miehestä seksimme on vain silloin hyvää kun harrastetaan ryhmäseksiä.

omin sormin

En minä halunnut tämän homman näin menevän. Miestä ei seksi minun kanssa kiinnostavan. Seksimme onkin pelkkästään sitä että otan suihin mieheltä. Kännissä voi panna minua. Selvinpäin kerran kuussa ja silloinkin lopahtaa ja pitää runkata kesken aktin joka kestää noin 5-10 min. Mutta auta armias kun sängyssä on vieras nainen niin johan seisoo niin jäykkänä. Minä yleensä annan sitten panna vierasta enkä itse tyrkytä itseäni. Seuraan sitten vierestä kun mies laukeaa naiseen. Mies on myös satunnaisesti käynyt vieraissa eikä sieltä ole tullut valitusta ettei seiso. Ovat siis tuttuja naisia. Minua on alkanut häiritä se että mikään ei ole enää mitään kuin se vieras. Silti mies sanoo rakastavansa minua ja olen kiihottava ja kaikkea muuta mihin en usko pätkääkään. Kannattaako tällaisessa tilanteessa edes jatkaa kun selvästi en ole mitään.

210

17635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma keho

      Olettekos kokeillut niin että sua varten tulisi kerran toinen mies,saiskos se miehesi mielenkiinnoon palautumaan sinuun,ellei niin eipä sitä kannata jatkaa.Älä unohda itseäsi sulla on myös oikeus nauttia itsestäsi naisena,sulla on vain yksi elämä

      • oma keho

        Niin ja tämä siis miehen sanomana


      • omin sormin
        oma keho kirjoitti:

        Niin ja tämä siis miehen sanomana

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.


      • Samaa mieltä nim "oma keho" kanssa . Tuo toimii terveessä suhteessa.


      • Lakonius
        omin sormin kirjoitti:

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.

        Juokse!


      • Ön seksiä käikille

        Kyl seksiä vöi härrästää käikki jötkä hälyää.


      • pohjmies kirjoitti:

        Samaa mieltä nim "oma keho" kanssa . Tuo toimii terveessä suhteessa.

        "terveessä suhteessa" ei tarvita ulkopuolisia sinne makuukammariin lämmitelemään... Onhan se tietysti ymmärretävää että tämänpäivän suhteissa niinkuin kautta aikain on ryhmä seksi ja usean naisen "hallitseminen" ollut miesten puolesta kiinostavaa... tästä kertoo historjan puolelta mm moniavioisuus ympäri tellus blenaatta...

        Evoluutio on kuitenkin ihmeelinen asia ja jokaisen eliön/ olion yksi "peruskivistä" on lisääntyminen, oli kyse sitten meressä elävistä solutason "olioista", oravista, kaneista, linnusita, leijonista, ihmisistä....jne

        Se että evoluutio on luonut juuri miehelle sen "vahvemman" vietin lisääntymisestä lu aikaan sen että on tarve jakaa siementä kaikille.
        Moni voisi tämän väiteen kumota esimerkiksi naisten "vauvakuumeella" mutta se on teoreetisesti katsottuna täysin sama asia mutta vastakaisen sukuolen kannalta katsottuna (toki miehetkin voi vauvakuumetta potea)

        Se onko ryhmäseksi, moniavioisuus, yms eetisesti sekä moraalisesti oikein on mielestäni yhtä haastavia kysymyksiä homoseksuaalisuuden ja homosuhteiden rekisteröinnin kanssa....

        T: alcor, mies minäkin.

        Ja mitä alkuperäiseen kirjoitajaan tulee... On omituista että hyväksyt miehellesi muita naisia mutta miehesi on sinusta mustasukkainen... suositelisin että poistut suhteesta ja/tai, miehesi tärkistuttaa päänsä, piilevän skitsofrenian yms, vakavan mielentila sairauden kannalta.


      • XXXY
        omin sormin kirjoitti:

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.

        Nimim. Omin sormin, ellei tämä ole trolli niin olet todella tyhmä kun elät tuollaisessa suhteessa. Lähde ja äkkiä sittenkin.


      • Tyhmää porukkaa!
        XXXY kirjoitti:

        Nimim. Omin sormin, ellei tämä ole trolli niin olet todella tyhmä kun elät tuollaisessa suhteessa. Lähde ja äkkiä sittenkin.

        Täysi provo koko aloitus ja vastaukset. Miksi kirjoittajat alistuvat tällaiseen osallistumalla keskusteluun asian "ytimestä". Mielikuvitusta koko tarina.


      • usko jo

        Etköhän sinä jo itsekin tiedä ettei tuo voi olla hyvä suhde. Sinä olet miehelle varanumero, mutta nautinto haetaan muualta.
        Ansaitset parempaa.


      • 1+1=4
        usko jo kirjoitti:

        Etköhän sinä jo itsekin tiedä ettei tuo voi olla hyvä suhde. Sinä olet miehelle varanumero, mutta nautinto haetaan muualta.
        Ansaitset parempaa.

        Aloitus on melko varmasti miehen kirjoittama provokaatio.
        Mutta; ihan tosielämässäkin tälläistä tapahtuu. Meillä vähän toisinpäin, minä käyn vieraissa ja joskus tuon "löytöni" kotiin, mutta mies ei oikein lämpene,miksiköhän???


      • esim.

        Helvetin kauas tuollaisesta sairaasta miehestä


      • sirkutin

        Jätä mies,,,ei ole sun arvoinen.


      • no jooooooh
        alcor kirjoitti:

        "terveessä suhteessa" ei tarvita ulkopuolisia sinne makuukammariin lämmitelemään... Onhan se tietysti ymmärretävää että tämänpäivän suhteissa niinkuin kautta aikain on ryhmä seksi ja usean naisen "hallitseminen" ollut miesten puolesta kiinostavaa... tästä kertoo historjan puolelta mm moniavioisuus ympäri tellus blenaatta...

        Evoluutio on kuitenkin ihmeelinen asia ja jokaisen eliön/ olion yksi "peruskivistä" on lisääntyminen, oli kyse sitten meressä elävistä solutason "olioista", oravista, kaneista, linnusita, leijonista, ihmisistä....jne

        Se että evoluutio on luonut juuri miehelle sen "vahvemman" vietin lisääntymisestä lu aikaan sen että on tarve jakaa siementä kaikille.
        Moni voisi tämän väiteen kumota esimerkiksi naisten "vauvakuumeella" mutta se on teoreetisesti katsottuna täysin sama asia mutta vastakaisen sukuolen kannalta katsottuna (toki miehetkin voi vauvakuumetta potea)

        Se onko ryhmäseksi, moniavioisuus, yms eetisesti sekä moraalisesti oikein on mielestäni yhtä haastavia kysymyksiä homoseksuaalisuuden ja homosuhteiden rekisteröinnin kanssa....

        T: alcor, mies minäkin.

        Ja mitä alkuperäiseen kirjoitajaan tulee... On omituista että hyväksyt miehellesi muita naisia mutta miehesi on sinusta mustasukkainen... suositelisin että poistut suhteesta ja/tai, miehesi tärkistuttaa päänsä, piilevän skitsofrenian yms, vakavan mielentila sairauden kannalta.

        "Se että evoluutio on luonut juuri miehelle sen "vahvemman" vietin lisääntymisestä lu aikaan sen että on tarve jakaa siementä kaikille." Tuollaiset miehet eivät ole siis kehittyneet tarpeeksi, eli heissä ei olekaan sitä evoluutiota tarpeeksi kehittynyt, liekö sisäsiittoisista suvuista ?

        Ja olen samaa mieltä, miten aloittaja tuollaista hyväksyy, itse en katselisi ukkoa päivääkään jos edes ehdottelisi tuollaista. Se on turha kuvitella, että tuo on normaalia, mutta joo miehistä n. puolet pettää, onneksi on se toinen puolisko olemassa.


      • käsin onne
        omin sormin kirjoitti:

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.

        Ilmiselvä narsisti, juokse ja lujaa karkuun. Et ole sille kuin palvelija.


      • Isac Urpussy
        no jooooooh kirjoitti:

        "Se että evoluutio on luonut juuri miehelle sen "vahvemman" vietin lisääntymisestä lu aikaan sen että on tarve jakaa siementä kaikille." Tuollaiset miehet eivät ole siis kehittyneet tarpeeksi, eli heissä ei olekaan sitä evoluutiota tarpeeksi kehittynyt, liekö sisäsiittoisista suvuista ?

        Ja olen samaa mieltä, miten aloittaja tuollaista hyväksyy, itse en katselisi ukkoa päivääkään jos edes ehdottelisi tuollaista. Se on turha kuvitella, että tuo on normaalia, mutta joo miehistä n. puolet pettää, onneksi on se toinen puolisko olemassa.

        Joo, se toinen puoli valehtelee. Ei ole olemassakaan miestä joka ei pettäisi edes mielikuvituksessaan. Tiedän, koska olen mies, en ole pettänyt ja toistaiseksi olen pystynyt kaikki kiusaukset välttämään koska todella oikeasti rakastan vaimoani enemmän kuin itseäni. Mielessäni kuitenkin nähdessäni naisen mietin kuinka tuonkin ottaisin takaapäin rajusti ja kun tänään näin kaupassa oikein kunnon ihanan räystäsperseen niin ajatuksissani jo tuikkasin naamani sen persettä nuolemaan ja kuinka sitten tuikkaisin kiimaisen kaluni sen kuumaan pesään. Ah sitä tunnetta. Mielikuvitusseksi on monesti paljon parempaa ja kesät on aivan karmeita.


      • voi hyvinkin olla
        XXXY kirjoitti:

        Nimim. Omin sormin, ellei tämä ole trolli niin olet todella tyhmä kun elät tuollaisessa suhteessa. Lähde ja äkkiä sittenkin.

        No tätä ei kyllä terveellä järjellä pysty uskomaan tosielämässä tapahtuvaksi. Voiko kukaan olla noin tyhmä. Tosiasiassa voi. Varmaan voi olla tuollaisia kynnysmattoja, joita mies käyttää vaan hyväkseen eli on piika, lastenhoitaja, jne. mutta mies harrastaa sitten seksiä ihan muiden naisten kanssa.


      • äimän käki

        Voi taivahan vallat mikä vastaus :/ Minä naisena sanoisin että ota tiukka niska persuus ote ja paiskaa tuommonen ukko kartanolle...


