Tämä tapahtui tänään 29.7 illalla. Olin tupakalla parvekkeella ja näin ystäväni parvekkeelta savua. Soitin saman tien palokunnalle. Sitten näin ystäväni menevän parvekkeelle ja hän yritti mennä viereiseen parvekkeelle (hän asuu 9. kerroksessa) ja sitten ote lipes ja hän roikkui siinä.. ja sitten se tapahtu.. Ystäväni tippui parvekkeelta, pää halkes ja mitään ei ollu tehtävissä. Itkin vain.. Palokunta saapui myöhässä. Miten pääsen tästä yli? Itken vieläkin, enkä aijo nukkua..
Ystäväni kuoli minun nähden
3
97
Vastaukset
- Tomorrow's bird
Hän on kuitenkin nyt päässyt ihanaan rauhaan, ei enää tarvitse murehtia. Ei kipuja, ei tuskaa. Mene rauhassa nukkumaan, olet tehnyt voitavasi. Hän ei haluaisi sinun murehtivan enää. Hän ei koskaan katoa kokonaan ystäviensä luota, hän vain meni edellä mäen taakse, näkymättömiin. Vaikka häntä ei näy enää, hän on silti luonanne ikuisesti, niin kauan kuin elätte.
- oletko saanut apua?
Jos luet tämän, niin mene ihmeessä juttelemaan jonkun vaikka terveyskeskushenkilön, ystävän tai tutun kanssa. Tuollainen on ylivoimainen kestää ja kannattaa käsitellä alussa perusteellisesti.
Mitä sinulle nyt kuuluu? - ccxxzz
Iltalehti uutisoikin tästä eileen sivuillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059