Moro! Oiskos kellään sattumoisin Toyota Carina 2:sen tankkia myytävänä? Tietenkin hyväkuntonen ja sopivaan hintaan. Kaasarimallin tankki, 170-sarjaa. Ilmoitteleppa jos on niin ryhdytään keskustelemaan!
Carina 2 tankkia kaivataan? -88
11
475
Vastaukset
- Jani
Niin se tarvittava tankki pitäisi tarkalleen ottaen olla AT171:n. Ja sinä vuonna -88 Carina malli vaihtu, joten se on siihen uudempaan korimalliin. No jospa nyt ois riittäny..
- Ei taida
Itse etsiskelin pari vuotta sitten kyseistä tankkia. Jouduin investoimaan uuden. Katsastusmieskin totesi tankin ruostumisen olevan carinan tyyppivikoja. Mun Kaarina on -90.
- Entinen Toyota-autoilija
Tankin ruostuminen on yleinen ongelma. Jos satut löytämään vanhan tankin, se voi ruostua lyhyessä ajassa pilalle. Ottaen huomioon vaihdosta aiheutuvan vaivan suosittelisin uutta tankkia.
Laitoin itsekin Carinaani uuden tankin. Tankki ja tiivistesarja maksoivat Motonetissa 133,90 euroa. Päätin samalla uusia täyttöputkenkin, koska sekin oli huono. Täyttöputki maksoi 77,90 euroa.
Jos kuitenkin päätät laittaa käytetyn tankin, tee korkkiin reikä tai tiivisteeseen aukko, jotta tankkiin ei kerry painetta. Paine tankissa repii ruosteiset saumat rikki nopeammin. - Jani
Entinen Toyota-autoilija kirjoitti:
Tankin ruostuminen on yleinen ongelma. Jos satut löytämään vanhan tankin, se voi ruostua lyhyessä ajassa pilalle. Ottaen huomioon vaihdosta aiheutuvan vaivan suosittelisin uutta tankkia.
Laitoin itsekin Carinaani uuden tankin. Tankki ja tiivistesarja maksoivat Motonetissa 133,90 euroa. Päätin samalla uusia täyttöputkenkin, koska sekin oli huono. Täyttöputki maksoi 77,90 euroa.
Jos kuitenkin päätät laittaa käytetyn tankin, tee korkkiin reikä tai tiivisteeseen aukko, jotta tankkiin ei kerry painetta. Paine tankissa repii ruosteiset saumat rikki nopeammin.Mites niiden motonetin tankkejen kanssa, kuuluuko niihin mukaan ne tankin päällä olevat 3kpl huohotusputkia? Niillhän on hintaa myös mukavasti jos erikseen pitäis hankkia.
- Entinen Toyota-autoilija
Jani kirjoitti:
Mites niiden motonetin tankkejen kanssa, kuuluuko niihin mukaan ne tankin päällä olevat 3kpl huohotusputkia? Niillhän on hintaa myös mukavasti jos erikseen pitäis hankkia.
En ole varma, mutta ei taida kuulua. En ainakaan muista nähneeni sellaisia osia.
En sitten tiedä, toimivatko putket aiemmassakaan tankissa. Ainoa mutta sitäkin syvempi huokaus kuului vanhan tankin korkkia avattaessa, kun tankki veti itsensä täyteen ilmaa niin että pellit vain paukkuivat.
- zarkkis
moi.
mä puran -87-> camryä, näyttää tankki olevan sama....
en ainakaan ole huomannut että olisi mitään vikaa, tsekkaanko kunnon peremmin vai onko kiinnostusta?
50€ kaikkineen....
oulu-kajaani seutu- Jani
Moro! Kiinnostaa tottakai, mut mietin että onkohan se tankki ihan prikulleen sama ku se Carinan At171 on? Mä käyn sitä huoltoliikkeestä kyselemässä ja jos se tankki ois hyvässä kunnossa niin mikä ettei. Palaillaan pikapuolin!!
- zarkkis
Jani kirjoitti:
Moro! Kiinnostaa tottakai, mut mietin että onkohan se tankki ihan prikulleen sama ku se Carinan At171 on? Mä käyn sitä huoltoliikkeestä kyselemässä ja jos se tankki ois hyvässä kunnossa niin mikä ettei. Palaillaan pikapuolin!!
sieltä katsoin ni ainaki itse tankki on ihan samalla tuotenumerolla, täyttöputki ei vissiin passaa...
- Oululainen
Löytyisi tarvitsemasi tankki. Vuosimalli on -88 tai -89, 1.6 kaasarikone. Siihen viiteenkymppiin saat mukaan täyttöputken, letkulähdöt, anturin yms.
- Jani
Missäs kunnossa se on? Onko se ihan täydellinen, eli täyttöputki, tankin yläosassa olevat putket, itse tankki..
Huomena saan kysyttyä sopiiko nyt mikä helv**n tankki mihin..ku tossa on taas toi 88 tai 89 malli. Se vaihtu just sopivasti se malli..joten täytyy katella. Kirjotan sulle huomiseks. Hinta ois ihan sopiva jos vaan tuote on hyvä ja sopiva! :) - Oululainen
Jani kirjoitti:
Missäs kunnossa se on? Onko se ihan täydellinen, eli täyttöputki, tankin yläosassa olevat putket, itse tankki..
Huomena saan kysyttyä sopiiko nyt mikä helv**n tankki mihin..ku tossa on taas toi 88 tai 89 malli. Se vaihtu just sopivasti se malli..joten täytyy katella. Kirjotan sulle huomiseks. Hinta ois ihan sopiva jos vaan tuote on hyvä ja sopiva! :)No, siis tankki sama 88-90 jos vain kyseessä on kaasarikone. Viimeiset edellistä mallia olivat vuodelta 87. Tankin kunnosta en osaa vielä sanoa sen enempää kuin että ei ainakaan vuotanut kun auto oli siskollani kesällä vielä ajossa. Itseasiassa menee varmaan sunnuntaille kun ehdin käyttämään autoa nosturilla, sitten selviää. Monestihan noissa japseissa alkaa myös vuotamaan letkunlähdöt. Privaa voi laittaa osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780