      • jaapass

        ootkos tyhmä? mies saa panna kaikkia ja sinä et edes jutella kellekään? TROLLI kukaan ei olisi tuollaisessa suhteessa


      • mietis sitä
        Isac Urpussy kirjoitti:

        Joo, se toinen puoli valehtelee. Ei ole olemassakaan miestä joka ei pettäisi edes mielikuvituksessaan. Tiedän, koska olen mies, en ole pettänyt ja toistaiseksi olen pystynyt kaikki kiusaukset välttämään koska todella oikeasti rakastan vaimoani enemmän kuin itseäni. Mielessäni kuitenkin nähdessäni naisen mietin kuinka tuonkin ottaisin takaapäin rajusti ja kun tänään näin kaupassa oikein kunnon ihanan räystäsperseen niin ajatuksissani jo tuikkasin naamani sen persettä nuolemaan ja kuinka sitten tuikkaisin kiimaisen kaluni sen kuumaan pesään. Ah sitä tunnetta. Mielikuvitusseksi on monesti paljon parempaa ja kesät on aivan karmeita.

        No samaa se vaimos ajattelee kun komeita miehiä katselee.....


      • asfalltti-prinssi
        jaapass kirjoitti:

        ootkos tyhmä? mies saa panna kaikkia ja sinä et edes jutella kellekään? TROLLI kukaan ei olisi tuollaisessa suhteessa

        mä tiedän rekkakuski/prätkäjätkän joka tykkää kimppapanosta et 1nainen ja 2miestä,samaa akkaa "käyttää" et se tykkää muka kahdesta mut totuus on et se hemmo tykkää runkata siinä vierellä ja hiplata "kaverin" persettä ku se panee!!!


      • kauhea kohtalo
        omin sormin kirjoitti:

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.

        Miehesi on vakavasti sairas. Jonain päivänä sinun käy vielä huonosti ellet onnistu rimpuilemaan hänestä eroon.
        Mustasukkaisuus on vielä kaiken lisäksi periytyvä sairaus.

        Minulla on siitä aivan liikaa kokemuksia ja vain yhdestä suhteesta joka jatkui lähes kymmenen vuotta ja sen jälkeen en pystynyt 15 vuoteen uuteen suhteeseen koska pelkäsin.
        Satunnaisia suhteita minulla oli, mutta en kyennyt jatkamaan niistä mitään koska etsin merkkejä mustasukkaisuudesta ja löysinhän minä niitä kun käytin mielikuvitustani. Sairastuin siis itsekin jollain tapaa.

        Halusin lasta kovasti, mutta miten sellaista voi tällaisessa tilanteessa edes kuvitella? Onnistuihan se pakon edessä nelikymppisenä, mutta suhde ei kestänyt kunnolla edes odotusaikaa.

        Olen mies ja mustasukkainen oli siis ensimmäinen vakavasti otettava tyttöystäväni jota todella rakastin, mutta mustasukkaisuus pilasi kaiken. Aluksi se oli vain kiusallista, mutta vuosien myötä jotain minkä hirveyden käsitin vasta nähtyäni tytön vanhempien välisen kohtauksen joka oli niin sairas, että en päässyt siitä yli koskaan, kun tajusin, että tyttöystävälläni on tuo sama sairaus.

        Tulipa sekava kirjoitus, mutta usko minua; Pakene suhteesta jos vain suinkin voit!


      • mitä voit parantaa?

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/pahat-pojat.html
        kyllästyy helposti yhteen naiseen koska heillä on vaihtoehtoja. Paras ratkaisu, jos haluat miehesi pitää on keskittyä siihen mihin voit vaikuttaa eli itseesi. Onko kroppasi parhaassa mahdollisessa kunnossa, miten pukeutumisesi, asenteesi, kehonkielesi, seksuaalinen taito jne. ovat? Mitä asioita itsessäsi voisit kehittää, jotta miehesi innostuisi sinusta jälleen. Jos mitään ei ole tehtävissä niin vaihda miestä.


      • Näin se vain on
        jaapass kirjoitti:

        ootkos tyhmä? mies saa panna kaikkia ja sinä et edes jutella kellekään? TROLLI kukaan ei olisi tuollaisessa suhteessa

        "ootkos tyhmä? mies saa panna kaikkia ja sinä et edes jutella kellekään? TROLLI kukaan ei olisi tuollaisessa suhteessa"

        Totuus on tarua ihmeellisempää...


      • ööää
        Ön seksiä käikille kirjoitti:

        Kyl seksiä vöi härrästää käikki jötkä hälyää.

        et ainakaan sinä,kun ikä ei riitä olla edes tällä palstalla.tuskin tiedät edes mitä seksi tarkoittaa!!!!


      • kaikkien kaveri77777
        asfalltti-prinssi kirjoitti:

        mä tiedän rekkakuski/prätkäjätkän joka tykkää kimppapanosta et 1nainen ja 2miestä,samaa akkaa "käyttää" et se tykkää muka kahdesta mut totuus on et se hemmo tykkää runkata siinä vierellä ja hiplata "kaverin" persettä ku se panee!!!

        hakkaako tahtia pakaroihin kuin rumpalipoika..ja on tunkemassa nenäänsä joka paikkaan


      • misu xxl ja naapuri
        omin sormin kirjoitti:

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.

        itse käytän sähkökäyttöista panokonetta,siihen saa eripituisia sauvoja kiinni.on portaaton säätö jolla saa kovankin kyydin aikaiseksi.tarvitsen ainakin kerran päivässä kyytiä.ei tartte juosta miesten perästä saa sillon kun haluaa eikä naapurin pullea nainenkaan ole pahaksi sitä katsonut käy meillä nylkyttää lihjaan sillä panokoneella se jaksaa jaksaa jaaaakssaaaaaaa


      • Isac Urpussy
        mietis sitä kirjoitti:

        No samaa se vaimos ajattelee kun komeita miehiä katselee.....

        Toivottavasti, olis jotain vikaa päässä jos ei ajattelis


      • Trollivaroitus!
        oma keho kirjoitti:

        Niin ja tämä siis miehen sanomana

        Tiedoksi: aloituspostaaja on ilmiselvä trolli.


      • arrapaa
        Ön seksiä käikille kirjoitti:

        Kyl seksiä vöi härrästää käikki jötkä hälyää.

        Sina se et sitten koskaan levahda!


      • Scheisser-wisser
        Näin se vain on kirjoitti:

        "ootkos tyhmä? mies saa panna kaikkia ja sinä et edes jutella kellekään? TROLLI kukaan ei olisi tuollaisessa suhteessa"

        Totuus on tarua ihmeellisempää...

        Niin on. Tarun pitää yrittää olla todenmukaista, mutta totuus saa olla ihan mitä vain.


      • N32

        Mieheni jätti kun olin 32v ja olin tylsä. Sitten olin nuortien poikien kanssa ja tykkäs. Vanhemmat miehet maksaa, nautin kun olen alistuna lumppuna. Tykkään ja nautin kun saan olla kun mieli tekee. Nuori tai vanha. Maksusta nautin kun vanhempi mies irstailee koko rahan edestä.


      • Oma kiva
        omin sormin kirjoitti:

        Ei taida onnistua kun en saa edes puhua muille miehille. Mies on järjettömän mustasukkainen. Tuossa yhtenä päivänä juttelin ystävällisesti yhden hänen kaverinsa kanssa kun oli pitkästä aikaa kylässä. Raivoaminen alkoi tämän lähdettyä. Miehestä olin suunnilleen pettänyt häntä. Tätä rataa menee kaikki.

        Mus on vieraille miehille näytellä ja omin sormin näyttää kun kiihotun. Kotona en voisi tehdä, vieraiden miesten 2-6 niin riisunkin. Pidän kun pitävät kimppa kivana ja alistavat olemaan. JES!!!!!!!


      • Oma halu.

        Olen 25v kivannäköinen nainen. Mieheni ei halu kun joskus kerran kuussa?? Minulla haluja riittää. Vällä käyn ihan pikasesti vieraan miehen naitavana autossa tai veskissä. Joskus olen kimppa kivana viidellekkin vanhalle ukoille, kyllä saa mitä haluaa.


    • ei kannata jatkaa

      Mustasukkaisuus on pahasta varsinkin tuollainen sairaalloinen mustasukkaisuus joten eipä tunnu olevan kauheasti muita ratkaisuja kuin että lähdette eri teille niin löydät sinäkin sen oikean itsellesi viimeinkin..!

    • Tuossa on kyllä mielestäni narsismin oireita, useampiakin jo.
      Aidossa yhteistyössä voisit esittää omana ehtona sen, että sinä saat kanssa. Vaikka niin että sinulle ensin ja sitten vieraalle naiselle. Jos ei käy niin sitten vieras mies naimaan sinua, esim parinvaihtona.
      Kyllä minulle kelpaisit vaimoksi, mutta ottaisin sinun toiveet enemän huomioon.

    • oma keho

      itsekkin meinasin tuota narsismista mainita mutta jäipä sitten pois.Ikävä juttu,ei kannata tuhlata omaa elämäänsä tuollaiseen tyhjään mieheen kun meitä muunlaisiakin on tarjolla,rohkeasti vain nenä ylös ja tuulta päin

    • rbtebe

      Miehesi on ihan selkeästi narsisti. Siitä ei ole mitään epäilystäkään.

      Narsisti nauttii siitä että saa osoittaa muille olevansa muita parempi ja alistaa toista sillä tavoin.

      Nyt olet alistunut sille että annat miehelle suuseksiä ja annat hänen naida muita pilluja, kun itse katsot vierestä.

      Tässä on eräs tärkeä asia joka paljastaa sen että pelkäät ja tunnet olevasi alempiarvoinen miehen suhteen - se että et uskalla puhua hänelle ja keskustella tästä asiasta!

      Normaalissa parisuhteessa pitää voida ja voidaan keskustella säännöistä ja siitä mitä toinen tarvitsee. Te ette siihen selkeästikään pysty ja mies silti panee sinun kasvojesi edessä toisia naisia ja laukeaa heidän sisäänsä.

      Jos tuo ei ole narsismia, niin en tiedä mikä on.

      • Pilkon pallero

        Narsismi on hyvin vaikeasti määriteltävä psyykkinen sairaus, jota sairastaa noin. 0,2 prosenttia maailman väestöstä. Sairauden diagnosisointi on laakareille erittan haastavaa ja aikaa vievää, joskus huolimatta pitkään jatkuneesta hoitosuhteesta, jopa mahdotonta. On lukuisia muita syitä, miksi ihminen toimii näin itsekkäästi, mutta jätän diagnoosit pitkäaikaisen hoitosuhteen ylläpitäjän tehtäväksi. Voin vain antaa neuvon, niinkuin muutkin; jos ette puhumalla saa asiaan muutosta, harkitse, onko tämä ihmissuhde sinulle hyväksi.


      • näin
        Pilkon pallero kirjoitti:

        Narsismi on hyvin vaikeasti määriteltävä psyykkinen sairaus, jota sairastaa noin. 0,2 prosenttia maailman väestöstä. Sairauden diagnosisointi on laakareille erittan haastavaa ja aikaa vievää, joskus huolimatta pitkään jatkuneesta hoitosuhteesta, jopa mahdotonta. On lukuisia muita syitä, miksi ihminen toimii näin itsekkäästi, mutta jätän diagnoosit pitkäaikaisen hoitosuhteen ylläpitäjän tehtäväksi. Voin vain antaa neuvon, niinkuin muutkin; jos ette puhumalla saa asiaan muutosta, harkitse, onko tämä ihmissuhde sinulle hyväksi.

        "Tilastollisesti miehillä on narsistinen persoonallisuushäiriö useammin kuin naisilla. Narsistisen persoonallisuushäiriön arvellaan olevan eri lähteiden mukaan 1–9 prosentilla väestöstä.[9][6] Itsemurhat ja vakava masennus ovat keskimäärin yleisempiä narsistisen diagnoosiryppään potilailla.[13]" Lainaus Wikipediasta.

        Siis narsistinen persoonallisuushäiriö ei ole kovinkaan harvinainen ongelma ja kun miehillä sitä esiintyy enemmän kuin naisilla, aika useat naiset kohtaavat tämän ongelman omaavia miehiä. Olen itse törmännyt kahteen mieheen, joihin kumpaankin liittyy useita narsistiseen persoonallisuushäiröön liittyviä oireita, esim. syyllisyyden- ja häpeäntunteiden puuttuminen. Molemmat myös valehtelevat todella paljon.


    • mikki673

      Saako sua pitää vieras mies hyvänä

    • Anne-Anneli

      Sama juttu täällä. Aluksi ryhmäseksi ( minä, mies ja toinen nainen) oli kivaa leikkiä. Nykyisin seksielämämme on muuttunut niin että mikään ns normaali ei tunnu miehelle riitävän, vaan koko ajan pitäisi olla myös ulkopuolinen nainen mukana. Minä en saa tervehtiä saati edes puhua miespuolisille tutuille enää, tulee kauhea mustasukkaisuuskohtaus. Mies sensijaan on alkanut katselemaan ja ääneen haaveilemaan aina vaan nuoremmista naisista. Olemme viisikymppisiä, mutta häntä kiinostavat parikymppiset pimut eniten. Jos tämä tästä vielä pahenee, alan miettiä eroa.

      • oma keho

        Oletkin jo varmasti yrittänyt puhua tuosta asiasta kumppanillesi,se ihminen jonka joskus tunsit ja jota rakastitikin on muuttunut aivan joksikin muuksi persoonaksi,oudoksi sinulle ja ehkä itselleenkin,hän vaatii nyt kovan herätyksen todellisuuteen.
        Kuten sanoin jo aiemminkin keskustelussa älä laiminlyö ja unohda itseäsi,ota itsellesi toinen mies,mies joka pitää huolen sinun tarpeistasi,ellei se herätä kumppaniasi niin ei ole sen väärti enää.
        Helppo on tietysti jaella neuvoja täältä sivusta mutta näitä lukiessa ihmettelee miten pitkälle kukin meistä kohdallaan on valmis venymään ennenkuin alkaa ajatella sitä omaa hyvinvointiaan.
        Tsemppiä sinulle


      • omin sormin

        Löytyihän se kohtalontoverikin :( Meilläkin mies on päälle 40 ja minä päälle 30,mutta alan olla auttamattoman vanha kun miehen tekee mieli jotain 21v tyttöstä. Vanhin nainen meidän sängyssä taitaa olleen 27v. Mulla keitti yli nyt yhtenä iltana ja latelin listan totuuksia miehelle. Nyt se tuntuu olevan jotenkin ruodussa mutta tiedän että se vain peittelee nyt paremmin jotain ja kohta on taas jotain pielessä. Seksielämä voi olla parempi ehkä viikon ja sitten se luisuu samaan kun ei sillä mielenkiinto pysy. Taas olisi joku akka tulossa. Ei jaksaisi yhtään vierasta sängyssä tai missään muuallakaan.


      • mieti eroa onhan meilläkin viisikymppisillä halut ,,


      • anna mennä parenpihan sie olet ,,,,me vanhemmat naiset tiiämme mitä haluamma ja me osaamme ..


      • vastausta
        omin sormin kirjoitti:

        Löytyihän se kohtalontoverikin :( Meilläkin mies on päälle 40 ja minä päälle 30,mutta alan olla auttamattoman vanha kun miehen tekee mieli jotain 21v tyttöstä. Vanhin nainen meidän sängyssä taitaa olleen 27v. Mulla keitti yli nyt yhtenä iltana ja latelin listan totuuksia miehelle. Nyt se tuntuu olevan jotenkin ruodussa mutta tiedän että se vain peittelee nyt paremmin jotain ja kohta on taas jotain pielessä. Seksielämä voi olla parempi ehkä viikon ja sitten se luisuu samaan kun ei sillä mielenkiinto pysy. Taas olisi joku akka tulossa. Ei jaksaisi yhtään vierasta sängyssä tai missään muuallakaan.

        sun miehesi on liian seksistinen sulle (ei seksuaalinen, sä olet myös seksuaalinen mutta seksistinen eli seksikeskeinen)miks olet miehen kanssa jolle sinä et riitä, sama kun huoraisitte molemmat tahoillanne ja muuttaisitte eri asuntoihin, katsele sitten kiinnostaako enää koko tyyppi


      • kake08a
        omin sormin kirjoitti:

        Löytyihän se kohtalontoverikin :( Meilläkin mies on päälle 40 ja minä päälle 30,mutta alan olla auttamattoman vanha kun miehen tekee mieli jotain 21v tyttöstä. Vanhin nainen meidän sängyssä taitaa olleen 27v. Mulla keitti yli nyt yhtenä iltana ja latelin listan totuuksia miehelle. Nyt se tuntuu olevan jotenkin ruodussa mutta tiedän että se vain peittelee nyt paremmin jotain ja kohta on taas jotain pielessä. Seksielämä voi olla parempi ehkä viikon ja sitten se luisuu samaan kun ei sillä mielenkiinto pysy. Taas olisi joku akka tulossa. Ei jaksaisi yhtään vierasta sängyssä tai missään muuallakaan.

        ota sinäkin vierasmies sänkyysi eli neljästään


      • hilkkav kirjoitti:

        mieti eroa onhan meilläkin viisikymppisillä halut ,,

        on myös 60-70.sillä.ja sexi on ihanaa tällä iällä ,sen voi arvostaa aivan erilailla kun 30-40.senä.


      • hilkkav kirjoitti:

        anna mennä parenpihan sie olet ,,,,me vanhemmat naiset tiiämme mitä haluamma ja me osaamme ..

        sanot asiaa.moni 40.nen haluaa tulla 60-70.n syliin oppimaan.olen huomannut sen, ja terve tuloa vaan.


      • ei nouse.
        korpiselkä05062010 kirjoitti:

        sanot asiaa.moni 40.nen haluaa tulla 60-70.n syliin oppimaan.olen huomannut sen, ja terve tuloa vaan.

        60v. vanhaperse. saa painua helvettiin, ei semmoiset sexiä nussuta.


      • v-llykäärme
        korpiselkä05062010 kirjoitti:

        sanot asiaa.moni 40.nen haluaa tulla 60-70.n syliin oppimaan.olen huomannut sen, ja terve tuloa vaan.

        Vanha pukki panee halukkaasti vaikka Korvatunturin sieviä Tonttutyttöjä.
        Maan korvessa kulkevi hän...tulisitko syykkyyn vällyihin kanssani...


    • rererer

      Hah - provo!

      • oma keho

        No ei varmasti ole tarkoitus provosoida,itse narsisti naisen kanssa asustaneena tiedän mistä puhun mutta aina teitä vakavan asian lekkeriksi heittäjiä kaivautuu jostain kolosta ulos....


      • mikä sie olet


      • Kjulli
        hilkkav kirjoitti:

        mikä sie olet

        Mielenkiintoinen ilmiö on se että seksielämä nuukahtaa , yleensä jo 3v:n jälkeen.
        Silloin pitää molempien laittaa päät yhteen ja miettiä mitä kivaa kahdestaan keksii.
        Rakkaus on kuitenkin se tärkein asia joka sitoo yhteen kaksi ihmistä.
        Mutta ennenkuin menee edes yhteen asumaan, kannattaa etsiä sellainen ihminen joka kiihottaa aidosti.


    • Riuku

      Äkkiä eroon tuollaisesta miehestä. On huolestuttavaa, että edes mietit onko tuollainen oikein. Samat velvollisuudet ja vapaudet pitää olla molemmilla.

    • yhden naisen mies

      ei todellakaan kannata jatkaa!!!ajattele nyt järjellä jätä tommoinen äijä...

      • niin justaan äijä ulos pihalle ikkunasta


    • Neuvon antaja

      Ei tietenkään kannata jatkaa. Paitsi jos haluat tuollaista.

    • minä kyllä eroaisin.mulla on vähän toisin.mies ei kykene ollenkaan,käski etsiä rakastajan,minä etsin.en kerro miehelleni milloin käyn toisen luona,mutta kyllä varmaan huomaa,kun olen "iloinen".mulla on 20 v.nuorempi rakastaja.elämä on kivaa.

      • tiiätkö mita niin minullakin nuorempi mihin niistä vanhoista ukoista on nuorempi mami mami nam,,,,


      • yx hyvä riittää?
        hilkkav kirjoitti:

        tiiätkö mita niin minullakin nuorempi mihin niistä vanhoista ukoista on nuorempi mami mami nam,,,,

        Pelkän seksin varaan ei kannata elämää rakentaa! Vaan ensin harrastukset yhteiset, viihtyminen, kodin rakentaminen, perheen perustaminen, vaikka uusioperhe sellainen, ystävät , sitten tulee seksi viimeisenä. Silloin kun molemmat haluaa. harvoin, mutta sitäkin parempaa kahdestaan.


