BootyCall

Minä en pahastuis

Pahastuisitkohan nainen jos lähettäisin viestin?
Jos vihjaisisin että nyt himottas :p

16

654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss O'Hill

En todellakaan pahastuisi! Hämmentäväähän se olisi tähän kaiken sekaan, mutta toisaalta sitä viestiä täällä on odoteltu. ;)

• Minä en pahastuis

Pitäiskö, öikö, pitäiskö, eikö...?
        Nukkumaan joutais mutta typeräähän se olisi viettää yö yksin kun voisi nauttia hänestä, kaikesta hänessä :p

Ehkä ei kuitenkaan, en taija tohtia :/

• mii laik bootycalls

en pahastuisi, mutta tää ei varmaa oo mulle :)

• Minä en pahastuis

Kiusaus on liian suuri, kiusaampa palstan tyttöjä:

Olen J- mies, ehkä juuri se sinun ;D

• Miss O'Hill

Ehkä, ehkä..;)

• Minä en pahastuis
        Miss O'Hill kirjoitti:

Ehkä, ehkä..;)

Kiusaajasta tulikin kiusattu :o
        Well played, Miss O'Hill. Well played indeed!

• mii laik bootycalls

*ihmettelee* mulla on viimeaikoina ollu romanttisessa mielessä yks T -mies.

• Minä en pahastuis
        mii laik bootycalls kirjoitti:

*ihmettelee* mulla on viimeaikoina ollu romanttisessa mielessä yks T -mies.

T- mieskään tuskin moisesta viestistä pahastuisi mutta ehdottaisin varovaisuutta.
        Jos puolituttu lähettäisi minulle sellaisen niin en lähtis eikä siitä - pisteitä tulisi.
        Toisaalta ihmiset ja tilanteet on niin yksilöllisiä...

• mii laik bootycalls
        Minä en pahastuis kirjoitti:

T- mieskään tuskin moisesta viestistä pahastuisi mutta ehdottaisin varovaisuutta.
        Jos puolituttu lähettäisi minulle sellaisen niin en lähtis eikä siitä - pisteitä tulisi.

Sun pitää vain kokeilla onneasi :)! Jos vaiks kävis flaksi? Vaikka romantillisesti ajattelenkin T -miehestä, jotkut J -miehet on kyllä aika kovia intohimohommissa. Tyhjän saa pyytämättäkin, my dear J.

• En ap, joku muu
        Minä en pahastuis kirjoitti:

En laita sulle sellaista viestiä T mies :) vaikka ajatuksissani söisin sut karvoineen päivineen

• Sitäodotellessa

En tietenkään, olisi mukava kuulla että himotan sinua edelleen :)

• final hour

Tässä tilanteessa kyllä pahastuisin. Jos välimme olisi kunnossa niin sitten en.

• ei kuitenkaan laita :)

Kyllä hän mua himottaa kovasti eräs mies, mut kyllä mä vähän halvaksi tuntisin itseni jos eka viesti olisi tuo. Kertoo, siitä ettei muulla ole väliä:(

• sdfyjklö

Olihan meillä hetkemme veljesi auton konepellillä, neukkarissa jne. Mutta alkuhuuman jälkeen totesin,ettei sitä menoa Ole järkevää jatkaa. Toki ymmärrän, jos sinun tekisi mieli soitella joskus. Mutta älä kuitenkaan.

• Päivänpoltehehkuis

Mä himoitsen sua, niin paljon, et miltei koko ajan haluttaa olla sun kans sillai. Ihan hirveetä tää tuska...

• en ehkä pitäisi

No itse käsittäisin sen tässä tilanteessa että haluut musta vain yhtä asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe