Onko kellään korva alipaineinen?Mulla on ollut jo tammikuusta lähtien, lisäksi se suhusee ja tinnittää ihan hirveästi joskus. Päätäkin joskus särki ihan sen tinnityksen johdosta eikä se ollut mitään pientä vinkunaa vaan oikea konsertti erikorkuisia koviakin ääniä. Alipaineen tuntee koko ajan ja kun korva lehdestä heilauttaa ihan hiukan niin tuntee hurjan ns. jälkikaiun. Mitä tämä voi olla. Lääkäri käskee ottaa nenästä kiinni ja puhalella ulos, ei auta, vuoden kohta sitä harrastanut. Aeriusta ja duaktia kokeillut ei auta. Välillä soi toinenkin korva mutta ei usein ja koko ajan eikä niin lujaa kuin vasen. Rupee ihan tosi riittämään. Onko kellään tietoa tai kokemusta. Kaikki on muuten tutkittu ettää päässä tai välikarsinassa ei mitään ole, mistä sitten johtuu ja mikä auttaisi.
ALIPAINE Korvassa
3
1819
Vastaukset
- csjanne
Kirjoitin huomaamattani samasta asiasta oman viestin. Mulla on täysin sama juttu, paitsi mulla se on molemmissa ja koko ajan. Lääkärini epäili alipaineen johtuvan jostain tulehduksesta, mutta kaikki veriarvot OK. Mulla kestänyt 'vasta' rontti 10 viikoa. Mulle ne kuulemma antaa lähetteen korvalääkärille. Jos jollakulla on jotain tietoa, niin suoraankin voi lähettää [email protected]
- katsomassa
Käypäs hammaslääkärillä tarkistuttamassa purentasi.
- korva
Unihäiriöinen vauvani (8kk) alkoi nukkua katkotta ja pitempään kun korvalääkäri puhkaisi tärykalvot alipaine-epäilyn vuoksi. Tilanne parani heti (tosin vain hetkellisesti koska reiät umpeutuvat). Alipainetta ei kuulemma voi tutkia muuten kuin ko tavalla kokeilemalla. Seuraavaksi varataan aika putkitukseen, jotta päästään ongelmasta lopullisesti eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015