Minun vaimo on masentunut. Heillä se on sukuvika, mutta eihän sitä myönnetä. Myöskin mt-ongelmia.Aika keinoton suku heillä ja aina vaimolleni soittelevat pienetkin ongelmansa. Mielestäni se on väärin että vaimo suvun selkäranka - niin voisi sanoa - mutta masentunut hänkin. Muutenkin hänellä on kortisonilääkitystä perussairauteensa, ja oirtisonihan aiheuttaa masennusta, koska se lakkauttaa oman hormonituotannon. Joka asian hänen jattelee niin vaikeasti ja negatiivisesti, ja se kuluttaa minuakin. Olen itsekin ihan poikki. Sekopäistä ja hyväksikäyttävää sukuaan kyllä ymmärtää.
Masentunut vaimo tartuttaa masiksen
Masennustartuntako?
5
210
Vastaukset
- Gaymän
Olen homo.
Ei tässä muuta. - ulos ja ylös
Ottakaa omega-3-lisäravinteita. Tai syökää paljon kalaa ja liikkukaa...alkaa masis hävitä- Eukolel ohje että ei vastaa luusereitten puheluihin-miksi vastaa?
- Siksi vastaa
"-miksi vastaa"
Luuserit perheenjäseniä ja vaimo kasvanut lapsesta asti heidän palvelijaksi.
- ...
Kyllähän se vaimoa masentaa, kun mies ei osaa edes kirjoittaa.
- Ei tarttuva tauti
Jospa vaimoa masentaa kaikista eniten se, että sinä haukut ja tölvit hänen lähimpiä omaisiaan. Täysin ulkopuolinen tyyppi siitä perheestä, jotka ovat hänen verisukulaisiaan. Häntä saattaa helpottaa, kun häviät kuviosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776