BUFFET

Keskustelun säännöt

On paikka lounasravintola tai ruotsinlaivojen buffet niin suomalainen hakee lisää ruokaa likaisella lautasella.

AINA kun haet rakas juntti, likainen ja sivistymätön suomalainen lisää ruokaa niin jätä se likainen lautanen pöydälle ja hae uusi.

Buffet eli noutopöytä, ei missään tapauksessa seisova pöytä. Seisovaa pöytää ei ole olemassakaan.

Kaikkein pahin paikka ruokailla on viikkarin ja siljan buffetit. Venäläiset kauhovat nakkeja ja katkarapuja niin kuin ne loppuisivat koko maailmasta. Ruokaan yskitään, likaisista lautasista valuu edellisen ruoan liemet tarjoiluastioihin. YÄK !

Ruokailu on parhaimmillaan hitaasti etenevää hyvien ystävien kanssa tapahtuva nautinto.

9

2410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Excalibur 1

      Olin kerran eräässä lounasravintolassa. Ruokalistalla oli karjalanpaistia. Edelläni ruokaa lappaamassa oli vanhahko ukko. Hän oli santsaamassa. Likaisesta lautasesta vanhat liemet valuivat lautaselta vuokaan josta hän otti lisää.

      Jäi paisti minulta syömättä.

    • : (

      Olin juuri lähdössä huomenna laivabuffettiin, nyt jäi väliin, ei ole enää nälkä.

    • parsaa

      No mitä vittua nyt taas? Mä oon ainaki _aina_ hakenu samalla lautasella enkä ees ajatellu et ottaisin uuden lautasen. En mä niitä mun ruokia sinne tarjoiluastiaan mitään oo kippaamassa vaan sivistyneesti kauhalla nostan ruoan sieltä omalle lautaselleni.

      Oikeesti onko tää nyt joku vitun paska vitsi?

    • laivakokki

      Turhia jeesustelijoiden murheita, jos lautaselle jää ruoantähteita tai roskia otetaan tietty uusi puhdas lautanen ja likainen jää pöytään. On tietysti määrättyjä ihmistyyppejä, joiden itsetunto ei kestä lisäähakemista ja se peitetään uudella lautasella ja ollaan aina ensimmäistä kertaa hakemassa ruokaa. Näiden neiti-ihmisten, sukupuoleen katsomatta, paikka on alacarte-puolella, ei buffet puolella.

      Järki ja hyvät käytöstavat kunniaan myös ruokaillessa, sitäpaitsi luonto ja keittiö kiittää kun tulee vähemmän tiskiä, kun ei oleta AINA UUTTA lautasta.

      • Käytöstavat kunniaan

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.


      • Ei kiitos
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.

        Syökää ja lopettakaa toisten kyttääminen.Hienostelevat juntit käy buffeteissa syömässä halpaa moskaa ja kyttäävät toisia ihmisiä.Luulette olevanne hienoja?Hah!


      • keke rosberg
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.

        Olen kait sitten liian sivistynyt, kun osaan olla nuolematta lautastani saati kolauttelematta ja varsinkin hinkkaamatta kauhaa lautaseeni ruokaa lapatessani.


      • Lkhxg
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.

        Sama käytäntö hotellin aamupalalla. Kun haetaan lisää niin otetaan puhtaalle lautaselle.


    • Xizor

      Onpa taas ensimmäisen maailman murheita. Hienostelevat juntit yrittävät tuputtaa typeriä tapojaan muille sivistyksenä. No minä käyn buffetissa äärimmäisen harvoin, joten saman lautasen käyttöäni tuskin joudutte koskaan kauhistelemaan paikan päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe