Onko kellään määrätty tuota pakko-oireisiin? Millä annostuksella ja onko ollut apua? Voiko samaan aikaan käyttää risperdalia? (rispestä myös kokemuksia ja millä annostuksella oireet pysyneet poissa) KIITOS!
Moclobemidi/AURORIX
6
596
Vastaukset
- neurootikko..
Terve
Minulla on kokemusta kyseisestä lääkkeestä.
Pakkoneuroosi on myöskin.Nykyään en käytä masennuslääkkeitä.
Tämä on minun kokemukseni eli lääke voi toimia toisella tavalla muilla.
Hyvä lääke sos.tilanteiden pelkoon mutta itse koin ettei ehkäpä paras masennukseen .. kyllähän se pakkoneuroosiin toimi,, muistaakseni.
Kumminkin lääke teki pään tukkoiseksi, järki ei luistanut. Etenkin pari tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen pää tuntui olevan tukossa ja annos koko tietenkin vaikutti asiaan, koitin pienemmällä annoksella.
Huononti unensaantia.
Teki minusta vihaisen ja ärtyneen.
Hyvä puoli oli se että minua ei ainakaan tämä lääke lihottanut yhtään.
Nykyään pakkoneuroosin kanssa eläminen on helpompaa kuin silloin kun söin lääkettä.Suurin vaikutus on se että olen oppinut oikeanlaisen suhtautumisen tähän sairauteen.
Lääkkeet eivät tästä paranna, ne helpottavat kyllä oloa jos on tarpeen. - 18and
Muistatko millä annostuksella lääkettä söit?
- neurootikko
Muistaakseni 2x 150mg,..
- 18and
itse ajattelin aloittaa 75mg aamuisin. mutta jostain luin, että vaikutus haihtuu nopeasti eli pitäisikö lääkettä kuitenkin ottaa kahdesti päivässä?
- neurootikko..
Muistaakseni se oli 2x150mg, kaksi tablettia kumminkin jotka otin aamulla.
Lääkärin ohjeen mukaan kannattaa menetellä. - ttttttttt
Hyvä lääke suosittelen haittavaikutukset 0 huomasin jo 3päiväs positiivisiä vaikutuksia..lääkehä vaikuttaa mihin pitääki dopamiini joka on mielihyvä hormoni..ja noadrenaliiniin eli myös piristää...ja seksi maistuu...toisin ku ssri lääkkeillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026