    • nauttijatar

      Aaah... oma käteni hoitaa orgut en kaipaa ryhmä tai miestä yleensäkään. Olen tullut siihen tulokseen näin naisena joko mies on sairaan mustasukkainen tai kyvytön eli ei seiso vehje tai sitten mies on muuten outo outoine mieltymyksineen. Joten oma käteni on rakastajani ja hyvä sellainen. Niin joku voi ajatella tästä mitä haluaa, mutta oma käsi on ainakin uskollinen ei petä mennen tullen.

    • lähe ny menee

      HERÄÄ PAHVI ja JÄTÄ TOLLANEN PASKA ja HANKI PAREMPI MIES !!! t

    • pannoo

      Sairasta, lopeta jos haluat olla yhden naisen mies.
      Miten olet edes suostunut tuohon, ei ole ainakaan rakkautta. En usko koko juttuun. Shit.

    • tairsoti

      Kyllä tyhmä kysymys on"Kannattako..." Ensin kysyy itseastä "Olenko minä kunnioittaa itsesta? Voiko mies ( tai poikaystävä) sanoa minulle "RAKASTAN", jos haluaa olla sängyssämme toisia naisia? " Endes jos päinvastoin? Mitä hän sanoo sulle? Suostuko hän ollla monta miesta Teidän sängyssänne ja uskoko hän sinua sen jalkeen jos sanot hänelle "RAKASTAN sinua"?...

    • Vain yksin Hän..

      Kadotuksen tiellä, todella vaarallisella tiellä johon nykymaailma viekottelee.
      Jos ei käänny on helvetin tulijärvi hänen osoitteensa kun aika jättää..

      "Ettekö tiedä etteivät vääryydentekijät
      peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö,
      Eivät haureelliset eivätkä epäjumalan
      palvojat, eivät avionrikkojat, irstailijat
      eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat."
      Korint. 6:9.. Tämä on Jumalan Sana.

      Lähde heti pois hänen luotaan, hän on
      saatanan riivaama ja tilanne vain pahenee,
      jos ei tule uskoon, vain Jeesus voi pelastaa
      tuollaiseta iljettävyydestä. Aamen.

      • Totanoi

        Otatko poskeen ?


      • Kjulli

        Mä mitään jeesusta halua, mä haluan Kunnollisen ja himokkaan Naisen!
        usko jo.


      • Kjulli

        Nämä Jumalan sanasta kirjoittelijat ovat ottaneet vanhoista kirjoituksista itselleen sopivat kohdat ja näin vääristelleet koko historian itselleen mieluisaan muotoon. Häpeä tulee heidän yllänsä lepäämään.
        Ennenvanhaan, Aatamin aikaan, oli asiat tolallaan kun Aatamillakin oli 1. vaimona Saara ja "pari" "apuvaimoa". Ismael kin oli 2. vaimon lapsi.
        Lukekaa historiaa, esim. hebrealaisten kirjoituksia, niin tajuatte miksi nykyään on niin vaikeaa näköjään jokaisella ihmisellä.
        Kyllä ennen asiat osattiin hoitaa oikein ilman turhanaikaista moralisointia siitä että yksi vaimo riittää. Uskonnolliset arvot ovat menneet moralisoijien mukana turmion tielle
        . Ja se näkyy korkeina avioerolukuina.

        Meni hieman ohi alkuperäisestä asiasta mutta epätyydyttävään seksi suhteeseen ei kannata jäädä. Hae itsellesi sopivaa seuraa, "Omin käsin" onneen.


    • Kynnysmatto

      Jätä se miehesi heti !. Miehesi on narsisti tai muutoin sairas. Tai molempia.

    • Siitoinisti

      "Ne joilla kalu seisoo parhaiten ovat otollisia Saatanalle. Ne joilla kalu ei seiso, tai seisoo huonosti tarvitsevat lisäharjoittelua orgioiden ja ryhmäsexin avulla. Myös sipulin syönti lisää potenttisuutta."
      --
      Pekka Siitoin

      • kalervo

        hah hah sipulia viegraki on keksitty


    • Miehesi.

      Olet liian lihava.

      • Kjulli

        Namu oot hilkkav.


      • perus2

        JOS rakastaa toista hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, jos ei hyväksy lihavaa lähtee kälppii,sillä lihavallakin naisella on oikeus tuntea olevansa rakastettu, haluttu.
        on paljon miehiä jotka tykkäävät rehevistä, pulleista naisista.


      • niin minäkin ja olen liki 70.v. mutta haluan seksiä ja kunnon rakastelua välillä.onneks mulla on keltä saan kaks kertaa viikossa, kun se on minimi. no jos miehellä seisoo se on sit extraa aina silloin.


      • perus2 kirjoitti:

        JOS rakastaa toista hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, jos ei hyväksy lihavaa lähtee kälppii,sillä lihavallakin naisella on oikeus tuntea olevansa rakastettu, haluttu.
        on paljon miehiä jotka tykkäävät rehevistä, pulleista naisista.

        olen huomannut sen että monet miehet eivät halua langanlaihoja , vaan reheviä,eli meitä, ja myös vanhempia naisia,haluaisivato saada oppia? tiedä häntä.


      • Kjulli kirjoitti:

        Namu oot hilkkav.

        itse olet ihana muru ,,Mistä löytäis tommoisen nami palan ?


    • silittelee seinii

      mikä olis hyvä sivu kotisivuksi kun nämä pössytteliät antavat ihme aiheita ja ihmiset ottavat ne tosissaan kirjoitavat niihin vastausia.

      • etippä kotisivuja aivan toisesta osotteesta,äläkä seksi-sivuilta.


    • ei lihavuus ole este,se on katsojan silmissä ,ei toista saa sanoa lihavaksi sekin on sairasta.

    • Pidä se

      Sika !

    • näin minusta

      Tota, en ikinä ole osallistuntu kimppaan, miehestäni en tiedä, ehkä hän joskus aiemmin on saattanut osallistuakin. Olen kuitenkin hyvin avoin kuten sinäkin. Joten kommentoin näillä pohjin. Ehkä miehesi rakastaakin sinua. Miehet voivat hyvinkin eritellä seksin ja rakkauden täysin ja kohdentaa eri kohteisiin. Ikävää kyllä, ettei hän välitä huolehtia sinun seksuaalisista tarpeista. Tuli mieleeni, voisiko tilannetta auttaa ja voisitko edes työn ym. vuoksi lähteä pidemmäksi aikaa (pariksi kolmeksi kuukaudesksi) jonnekin pois? Ehkä se voisi auttaa...Puhumisen paikka tuo kuitenkin on, sillä kyllähän miehesi kuuluu vaikka viagran voimalla myös sinut tyydyttää, koska sinäkin hyväksyt hänen seksuaalisen tyydyttämisen vaikka toisen naisen avulla.

      • Kjulli

        Minua tämä tarve-ajattelu oudoksuttaa kovasti. Seksi pitää olla iloinen asia johon molemmat osapuolet innokkaasti osallistuvat ilman estoja, ja Kyllä Kahdestaan minusta tuntuu parhaalta.
        Kuitenkaan en ala morkkaamaan toisenlaisia katsantokantoja, jokainen Aikuinen ihminen päättää Itse, mitä Hän haluaa!
        Miehen ei kuulu tehdä yhtään mitään edes Viagran avulla, ellei hän Itse sitä halua. Tämä pitäisi kaikilla meillä olla itsestäänselvyytenä aivokopassa.


    • tuittupää

      Jätä se mies, jos et itse saa siitä ryhmäseksistä mitään nautintoa. Voitko esim. olla sen vieraan naisen kanssa samaan aikaan kun miehesi on hänen kanssaan. Jos et niin silloin kannattaa todella harkita siirtymistä omaan elämään. Älä tuhlaa elämääsi moiseen.
      Kun tuolla myös kirjoitat että miehesi on tosi mustasukkainen vieraalle miehelle jos vaikka vain keskustelet vieraan kanssa. Silloin ei kaikki ole miehlläsi kohdillaan.

    • Ketutus

      Meillä taas tilanne juuri päinvastainen... emäntä kyllä ottaisi kaikki maailman vehkeet sisäänsä eikä itselläni olisi vastaan, mutta ei kestä jos minä sormellakaan vierasta koskettaisin.

      Ei näköjään tasan käy onnenlahjat.

    • ei viakrakaan toimi meillä kun silloin tällöin ja sen jälkeen mies on niin äkänen ettei viiti kuunnella.ottaiskohan miehisyyden päälle.ite ei sitä huomaa,kun olen kysynyt.

    • jasmin878

      Vielä mietit moista! Nosta kytkintä, ja lemppaa tommonen ukko hiiteen. Kuinka ihmeessä olet suostunut tuommoiseen! !

    • Bluffia kaikki tyyni

      Taas sai aloittaja hyvät naurut kun suoraan vanhasta Jallusta tai omasta hihasta revitty tarina saa jengin tosissaan päälleen.

      Pelkkää satua koko juttu, haisee 100 km päähän!

    • puttepossuu

      Jätä se sika!

    • runontaja oh my

      Ei kyse ole ryhmäseksistä, jos mies harrastaa seksiä toisen naisen kanssa ja saa raivarin, mikäli katsot toiseen mieheen.

      Valitettavasti olet narsistin uhri, joka haluaa seksin kautta alistaa mieltäsi. Se, ettet usko miehen sanoja, ertoo alkaneesta eroprosessista

    • joniantero99

      kyllä sitä spermaa tulee

    • pläski

      Paljonko painat?

    • terapiaeiehkäauta

      Joku tuolal ylempänä veikkasikin jo narsismia. Siis narsismihan ei tarkoita että vielä tahtoisi toiselle pahaa vaan sitä että normaali empatiakyky puuttuu joten koska suostut tuohon olet itse se tyhmä narsistin mielestä, eikä hän voi sua kunnioittaa, naureskelee varmaan vain, mielistelee tietenkin mielihyvää saadakseen. Narsisteja on joko älykkäitä /suorituskeskeisiä tai sitten seksuaalisia.

