BUFFET

Keskustelun säännöt

On paikka lounasravintola tai ruotsinlaivojen buffet niin suomalainen hakee lisää ruokaa likaisella lautasella.

AINA kun haet rakas juntti, likainen ja sivistymätön suomalainen lisää ruokaa niin jätä se likainen lautanen pöydälle ja hae uusi.

Buffet eli noutopöytä, ei missään tapauksessa seisova pöytä. Seisovaa pöytää ei ole olemassakaan.

Kaikkein pahin paikka ruokailla on viikkarin ja siljan buffetit. Venäläiset kauhovat nakkeja ja katkarapuja niin kuin ne loppuisivat koko maailmasta. Ruokaan yskitään, likaisista lautasista valuu edellisen ruoan liemet tarjoiluastioihin. YÄK !

Ruokailu on parhaimmillaan hitaasti etenevää hyvien ystävien kanssa tapahtuva nautinto.

9

3344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Excalibur 1

      Olin kerran eräässä lounasravintolassa. Ruokalistalla oli karjalanpaistia. Edelläni ruokaa lappaamassa oli vanhahko ukko. Hän oli santsaamassa. Likaisesta lautasesta vanhat liemet valuivat lautaselta vuokaan josta hän otti lisää.

      Jäi paisti minulta syömättä.

    • : (

      Olin juuri lähdössä huomenna laivabuffettiin, nyt jäi väliin, ei ole enää nälkä.

    • parsaa

      No mitä vittua nyt taas? Mä oon ainaki _aina_ hakenu samalla lautasella enkä ees ajatellu et ottaisin uuden lautasen. En mä niitä mun ruokia sinne tarjoiluastiaan mitään oo kippaamassa vaan sivistyneesti kauhalla nostan ruoan sieltä omalle lautaselleni.

      Oikeesti onko tää nyt joku vitun paska vitsi?

    • laivakokki

      Turhia jeesustelijoiden murheita, jos lautaselle jää ruoantähteita tai roskia otetaan tietty uusi puhdas lautanen ja likainen jää pöytään. On tietysti määrättyjä ihmistyyppejä, joiden itsetunto ei kestä lisäähakemista ja se peitetään uudella lautasella ja ollaan aina ensimmäistä kertaa hakemassa ruokaa. Näiden neiti-ihmisten, sukupuoleen katsomatta, paikka on alacarte-puolella, ei buffet puolella.

      Järki ja hyvät käytöstavat kunniaan myös ruokaillessa, sitäpaitsi luonto ja keittiö kiittää kun tulee vähemmän tiskiä, kun ei oleta AINA UUTTA lautasta.

      • Käytöstavat kunniaan

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.


      • Ei kiitos
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.

        Syökää ja lopettakaa toisten kyttääminen.Hienostelevat juntit käy buffeteissa syömässä halpaa moskaa ja kyttäävät toisia ihmisiä.Luulette olevanne hienoja?Hah!


      • keke rosberg
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.

        Olen kait sitten liian sivistynyt, kun osaan olla nuolematta lautastani saati kolauttelematta ja varsinkin hinkkaamatta kauhaa lautaseeni ruokaa lapatessani.


      • Lkhxg
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Nyt on laivakokki pihalla. Varsinkin Siljalla toivotaan, että otettaan lisää puhtaalla lautasella.

        Olen ollut kokki, en laivakokki vaan ravintolakokki yli 20 vuotta joten tiedän mistä puhun.

        Aina otetaan puhdas lautanen kun haetaan lisää ruokaa.

        Itsetunto ei liityy asiaan mitenkään vaan sivistys ja oikeat käytöstavat. On kuitenkin mukava huomata, että laivakokilla on ryyppäämisen sijasta aikaa kirjoitella.

        Miten on? Nuolen lautaseni ja haen lisää ruokaa. Lapatessani ruokaa lautaselle hinkkaan kauhaa nuolemiini kohtiin. Eikö ole mukava... pöpötkin siirtyy.

        Ihmisillä kun on itsetunnosta riippumatta tapana kolautella likaiseen lautaseen kauhat ja muut ottimet jotta ruoka irtoaa.

        On täyttä junttiutta käyttää likaista lautasta uudestaan. Usein kuitenkin ko. tyyppi käyttää myös vyölaukkua, vanhaa lippistä ja valkoisia tennissukkia.

        Sama käytäntö hotellin aamupalalla. Kun haetaan lisää niin otetaan puhtaalle lautaselle.


    • Xizor

      Onpa taas ensimmäisen maailman murheita. Hienostelevat juntit yrittävät tuputtaa typeriä tapojaan muille sivistyksenä. No minä käyn buffetissa äärimmäisen harvoin, joten saman lautasen käyttöäni tuskin joudutte koskaan kauhistelemaan paikan päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      557
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe