muistakaa tää nimi susanna serttilä!! rouva serttilä!!
Youtube julkkis susanna serttilä!!
25
5125
Vastaukset
- Drukbxgv
Eläinrääkkäjä
- netinorjako
ette dislikee sitä! :(
- Pakkohoitoon
Luulin jo nähneeni kaiken, mutta tämä nainen...ei voi olla totta !!! Ei voi ymmärtää...
- HoikkaTunkki
Sopisi hyvin Glamour Dollseihin. Vähän kuin Tunkki hoikempana.
- Tuksu jo ees yrittää
Tunkkkikin jo yrittää... Missä se Jeesus tällä rouva S:llä näyttäytyis? HYI vi...tu ei halua edes kuvitella...
- Kamankäyttö sivistää????
D O O R I S kirjoitti:
Heheheheh! Koko setti opetusvideoiksi kouluihin, miten fiksuksi, menestyväksi
ja kauniiksi jatkuva kamankäyttö sinut saakaan...
Sääliksi käy koiran ja mahd täyspäisten omaisten puolesta. - Älkää lisääntykö
Kamankäyttö sivistää???? kirjoitti:
Heheheheh! Koko setti opetusvideoiksi kouluihin, miten fiksuksi, menestyväksi
ja kauniiksi jatkuva kamankäyttö sinut saakaan...
Sääliksi käy koiran ja mahd täyspäisten omaisten puolesta.Tässä sopiva sulhasehdokas monsterille:
https://www.youtube.com/watch?v=rTKclcCvRM8
- Antakaa piikki
Mistä laitoksesta tuo olio on karannut?
- Olen lovena
Upea nainen. Johanna Tukiainen saanut varteenoettavan kilpailijan.
- alimpaa kastia
Toivon tuolle oliolle kaikkea samaa, mitä on antanut eläimilleen.Tai ollut antamatta, esim.ruokaa.
- sou hau it bii
Facebookissa kiertää juttua....onko varmasti totta? Ja saako ihmisestä levittää tietoja oikein kuvan ja nimen kanssa? Yksityishenkilöstä kuitenkin kyse.
- PiuPau777
6 lasta huostattu, 3.8.2014 eläinsuojelu vei viimeisimmän koiran, videot ja kuvat puhuvat omaa kieltään, mielenterveysongelmainen opiaattinarkki. En ihmettele jos on kohta hengetön...
- Kirous lapsilleen
Minkähänlainen sääliö on tuohonkin jätökseen sekaantunut? Piuhansa poikki mitä pikimmin.
- Sitä se teettää
Iteppä tuo naikkone tuolla facessa kertoo asioitaan... JULKISILLA POSTAUKSILLA ja ottaa kaveriksi kaikki ketkä vain pyytää ja ihan sekopäisiä tarinoita...
Pitäs töihin lähtee, on siellä luppoaikaa lukia nuita. Ja nauraa tai itkee ja ihmetellä.. - niinjoojo
onko tuo nisti sukua Jarna Lahdenvuolle?yhtä hullu katse moisella eläinrääkkääjällä ja kuulemma jopa 6lasta jotka kaikki otettu huostaan...
- Sekopääkansa
Lappeenrannassa Pennat, Lahdessa sitten tämä jätös. Mistä näitä jakojäännöksiä sikiää?
- lappeenrantalainen..
pennat??
- haha :D
Vaikuttaa kyllä kaikki tuntevan jo kyseisen ihmisen. :D
- hsturv5uv
Chuckyn siskohan se siinä.
http://youtu.be/s_p6qu_pWWw - huhhuhuhuhh
mitä ihmettä tää on???
- ei ymmärrä
Joku hätähuuto! Ei terve ihminen noin käyttäydy, eikä varsinkaa tubeen laita tommosta roskaa. Harmi kun ei oo päässy hoitoon.
- nyt jo vituttaa
ei ymmärrä kirjoitti:
Joku hätähuuto! Ei terve ihminen noin käyttäydy, eikä varsinkaa tubeen laita tommosta roskaa. Harmi kun ei oo päässy hoitoon.
Eiköhän tuommoselle otukselle ole kaikki mahdollinen apu jo tarjottu. Jos on niitä lapsiakin jo otettu huostaan, niiin kyllä siinä on äidille tukitoimet ennen sitä tulleet tutuiksi.
Ihan selkeä esimerkki pilven polttamisen tuloksista nuorena: ihminen on ihan pihalla, kuuntelee jotain jamppahumppaa, tykkää siitä. Yksinkertaisesti siksi, että aivojen neuroleptit eivät kykene kommunikoimaan, koska kannabinoidit ovat estäneet yhteyksien muodostumisen siinä tärkeimmässä iässä, eli teininä.
Kannattaa lapsukaiset poltella sitä kukkaa!
Todellakin, tästä naisesta pitäisi tehdä Suomeen ykkösjulkkis yhdeksi viikoksi.
Kuinka pilata oma ja lastensa tulevaisuus - vain muutaman pöllyn tähden....
Ja ne aivot eivät koskaan tuosta kuntoudu.
- Anonyymi
Mitähän tää nykyään puuhaa? Pari vuotta sitten sai lapsen maahanmuuttajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760