Otsikko kertoo...
Mulla ainaki alkaa 6.8
Mones päivä teillä alkaa koulut?
32
285
Vastaukset
- força tuusula
Mulla alkaa 11.8. Olen Tuusulasta. Se on oikea ruusula.:D Aika lähellä hesaa.
- llllll
7.8
- Emopoika_02
6.8 alkaa :(
- 12v tyttö
Mulla alkaa vasta 11.8 ja mul on tosi tylsää ei keksi tekemistä niin onneks koulu alkaa:-)
- paskaw
12.8
- poika13vee
OLIKIN aika, joku vitun 6-8 viikon kesäloma. Jotain siskojen ja niiden kaverien kanssa saunomista "mökkeilyä" ja muuta vähemmän kivaa. loppuu tää lastenkaitseminen mökillä viimei.
- tyttö99
7.8
- Mitäköhä siel tehää
Niinkin hyvänä päivänä kun 15.8 ja aivan oikein, se on perjantai.
- hjg67t
11.8 alkaa
- perjantai3
8.8 alkaa...
- kaksipluskuusitoista
12.8
- Päijät-Häme
11.8
- terere
6.8, vitu mitä paskaa D: kaikilla kavereilla alkaa 11.
- kännysurf
12.8. :( mut lupaan olla tänä vuonna kiltti opettajille. olin vähän törkee viime vuonna mun opelle.. ja sitten en kehdannu ees sitä myöntää vaan pidin yllä "narttu" linjaa :D vähänkö häpeen :(
- schools out
06.08.2014 :´( ja lämpöä 28 astetta :(
- lahessa
11.8 :) aika outoo et teillä alkaa perjantaina :D
- eisaatanansaatana
Meillä alkaa torstaina 7.8 eli ensviikollaaaaaaaaaaaaa
- kouluunnyt
7.8 oonki oottanu koska tylsyys
- Ala-aste perseestä
12.8 :D mul oli 10 viikkoo kesälomaa
- Etelä-Pohjanmaa
7 vitun kaheksatta.... helvetti huomenna....
- Voivoivoi
7.8 huomenna : (((((
- Whovian forever
voi teitä raukkoja! Ite en oo edes ajatellu koulua vielä paitti pelotellu pikkuveljeä yläasteesta.
12. päivä on muutenkin juuri sopivasti "Tuomiopäivä".
- juu u
11.8
En oikeestaa juurikaa oo miettiny kouluu, oon viel henkisesti ihan lomal - hohooo
12.8 :P
- ...
7.8
- jööooö
14.8. Varmaan myöhimpään kaikista:D
- Vk40
Viikolla 40, terveisin toisen asteen perustutkinnon kolmatta vuotta käyvä opiskelija.
1.9 hohohoho.
Toisaalta minulla ei ole ainakaan syyslomaa eikä pääsiäislomaa ollenkaan, en ole muista lomista niin varma. Joululoma kuulemma kestää melko pitkään. En myöskään tiedä, alkaako sitten kesäloma milloin... Mutta päivät yleensä sitten saattavat olla rennompia, että viikolla ei edes tarvitse raahautua joka päivä kouluun, mutta kotona tarvitsee sitten kai tehdä melko paljon hommaa. En tiedä oikeasti, olen kuullut niin paljon eri ihmisten suusta ja olen ihan ulalla kaikesta.- jyyyhhhh
18.9 (8
- Huomenna
11.8
- jaa a..
18.8 -.- Stadin ammattiopistos...
- sitesealkaa
19/8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82032Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101393Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190927Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612