Pahastuisitkohan nainen jos lähettäisin viestin?
Jos vihjaisisin että nyt himottas :p
BootyCall
16
654
Vastaukset
- Miss O'Hill
En todellakaan pahastuisi! Hämmentäväähän se olisi tähän kaiken sekaan, mutta toisaalta sitä viestiä täällä on odoteltu. ;)
- Minä en pahastuis
Pitäiskö, öikö, pitäiskö, eikö...?
Nukkumaan joutais mutta typeräähän se olisi viettää yö yksin kun voisi nauttia hänestä, kaikesta hänessä :p
Ehkä ei kuitenkaan, en taija tohtia :/
- mii laik bootycalls
en pahastuisi, mutta tää ei varmaa oo mulle :)
- Minä en pahastuis
Kiusaus on liian suuri, kiusaampa palstan tyttöjä:
Olen J- mies, ehkä juuri se sinun ;D- Miss O'Hill
Ehkä, ehkä..;)
- Minä en pahastuis
Miss O'Hill kirjoitti:
Ehkä, ehkä..;)
Kiusaajasta tulikin kiusattu :o
Well played, Miss O'Hill. Well played indeed! - mii laik bootycalls
*ihmettelee* mulla on viimeaikoina ollu romanttisessa mielessä yks T -mies.
- Minä en pahastuis
mii laik bootycalls kirjoitti:
*ihmettelee* mulla on viimeaikoina ollu romanttisessa mielessä yks T -mies.
T- mieskään tuskin moisesta viestistä pahastuisi mutta ehdottaisin varovaisuutta.
Jos puolituttu lähettäisi minulle sellaisen niin en lähtis eikä siitä - pisteitä tulisi.
Toisaalta ihmiset ja tilanteet on niin yksilöllisiä... - mii laik bootycalls
Minä en pahastuis kirjoitti:
T- mieskään tuskin moisesta viestistä pahastuisi mutta ehdottaisin varovaisuutta.
Jos puolituttu lähettäisi minulle sellaisen niin en lähtis eikä siitä - pisteitä tulisi.
Toisaalta ihmiset ja tilanteet on niin yksilöllisiä...Sun pitää vain kokeilla onneasi :)! Jos vaiks kävis flaksi? Vaikka romantillisesti ajattelenkin T -miehestä, jotkut J -miehet on kyllä aika kovia intohimohommissa. Tyhjän saa pyytämättäkin, my dear J.
- En ap, joku muu
Minä en pahastuis kirjoitti:
Toisaalta ihmiset ja tilanteet on niin yksilöllisiä...En laita sulle sellaista viestiä T mies :) vaikka ajatuksissani söisin sut karvoineen päivineen
- Sitäodotellessa
En tietenkään, olisi mukava kuulla että himotan sinua edelleen :)
- final hour
Tässä tilanteessa kyllä pahastuisin. Jos välimme olisi kunnossa niin sitten en.
- ei kuitenkaan laita :)
Kyllä hän mua himottaa kovasti eräs mies, mut kyllä mä vähän halvaksi tuntisin itseni jos eka viesti olisi tuo. Kertoo, siitä ettei muulla ole väliä:(
- sdfyjklö
Olihan meillä hetkemme veljesi auton konepellillä, neukkarissa jne. Mutta alkuhuuman jälkeen totesin,ettei sitä menoa Ole järkevää jatkaa. Toki ymmärrän, jos sinun tekisi mieli soitella joskus. Mutta älä kuitenkaan.
- Päivänpoltehehkuis
Mä himoitsen sua, niin paljon, et miltei koko ajan haluttaa olla sun kans sillai. Ihan hirveetä tää tuska...
- en ehkä pitäisi
No itse käsittäisin sen tässä tilanteessa että haluut musta vain yhtä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849