      Ei kai tuossa muuta voi ajatella kuin että onpa pöpi ukko ja olipahan kokemus ja kerätä viimeiset ylpeydenrippeet ja lähteä. Älä tuhoa itseäsi yksisuuntaisesti etujaan ajavan kanssa.

      Käyhän noin normaalissakin parisuhteessa syystä tai toisesta ettei seiso, se voi olla tulosta hoitamattomasta parisuhteesta, ts. ei romantiikkaa, ei koe itseään tai toista seksuaalisesti haluttavana tai hormonaalisista ongelmista. Yleisintä lienee suhteen muuttuminen kaverisuhteeksi jossa eletään kuin kämppikset se pari vuotta ennen eroa. Nyt kuitenkin mies on ajanut ylitsesi suostuttelemalla sinut friends with benefits- tyyliseen asetelmaan. Nautitko siitä? No etpä taida.

    • Herääpahvi

      Hehheh, aina naiset menee tohon vapaan suhteen halpaan. Se on miesten keksimä juttu millä pääsee panemaan kaikkia, ottamaan sekä parisuhteen että vapauden parhaat puolet. Suhteesta puuttuu silloin siis kaikki normaalin suhteen hyvät puolet. Tietenkin sä olet vain käytettävä rätti paremman puutteessa, ja "rakkauden" tunnustus on vain helppo tapa saada nainen pysymään muuten täysin kelvottomassa suhteessa. Eiköhän olis sunkin aika aikuistua ja lähteä etsimään normaalia suhdetta missä on kyse oikeasta rakkaudesta.

    • 7777

      V i t t u olet tyhmä oli trolli tai ei.

    • Trolli tai ei!

      Sinun pitää nyt olla itsekäs ja miettiä mitä itse haluat. Tuollainen toisen tahdon mukaan eläminen ei ole hyväksi kenellekään.

    • Pidä se

      Sika !

    • puolikova koo

      Jätä mies ja itke.
      Huomenna olet iloinem päätöksestä

    • Sexneuvoja

      Kyllä sinä serlviät -kannusta itseäsi peilin edessä päivittäin, se on vain erilainen suuntautuminen miehelläsi kuin sulla. Tai sitten opeta miestäsi nätisti ja ystäävllisesti panemaan tai vaihda sitten parempaa.

      Itsetunto kriisejähän on kaikilla mutta kuuntele vaikka jotain kannustavaa biisiä niin pääset tuosta sexuaalisesta epävarmuudestasi eroon :) :P :D :) :X

    • akupunktio

      Kaikkea muuta kuin normaalia. Kuulostaa lähes alistamiselta tai miten sen kukakin kokee. Ainoa syy miksi et suhteesta lähtisi, taitaa olla pelko.

      Jos tosiaan pitää paikkansa. Kuulostaa melko uskomattomalle.

    • Suhdessa ett ole vaan siivet ja vittu. Itte sa katto mitä käy kuin ole suhdessa.

    • vähäkö nopee?

      Uffaffaa Uffaffaa!
      Kun me bändin ka joskus -70 luvulla otettiin bussiin liki kymmenkunta mimmiä ni siinä oli siittimet sekaisin ja voin taata että muutenkin koko sakki!
      Ei hirveästi omat akat tullet mieleen, eikä niillä mimmeillä omat kundit!
      Otte te tyhmiä tai oikeasti ihan pösilöitä!
      Menkää oikeisiin töihin hönöt!

    • huonosti nukkuva

      Kysymys kuuluu: Pitäisikö mahdollisesti alkaa harkita erota, kun puolisolla on joka toinen yö vieras rakastajatar sängyssäni, enkä oikein saa unta, kun häiritsevät mekastuksellaan.
      Muuten meillä on niin ihana parisuhde ja lapsetkin pitävät uusista vierailijoista, kunhan ovat aamuun mennessä poistuneet isin ja äidin sängystä.
      Onks kellään tietoa, miten voisi noita uniongelmia vähentää. Olisiko joku terapeutti tai muu sellainen avuksi.

      • tee selväksi :koti on vaan teidän kahden, JOS haluaa vierasta ,niitä ei tuoda kotiin. vaikka molemmat käyttäisivät vierasta syystä jos toisesta, niitä EI TUODA YHTEISEEN KOTIIN.Hommat hoidetaan muualla.


      • teillä on pieniä lapsia. ajattele nyt vähän, minkä tilannekuvan annat lapsille,se heijastuu heille pitkään tulevaan elämään,ja VÄÄRISTYNEESTI.Jos miehesi haluaa harrastaa seksiä muiden kanssa ja hyväksyt sen, TEE SELVÄKSI ETTEI KOTONA. Tehköön sen muualla.Pois lasten näkyviltä.Ole nyt järkevä. Ja toimi ennenkuin on liian myöhäistä.


    • Bruse

      EI tuo mies ole sinusta oikeasti kiinnostunut.

      Oletko mahdollisesti parempituloinen tai "ylemmässä" virka-asemassa oleva joten hän on Sinun "siiivelläsi" oleva on LOINEN.

      Muuan tuttavani eli "seuraneitinä" 14 vuotta ennenkuin tajusi minne olikaan edustavan näköisen päänsä laittanut ollen vain kuvanottotilanteissa mukana luullen esittävänsä "Hänen" puolisoaan vaikkei muuta yhteistä juuri ollut kuin kihlasormus.

      Itsekin olen huomannut että seksi lopahtaa vaikka aluksi olisikin oikein kiihkeää, lähempi tuttavuus saa asiat toisille teloille ja silloin otan loparit.

      Elän vaikka yksin ennemmin kuin tuhlaan molempien aikaa vain omien halujeni vuoksi. Olen sentään normaali hetero.

      Olen joutunut selittämään miksi lopetan suhteeni ja kerron suoraan mikä mättää enkä jää roikkumaan suhteeseen mm. hyvin yleisen tavan mukaan -rahasta- mitä heillä varmaan olisikin ollut tarjolla enemmän kuin minulla mutta olen onnelisesti omien valintojeni kanssa vaikka ilman haluamaani naisseuraa koska haluan oikean suhteen enkä mitään seuraneitiä jota voi esitellä juhlissa.

    • KYLLÄSTYNYT

      Jumalauta että on ihmiset tyhmiä kun uskovat kaiken paskan täällä!! Tää on taas niin selvä trolli että kaikkien pitäisi se tajuta! Miksi tänne saa kirjoittaa mitä tahansa!

      • jos et kestä , ehkä voit etsiä toisen sivun, sehän on vaan yksi painallus.


      • Uunolandialaiset

        Onhan tuo totta, mutta on myös totta asenne, jossa kaikki raiskatutkin asetetaan teuraiksi. Jota ei kyllä niin vain tapahdu ase kädessä kulkevien, kidutettujen miesten kohdalla!
        Nykyaika on niin Saatanan bimboutunut korruptoituneisiin, mieskeskeisiin historiankirjoihin, joita jo lapsena syötetään!


    • V*** ja K**** -himo, seksi,kateus, vallanhimo, itserakkaus, rakkaus...
      Hetkellistä --------> kestävää ------> ikuista....
      Kärsimykset, erot, liitot, onni. Takuuvarmoja Suomi24 aiheita.
      Ne saavat liikkeelle neuvojat, itserakkaat, toisen kiroilijat, tosissaan ottajat, salaliittoa epäilevät, uskovaiset, pakanat ja ne jotka pesee lakanat.

      Itse olen vanha ja jonkinlainen tarkastelelija.
      Aina tulee uusia S 24-ihmisiä ja samat virheet.
      Joku harva pääsee irti epäonnistumisien suosta.
      Joku onnellinen löytää jo nuorena sen oikean. Silloin eii kannata hetken huumassa riskeerata loppuelämäänsä.

      Sanontoja:
      Älä liity jok'ikiseen höyhettömään keltanokkaan.
      Jos hyväksi koetellun saat ystävän, liity vankasti.
      Laps hankeen hukkuu unhoittuu..
      Parempi yksin kuin huonon kanssa.
      Järki ja K**** seisoo yht'aikaa.
      Narsisti = lähde - äläkä katso taaksesi - mutkittele.
      Onnellinen vanhuus ei tule yksin - se tulee kaksin.

    • juhvi12

      Paskaa... ussi neitoa, kun hän antautuu...haudassa sitten runnotaan viimiset......

      • juhvi12

        En tiedä, kenelle vastaan, mutta asiasani pysyn.... olen itse senverran sairas...


      • juhvi21
        juhvi12 kirjoitti:

        En tiedä, kenelle vastaan, mutta asiasani pysyn.... olen itse senverran sairas...

        sama kai sille jos värkkimme on yhteistä meile uskovaisille...?, vai mitä?


      • juhvi2119
        juhvi21 kirjoitti:

        sama kai sille jos värkkimme on yhteistä meile uskovaisille...?, vai mitä?

        Ryhmäsensuaalitouhut on kivaa, kun kaikki ovat mukana........kivaa väkeä, eikä tarvi pelätä tauteja....


      • juhvi12
        juhvi2119 kirjoitti:

        Ryhmäsensuaalitouhut on kivaa, kun kaikki ovat mukana........kivaa väkeä, eikä tarvi pelätä tauteja....

        Lapset ja muut sellaset pidetään tietenkin hellanc ja narun päässä....


    • hellanlettassentäs

      Mulla oli taannoin pitkässä liitossa oleva nainen. Hänen mies lähti esim. perjantaina baariin kaverinsa kanssa, ja mä menin heille kotiin, mies tiesi tämän ja muuta säädöt. Onhan näitä järjestelyjä, mut aloitus on provo runkkaaja.

    • keksi uutta!

      Provo!

    • erkki merkki

      Aikamoinen luuseri tuo äijäs, on se kumma jos ei oma nainen kiinnosta. Mikäli teillä ei ole lapsia niin jätä se vain. Kyllä kuule sulle ottajia löytyy. Katos vaikka kuinka paljon netissä on vapaita miehiä.

    • avioliitto on pyhä

      Olette molemmat hoidon tarpeessa. Ryhmäseksi on sairasta.
      Ymmärrän, että pitkässä avioliitossa saattaa joskus tehdä mieli vieraisiin.
      Mutta mikäli näin tapahtuisi, se kannattaa pitää salassa.
      Ei ole normaalia yllyttää puolisoaan vieraisiin, saatikka olla siitä hyvin tietoinen.
      Jos ei halua tällaista suhdetta, on erottava.
      Mikä on avioliiton tarkoitus.
      Kehoittaisin tätä pariskuntaa harkitsemaan vakavasti eroa.
      Ei tuo ole oikeaa avioliittoa.

      • avioliitto on pyhä....no joo saattaa tulla monta mutkaa matkaan, me rakastetaan toisiamme ,emme halua mitään pahaa toisillemme, haluamme elää loppuelämämme toistemme kanssa, mutta sairaus on vienyt mieheni seksi kunnon, ja hän on sitä mieltä että minun ei tarvitse kärsiä siintä, onko se muka väärin että saan nautinnon mitä tarvitsen muualta, ( koskaan ei tuoda seksi-kumppania yhteiseen kotiin ,se on vaan meidän.)koska KEHO ON MINUN sitä ei mies omista.Pitääkö minun kärsiä saamattomasta tyydytyksestä jos mies ei kykene? AJATTELEPPAS sitä.Minä en ajattele koska tämä ratkaisu on meille aivan tyydyttävä.


      • karvalaukku

        ryhmäseksi on tervettä seksuaalisuutta..ihan samoin kuin tavallisin heterosuhde kaksistaankin..
        kyse on vain siitä että kikki osapuolet ovat siinä halusta ja uteliaisuudesta mukana, puhumattakaan ilosta..
        miksiköhän meidän kulttuuriimme kuuluu tuollainen ahdasmielisyys mitä näissä vastauksissa on useesti,,,varsin surullista,,,
        aloitusviesti tosin on selkee trolli, sillä miten joku mies onnistuu tuomaan usein eri naisii kolmanneksipyöräksi..
        itse asiaan käytännössäperehtyneenä oon huomannut että on hyvin vaikeata saada toista naista petipuuhiin, miehiä kyllä löytyis...
        ja oon sentään kohtalaisen hyvännäköinen ja sosiaalinen mies, siitä se ei oo kiinni...
        joten koitetaas arvon tuomitsevat naiset ja hännystelevät pikumunaiset miehet vaan pysyy iloisina seksissäkin ja antakaamme kaikkien kukkien kukkia,,
        se on tervettä se!


    • kalervo

      taitaa kaveris olla varsinaninen häntäheikki?

      • kalervo

        varsinainen


      • varsi.
        kalervo kirjoitti:

        varsinainen

        ei se muna niinkään, mutta se munanvarsi.


    • oh uh oh

      Rakastaa voi, vaikkei seksuaalisia haluja enää löytyisi. Taitaa kuitenkin olla, että mies pannut liikaa, aloittajaa, että vieraita. Penis - aivot tottuneet, että uutta naista saa, jolloin tietenkin on aina kovin kiima päällä. Sitä kun jatkuu tarpeeksi, ei enää vakikumppani kelpaa, kuin ehkä satunnaisesti, jollei pidä taukoa kaikesta paneskelusta ja runkkailusta, ja aloita sitten hitaasti vakikumppanin kanssa uudestaan.

      Ja jos tosiaan ei miehelle kelpaa, että itse nautit toisten kanssa, niin kyllä itse ainakin vaihtaisin miestä.

    • meitä on moneksi

      On se liitto teilläkin, meitä on moneksi, arvaa onnistuisko mun kanssa tuollainen touhu.

    • tulee tulee

      ejakulaatio

    • Yksitellen yhdessä

      LÄHETÄ MIES SAUDI-ARABIAAN tai voihan haaremin lähemmäskin perustaa- HÄN ON JO PERUSTANUT HAAREMIN! Se vaan ei ole laillista täällä, hänen on edullisempikin ylläpitää mestaa vähemmän kehittyneessä maassa.
      Voit lähettää yhdellä joulukortilla koko porukalle tervehdyksen, halpaa sinullekin. Miehe(si) on sentään AVOIMESTI USEAN NAISEN MIES, terkut rehelliselle kusipäälle! Haaremiin jossain pakotetaan, mä IHMETTELEN SINUA KUN VAPAAEHTOISESTI ELÄT HAAREMISSA!!!!! Sivistyneessä Suomessa...ehkä menet perässä vinkuintiaan siirtyvään miehe(si) kimppakivayhteisöön, tervemenoa!

    • löysä ei kelpaa

      Jospa vittusi on liian löysä

      • ei voi olla,koska ME voimme hallita se, MITÄ TE ETTE VOI TEHDÄ.täytyy löytyä muu syy.


      • ajatollah

        Löysä on perseesi ,kullilutkuri.


    • ijhijuh

      Et tietenkään jatka tuollaisessa suhteesa. Eikä ainoa syy ole se, että hän haluaa panna muita naisia, vaan vielä vakavampi syy on se, ettei hän anna sinun edes vilkaista muita miehiä.
      Miehesi on paha ihminen. Jätä hänet ja äkkiä.

    • En pärjäisi ilman

      Jos se mies sinua rakastaa niin kyllä sen pitäisi huolehtia myös sinun seksuaalisista tarpeista, jos ei itse ole kykenevä sinua tyydyttämään, niin on annettava lupa hakea tyydytys muualta. Hyvin yksinkertaista.

      • meillä antoi luvan hakea muualta.tyydytän kyllä mieheni ,silloinkun hänellä seisoo ,joko suihin tai sit kunnon rakastelulla.se vaan sattuu noin kerran kuussa,ja mimä tarviin kaks kertaa viikossa.onneks on rakastaja lähellä että voi käydä siellä.näin meillä ,"liki"70.v.


    • ei kannata odottaa

      En suosittele epäterveä suhdetta kenellekään. Lähde vielä kun voit.

    • Kimppa-Timppa

      Minua kysyttiin kolmanneksi pyöräksi avioparin sänkyyn. Nainen valitteli että miehellään on liian pieni muna. Ollaan harrastettu seksiä ennen heidän avioliittoaan. Mutta minäpä en lähde tuohon hommaan mukaan. En halua olla osatekijä tulevassa erossa, johon tämmöiset vaaralliset leikit usein johtaa. Olen itsekin rakastellut muutaman kerran kahta naista samanaikaisesti ja täytyy myöntää, että se on kyllä mukavaa, mutta oikeastaan se on mukavampaa ihan kaksistaan oman kullan kanssa.

      • Missä olit?!

        Missä sinä sen oot tehnyt? Kerro paikkakunta? Olinko se minä?


      • ei miehellä voi olla liian pieni muna,se on vaan "lihaksista" kiinni.on kokemusta todella suuresta, mikä tosin ei meinannut mahtua sisään ja viis senttisestä, molemmilla sain todella hyvät nautinnot.


    • yks pena

      Mistä niitä naisia jotka olisivat valmiit avioparin sänkyyn löytää?
      Tarvetta olisi,aiempaa kokemusta ei ole.

      • Eikko tarjoo

        Olemme nuori pari mutnaiseni haluu että olen sen vanhempien kavereiden kanssa kun vietetään kosteeta iltaa. Monen kanssa ollut ja aammulla kyselee miltä vanha tussu tuntu.


    • Normaali ihminen

      Päästä se miehesi lammastarhaan hässimää.

    • Syntinen.

      Synnistä saa nautinnon, mutta ikävä kyllä se on lyhytaikaista.
      Synti koukuttaa ja paha olo muuttuu aina vain pahemmaksi, eikä himo enää tyydyty.
      Synnillä on aina seurauksensa. Synti on kivaa, mutta synnin seurauksia ei kukaan halua.

      Voit tehdä valintoja, mutta seurauksia et voi valita.

      • mikä on syntiä?johan aatamikin aikoinaan oli ensin lillithin kanssa ennenkuin alkoi eevan kanssa täyttämään maan.ja tämä löytyy myös raamatusta ,kun sen oikein lukee.olisiko jumala sit laittanut jo näitä ,jos se ois syntiä?


    • jayden

      Tää on provo, onhan?!

    • Kesäkurpitsa persees

      Pistä miehesi juomaan kunnolla unilääkkeitä ja hanki pari homoa jyystämään häntä kunnolla, kun hänet on sidottu ja hän on hereillä. Annat hänelle jäähyväislahjaksi kunnon anaaliraiskauksen.

      • kannattaa kyllä miettiä ennenkuin tekee,ettei istu sit linnassa.oishan se sit kuiteskin jonkunlainen apu tilanteeseen,MUTTA ei hyvä, parempiakin ratkaisuja on. Kerran se vaan kirpasee kun pääsee eroon,sit helpottaa,joka päivä enemmän ja enemmän.


    • onnittelut

      Hyvä provo. Onnittelut aloittajalle!

      • Poroko?

        Onko "provo" jokin muotisana tällä palstalla? Vähän väliä sitä viljellään täällä milloin minkiäkin keskustelun yhteydessä.


      • uttiv
        Poroko? kirjoitti:

        Onko "provo" jokin muotisana tällä palstalla? Vähän väliä sitä viljellään täällä milloin minkiäkin keskustelun yhteydessä.

        Ei kukaan täyspäinen tuollasia kysele, päivänselvää asiaa, ei muuta kun kävelemään,jos olisikin totta. voi hlvtti.


    • Pervoa

      No yök, sanon minä! Lähde äkkiä käpälämäkeen!

    • Soinnillinen

      Niin se vaan menee, että parisuhteessa tavallinen vanilja alkaa kyllästyttää pidemmän päälle. Ihan varmaan rakastaakin sinua, mutta luonto vetää polkemaan muitakin naaraita. Sinut on jo poljettu.
      Tietenkin, peiliin katsominenkin auttaa joskus. Onko kiloja tullut kymmenkunta lisää? Onko kaunis tukka kynitty lyhyeksi? Tiukka hame vaihtunut verkkareihin?
      Googleta BDSM ja tuo ukkosi uusiin kokemuksiin...

      • lolololll

        Hahaha, sinun kaltaistesi ylipanoisten yksinäisten sohvaperunoiden ei kannata alkaa huutelemaan miltä naisen kuuluu näyttää :DD


      • jos kiloja on tullut, yhdessähän ne miehen kanssa on tulleet.taidat olla oikein sellainen takametsien jänkäjoonas joka on jäänyt sinne -50 luvulle.


      • Rangaistus
        lolololll kirjoitti:

        Hahaha, sinun kaltaistesi ylipanoisten yksinäisten sohvaperunoiden ei kannata alkaa huutelemaan miltä naisen kuuluu näyttää :DD

        Olen samaa mieltä moisista anusaukoista.


      • Rangaistus

        Taidat ollat miesten perään ? Ootkohan se mun uusi naapuri. Rinkuta ovikelloa.


      • opbåbäpb

        Tuohon Sointiin on turha paljoa vastailla, koska yleensä miehellä jo-oli, mitä naisella saattaa tulla olemaan. Naiset vain ovat suvaitsevampia, joka näkyy kyllä kontatessa - muutenkin kuin fetissin takia.

        Miehellä on vain varsin saatanallinen mieltymys ihmiskauppaan, että miehen lihalliset ja henkiset heikkoudet katsotaan ainoastaan positiivisena "oletpa saanut jonkun, joka tekee nuokin sinun puolesta: palvoo, rukoilee, pyytää, anelee,..!" tai "vähemmän" satanallisena "pojat on vain poikia!"


      • Soinnillinen
        korpiselkä05062010 kirjoitti:

        jos kiloja on tullut, yhdessähän ne miehen kanssa on tulleet.taidat olla oikein sellainen takametsien jänkäjoonas joka on jäänyt sinne -50 luvulle.

        Niin, oma painoindeksini on normaalirajoissa


    • lähde kiireesti pois.kohta olet sellaisessa tilanteessa ettet voi etkä uskalla lähteä kun sinun itsetuntosi on "viety".tiedän kokemuksesta.

    • Rangaistus

      Kannattaa uskoa ja todista se ottamalla samaan ryhmäsex.sänkyyn musta ,iso-molonen mies, jonka kanssa saat valtavia orgasmeja ääneen voivottaen. Sanot sitten miehellesi, että ryhmäjutska oli hyvä ajatus .

    • mustaa valkeaa

      Hmm.Mitäpä on kahvikaan vanhaan veteen sekoitettuna.

    • motto334
    • tolloja

      kyllä on sairasta porukkaa..ei voi muuta sanoo

    • Narkkari???

      Eipä kannata jäädä. Olet tälle pelkkä emakko, joka kantaa lapset. En edes tajua, kuinka sinulla on noin aivopestyjä ja sinua halventavia tuttuja, joiden kanssa haluaisit olla tekemisissä?

    • Kloif

      Voi ei.

    • vakoa kynnetään

      aaah gängbäng

    • 1+2

      Kaikki naiset on syntymästään saakka täysiä huoria,

    • Näin se vain on

      Aloittaja on tyhmä lehmä. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa. Itsehän on miehen itselleen valinnut, turha kitistä.

    • Ei hyvä seuraa

      Lähde suhteesta mahdollisimman nopeasti,jos ei sairaalloinen miehesi vielä ole hakannut sinua siniseksi,tuolla menolla sekin päivä koittaa.
      Parisuhde on yleensä normaalisti kahden ihmisen symbioosi.
      Mutta nykyään sextailu kaikkien kanssa on niin "normaalia" suorastaan muotia.
      Etsi itsellesi oikea partneri joka ei haalaa sänkyynne haaremia.

    • Pillu-pirkko

      Hommaa kuule hieromasauva tai geishapallot ja anna miehesi huomata, että se tuntuu paremmalta kuin tyhjän nyhjääminen. Vaadi myös 69-asentoa, jos hän haluaa suuseksiä. Kysy puolestasi naapurin herraa katsoaan " miten jonkun asian saisi korjattua, jos vaikka hän osaisi ". Kyllä ne herrat on " taitavia neuvomaan ainakin putkihommissa ". Usko pois . Hyvää jahtionnea toivottaen kokenut antelias Pirkko.

    • mäuskonnäin.

      Mielestäni aloittaja ansaitsisi palkinnon siitä, että on jaksanut tuollaista ääretöntä paskaa. Kuinka on miehensä eteen tehnyt kaikkensa ja alistunut hänen hullutuksiinsa.
      Tulee mieleen, että aloittajan itsetunto on täysin kadotettu. En tiedä onko se aina ollut ja kenen toimesta kadonnut, mutta rakas aloittaja, olet täysin sokea tilanteellesi. Älä pelkää yksin jäämistä. Tarvitset miehen, joka osaa arvostaa noin urhoollista naista.
      Moni täällä taitaa sanoa sinua typeräksi, kun olet tuollaisessa suhteessa, mutta jos joku tässä on typerä niin miehesi. Lopulta se kuitenkin jättää sut. Mutta hyvä niin. Nauti vapaudestasi sen jälkeen. Älä hanki uutta samanlaista!!!!
      Jos sussa on sisua kestää tuollaista, niin miten tässä maailmassa voisi enää olla asioita, joita et kestäisi tai pystyisi viemään kunnialla läpi?? Keskitä noi voimavarasi, joita tuntuu löytyvän, johonkin hyvään.

    • JÄRKI

      Nyt jumalauta lähet menemää sellasen kusipään tyköä hyvä ihminen.

      Eihän tollasta paskaa kuulu kenenkään sietää.

      Ketä tahansa mies on parempi jos omasi on tuolla tasolla varustettu.

    • Ankara panomies

      Ei muuta kuin alat vaan antaa takapuolta muille miehille ! Siitä se lähtee. Saat itekkin munaaniin pajon kuin haluat, jos et ihan kamalan näköinen ole? Minäkin tulisin mielelläni jeesaamaan, kun mulla seisoo lähes koko ajan!

    • tumma mimmi 55

      hanki pari tummaa poikaa isellesi sänkyyn,johan oma kollikin innostuu sinun kanssa peuhaamaan.sano vielä että tummat pojat on kiihkeitä ja virileitä.itse käytän viikossa usita miehiä jokainen tietysti vuorollaan,ja olen läpeensä tyytyväinen tumma komia mimmi xxl

    • kauhulla

      Aika tuttua itsellenikin, , kokenut juuri tuon saman. Lähde vielä kun pääset. Tämä on narsistin tapa kohdella naista. Ota reilusti välimatkaa. Se mustasukkaisuus on siinä sen vuoksi, koska miehesi oikeasti luulee sinun elävän kuin hän itse elää. Eli luulee sinulla olevan vieraita panoja. Minä sain tietoon tusinan verran kun kähdin pois. En ole katunut kun poistuin paikalta. Nyt olen tosi onnellinen elämääni.

    • 20+11

      tää on vitsi koko palsta!

      • kepuli 1+9

        ön ön. tuo on paras :) jos ymmärrätte mitä tarkoitan


    • 4567

      JÄTÄ MIEHESI HETI.EI TULEVAISUUTTA

    • kkk'''

      Ryhdy muhinoimaan oikein innolla ja antaumuksella sen vieraan kanssa siellä sängyssä ja jätä mies soittamaan toista viulua.

    • vain kaksin

      kahjo olet jos tuomosta katot

    • MIES58V

      LAITA YHTEYSTIETOSI OOTAN

      • omin sormin

        Kamala kun huomasin tän ketjun etusivulla. Aikaa on kulunut hieman. Elämääni ilmestyi yhtäkkiä kuin tyhjästä mies. Nyt sitä draamaa on sitten ollutkin. Suuria tunteita ja mustasukkaisuuskohtauksia. Suoralta väkivallalta on kuitenkin vältytty. Lähinnä on kärsineet esineet. Nyt on miestäni yhtäkkiä alkanut kiinnostaa kovastikin. Katsotaan nyt mitä tästäkin tulee. Ja kyllä. Olen säälittävä ja tyhmä. Tajuan sen itsekin.


      • Just.
        omin sormin kirjoitti:

        Kamala kun huomasin tän ketjun etusivulla. Aikaa on kulunut hieman. Elämääni ilmestyi yhtäkkiä kuin tyhjästä mies. Nyt sitä draamaa on sitten ollutkin. Suuria tunteita ja mustasukkaisuuskohtauksia. Suoralta väkivallalta on kuitenkin vältytty. Lähinnä on kärsineet esineet. Nyt on miestäni yhtäkkiä alkanut kiinnostaa kovastikin. Katsotaan nyt mitä tästäkin tulee. Ja kyllä. Olen säälittävä ja tyhmä. Tajuan sen itsekin.

        Eihän nyt kukaan voi olla noin tyhmä kuin aloittaja, täytyy olla keksitty juttu.


      • VIERASTA
        omin sormin kirjoitti:

        Kamala kun huomasin tän ketjun etusivulla. Aikaa on kulunut hieman. Elämääni ilmestyi yhtäkkiä kuin tyhjästä mies. Nyt sitä draamaa on sitten ollutkin. Suuria tunteita ja mustasukkaisuuskohtauksia. Suoralta väkivallalta on kuitenkin vältytty. Lähinnä on kärsineet esineet. Nyt on miestäni yhtäkkiä alkanut kiinnostaa kovastikin. Katsotaan nyt mitä tästäkin tulee. Ja kyllä. Olen säälittävä ja tyhmä. Tajuan sen itsekin.

        ON SAATAVA aah oma AKKA KIERRÄTYKSEEN hyi olokoon..........


      • NÄIN ON!
        VIERASTA kirjoitti:

        ON SAATAVA aah oma AKKA KIERRÄTYKSEEN hyi olokoon..........

        VIERAS VAAN KELPAA yäk 10v.lahnan päällä kuorsanneella


    • lukija47

      No eih ei onnistu kun sexifantasist erilaisia lähtisin pois

    • Sairaita ootte

      Hyi vittu, sairaita vanhoja akkoja!!! Häpeäisitte käytöstänne. Pysyisitte siellä oman ikäistenne parissa!!!!

    • tavallinen tallaaja

      Täyttä paskaa ja harhakuvitelmaa kaikki.. näin tiivistettynä. alkukommentit vain luettuna. KOSKAAN parisuhteeseen haeta muualta virikkeitä.

      Oli enemmänkin sanottavaa, koska herkät korvat lukijoilla

    • 5 + 15

      Jotenkin jää sellainen kuva, että tunteet lainehtivat voimakkaina. Miksi?

    • Aviomies

      Vihje: Ime loppuun asti ja niele kaikki ja samalla dildo miehes anukseen ni
      varmasti haluu sua usein ;)

      • omin sormin

        Ainahan mä nielen. Olisi töykeää olla nielemättä. Mieheni ei ole homo eikä homoeroottinen, että kaikki siihen suuntaan viittaavat asiat kuten dildot voi unohtaa. Sitä kuvottaa jo ajatus siitäkin, että monta miestä panee samaa naista. Hänestä vain naisen käyttöä homostelun välineenä. Kieltäytynyt joka kerta kun on johonkin tuollaiseen hommaan pyydetty. Mutta kuten sanoin aiemmin. Vieraan miehen ilmestyminen kosiskelemaan korjasi seksiongelman. Nyt sitä on aina kun haluan ja mieskin haluaa minua.


    • jaakkoassadsd
    • en tiedä minkä ikäinen olet , mutta tämän miehen käytös kuulostaa tosi lapselliselta. Jos olette aikuisia, kehota menemään hoitoon ja jätä suhde. samoin tee , oli ikä mikä tahansa, sairasta käytöstä. Vaikka ehkäpä tarinasi olikin vitsi.

    • qrrq44

      oot aika raasu. etkl tiedä että ei tommonen vapaa seksi kenenkää aviota kukoista. tommoseen roomakin rappeutui ja merkit on semmoset nykyäänki

    • mies joka kokoaa

      Miehesi käyttää sua hyväksi. Olet varakkaampi kuin hän, hän asuu luonasi,hän on luonut sinulle väärän todellisuuden. Helvetti, älä alistu tällaseen.
      Jätä se jätkä, oli itsetuntos mikä tahansa..
      Jotain kunnioitusta täytyy olla ihmisellä.
      Rehellinen nainen on aina haluttava. Iso piste.

    • Vierasta tässä

      on molemmat saaneet toisiltaa vaikka liitossa ollaakin.Kyllä ensin ollaan tuntemattomia ennenkun tutustutaan näin se yleensä menee.

    • Kädellä

      Olin runkkaamassa vessassa kun kimmakaverini yllätti housut nilkoissa. Suuttu kun se ei riittänyt. Olin suihkussa kun sen äiti tuli kun oli taas kovana. Tuli vaan samaan suihkuun hieromaan minua ja anto pillua kunnolla.

      • JS SIT!

        MÄ HERÄSIN


    • hommaa

      vastaavasti jono sngynviereen vieraita miehiä niin eiköhän sieltä joku löydy jolla seisoo js vie sut extaasiin loppuun saakka et 2 s4uraavaa pv kuljet kaupungilla haarat levällään kiimanesteiden,sperman valuessa reisien sisöpintaa myöten nilkkoihin älä tyydy siis ukkoos vaan kerro mitä IHANAA KOIT

    • uskotoivorakakkaus

      Siis mitä?? sydän pompahti kurkkuun kun luin tuota. En ikinä vois jakaa miestäni enkä minä itseäni. Olemme vain toistemme.

    • Ihminen vain noudattaa viettejään ja pieni osa miehistä on ns. Alfauroksia, jotka geneettisesti koittavat, ehkä jopa alitajuisesti siementää lisää naisia ja jatkaa Alfauros geenejään eteenpäin.

      On olemassa luonnonlait ja niitä vastaan mahdotonta taistella, tai voihan sitä koittaa, mutta saattaa tulla vaikeuksia :)

      Jos haet henkistä rakkautta niin se on eri asia kuin fyysinen rakkaus.

      Joskus vain tuntuu, että henkinen rakkaus on vain ainut hyväksytty psykoosin muoto. Kestää noin vuoden ja sitten alitajunta/ego ihanne palaa entiselleen.

      Monissa kulttuureissa ei edes uskota kovinkaan paljon henkiseen rakkauteen vaan enemmänkin kahdenkeskiseen välittämiseen, luottamukseen ja yhteisymmärrykseen parisuhteessa.

      Saatan olla väärässäkin, mutta olen vain tälläisiä havaintoja tehnyt elämäni varrella.

      En siis suosittele edes mitään vaan tee omat valintasi ja elä elämää, joka tekee sinut onnelliseksi/tasapainoiseksi.

    • ......

      Yhteisön pelko..
      12.10.2014 18:23
      3
      Sulje
      Tarkoitatko hesarin artikkelissa mainitun -kostoporno- tapaista toimintaa. Silloin taustalla on suuremmatkin tarkoitusperät kuin vain oman pettymyksen purkamista.

      Monethan jäivät artikkelin mukaankin vain roikkumaan nettiin, tunkeutumaan toisten elämään ja purkaen kiihkoissaan omia rajoitteitaan, eihän ihmiset aina edes tunne oikeasti toisiaan, joten mitään konkreettista ei välttämättä ole edes tapahtunut, vain toisen(ten) kuvitelma, että nyt heidän on pakko toimia noin, muuten heidän elämänsä on "uhattu", narsisti voi luulla menettävänsä kasvot yhteisössä, jos ei kerkiä tuhoamaan, ivaamaan toista. Ihme yhteisöjä, joissa hypitään narsistien pulmien/pillien mukaan (viattomia he eivät ole jos ajautuvat kiihkoon mukaan, alistuvia kylläkin) . Käsittelevät siis yleensä kaksinaismoraalin kautta asiaa.

      Kontrollin haluinen narsisti, tuskin siihen pelkkä lapsellinen (lue keskenkasvuinen

      joka haluaa loukata pikaistuksissaan) määritelmä riitä, ellei sitten jää yhteen
      kertaan.

      Kuten sosporno, kostopornossa halutaan mässäillä toisten asioilla, ja kellä niin huonosti asiat omassa elämässä, että elämä on toisten asioissa (sta) kiinni.

      Ilmoita asiaton viesti

      Yhteisön vaikutusval
      14.10.2014 08:51
      0
      Sulje
      Jos tälläista -kostoporno- toimintaa hivenen avaa, niin mitä sieltä taustalta paljastuu? Tämäkin eräs hyvin suuri volyyminen vaiettu tapaus kuvastaa yhteisöä(jä) hyvin paljon. Kun tekijöiden tarkoitus oli saada ihminen tuhouttua rajulla nettilietsonnalla itsemurhaan, jotta he välttyisivät syytteiltä (ei tulisi ilmi, mitä he tekivät/toimivat ensimmäisen rikosasian tiimoilta).

      Niin minkälaiset ihmiset menevät mukaan toiseen aaltoon, kun ensimmäisestä on taakse jätetty. Toisella rajummalla ykstityisyyteen tunkeutumalla, saivat mukaan sellaiset miehet, jotka ulkonäöltään rumia (tässä rumuuden kautta kuvataan ihmisen luonnetta, mihin on itsensä ulkonäkönsä takia asemointunut), ja sellaisia, joilla ei näytä naisseuraa juurikaan ollut, eli hyvinkin sellaisia miehiä, jotka muistuttavat alkuperäisiä tekijöitä. Heidän motiivinaan on "kostofantasia", he saavat nyt nautintoa pelkästään siitä, että he saavat olla mukana halventamassa naista. Mitään he eivät tee suuntaan eikä toiseen, mutta kävelivät transsissa kaduilla putkikatsepäälle, kun he jäivät "kiinni" asiasta heille todettuaan.

      Vähän noista miehiä muistuttavat ovat eniten innoissaan "suhdepuheista" ja toiveista päästä siihen.

      Toinen mies ryhmä on nuorten miesten ryhmä, joilla testoteroniuhmaa, jota he eivät osaa kohdistaa mihinkään järkevään toimintaan, eivät vielä ole tulleet miehiksi, joilla se jo tasapainossa, heitä hallitsee siis pelko joutua alistetumpaan asemaan (sen jälkeen kun ns. joutuivat lukemaan nettipalstalta, mihin innoissaan menivät seuraamaan, sellaista tekstiä, mikä sai heidät tuntemaan joutuvansa alakynteen). Uhma ja uho, mikä ei johda mihinkään.

      Kolmas miesryhmä on vähän sellaiset alamaailman näköiset tyypit, jotka haluavat lyödä, koska heille on sanottu, että joku nainen olisi vahvin ja kovin jne. sellaisia yksinkertaisen näköisiä "koviksia", pienempi ryhmä on samaan ryhmään kuuluvat sadistisimmat miehet, jotka haluaisivat sen näyttää samasta syystä (naiset eivät ole mitään). Nuo miehet myös puhuvat "panemisesta" että ehkä siihen kelpaisi.

      Wanna-be keskiluokkamiehet pyrkivät esittämään yllämainittua tahoa.

      Sitten ne, joiden mielestä tämä niin kuin teinien ryhmäerotus jakoa, kuin karjaa eri karsinoihin jakamista, tyyliin -tää ois niinkuin hesassa erilainen- sitä saa maalla nauraa. Heille miesten kostofantasiointi näkyy siis teinimäisenä kiusaamisasiana, ja heitä ohjaa pelko, etteivät olisi ryhmässä juuri oikeanlaisia.

      Viitsiikö naisista mitään sanoa? moni menee tyypillisesti suurempaan kiihkoon kuin miehet ikinä pysty (johtuen naisten pelosta, jolloin he tekevät sen likaisemman työn mitä suurimmalla mielihyvällä, kuten tämä suurin levittäjänainen tekee). Harva nainen näitä pystyy käsittelemään, joutuvat törmäämään siihen tosiasiaan, minkälaisia miehet oikeasti ovat, keiden seurassa he pyörivät.

      Asiat näyttäytyvät todellakin suuresti erilaisesta ken asiasta puhuu, tietyt asiat ovat oikeasti totuuksia, niihin ei pelkästään joku mielipide-ero tulisi vaikuttaa. Esim. on tiettyjä asioita, mitkä jäävät aiheuttamaan ristiriitoja, kun ei välitetä ottaa asioista selvää, vaan ajatellaan vain itsekkäästi ja omista haluista käsin asioita, esim. muistan v 2007 laihtumisen johtuneen järkytyksestä, ja kun ei pystynyt syömään mitään pariin päivään, laihtui monta kiloa. Se ei siis johtunut mistään positiivisesta asiasta (mitä täysin turhanpäiväisesti spekuloitiin täysin väärästä kulmasta, kun ei toisesta välitetä, vaan nähdään asiat omien linssien läpi).

    • sekoboltsi0

      miten helvetissä kattelet tollast äijää voi herrajjestas mitä juttuu antaa ny panna toista naista ei o kyl sulkaa kaikki kunnossa..hyi hitto.

      • sekoboltsi0

        mimmi15 oon sunkaa niin samaa mieltä..


    • M´oon häjy poika

      Hätäkös isän oli ku se sai äireen.
      Mun pitääs ottaa verivierahan.
      Tulisikko Sä mun kaa...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7851
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      84
      3911
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1333
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1095
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1042
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      124
      839
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe