Hei!
2-vuotiaalla uroskoirallamme todettiin eilen kostea ihotulehdus (hot spot) kivesten seudulla. Kävimme eläinlääkärissä eilen (28.7.) n. klo 14-15, vaiva siis todettiin silloin. Koira rauhoitettiin ja karvat ajeltiin tulehtuneelta alueelta, ja saimme hoito-ohjeet ja lääkkeet. Koiralla on nyt "kauluri", joka estää sitä pääsemästä nuolemaan tulehtunutta aluetta.
Ongelma on nyt se, ettei koira ole virtsannut kuin eilen klo 15 eläinlääkärissä. Mitä pitäisi tehdä? Tuskin rakolle on mitään tapahtunut toimenpiteen aikana, uskon kyseessä olevan ennemminkin "henkiset" vaivat, kun koira ei ole tottunut olemaan kauluri päässä ja tietenkin varmasti kivesten seutu on kipeä. Kauanko tätä voi katsoa? Koira ei vaikuta kipeältä, ja äskenkin karkasi ovesta ulos juosten, joten todennäköisesti vain pihtaa pissaa...
Odottelen vastauksia, kiitos jo etukäteen. Nyt odotellaan, josko sattuisi yön aikana edes paperille pissaamaan...
Mitä tehdä, kun koira ei pissaa?
huolestunut...
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423