      2003 Helsingissä

      • missä se oli

        ei ollut helsingissä, ihan toisella suunnalla ,kyllä se oikea sen tietää ,hyvää yötä hänelle .


      • torstai
        missä se oli kirjoitti:

        ei ollut helsingissä, ihan toisella suunnalla ,kyllä se oikea sen tietää ,hyvää yötä hänelle .

        1990,toukokuun ilta.


      • edefrg
        torstai kirjoitti:

        1990,toukokuun ilta.

        Millainen paikka se oli toukokuussa?


    • syksyllä

      2006

    • Nainen muistelee

      Oli vuosi 2013. Voit aloittaa tästä kertomalla lapsenlapsellesi tarinaa...oli hämyinen aamupäivä, kun istuit syömässä..

    • Tämmöinen tapaus

      Taisi olla 2009 tai 2010 loppusyksyä taikka alkutalvea. Vuotta en enää muista kumpi niistä olikaan kyseessä.

      Tavattiin hänen työpaikkansa edessä ja samalla sen ravintolan edessä minne menimme syömään. Taisi ensilumikin tulla silloin ja minä olin myöhässä kun juutuin suustani kiinni vanhan työkaverin kanssa. Mukavaa oli jutella, syödä ja ihastua. :)

      Menikö sinne päin?

    • vastaan hänenä

      Muistan, sekä vuoden että paikan. Totta kai muistan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe