final fantasi peli

mr know-it-all-zell

hohohoo minä täällä taas mitäs mun kantsis tehä kun oon lucassa? en oo viel löytänä persilja mongoli kilpeä onko se siel kahvilan lähellä?
mistä saan uuden maagussi taika ministeriö kepin?
onko persikka dmg. 110 combo striker 230 healer
combonent aseessa kovat suoja vaatimukset? mulla on def 150 str 200 mag def 10 ja evase 30 se valittaa et kouluta kaikki - anderson 3000 mitä vittuu se tarkottaa ja onko pakko seymour flux fucker combanont flasher comb dmg minus striker pakko tappaa musta se on mahdoton kun se tekee plasma kerbaalia 9,999 damagee ja hahmojen terminointi levu on vaa 1033 en voi tehä scrumbaa siis mitä vittuu teen jos sitä ei voi skippaa ostanko 10potioni vai 2 phoenix downia vai mitä???? mulla on jo sitten se pleeder vruxi jossa on combittu dark master aeon soul ja sitten viel riddan wrellit ja kuuqan haarukka ja sit viel viimenen master poulser jos on iwnon kana eli mitä teen? kannattasko vaan tehä maggotti pidu
niin se koulis mut sit en saa sitä pelin parast asetta =( qwelling boulder sermous sgeroun fileid comc items sompicut skeitnil martelli miekkaaaaa
mitä teeeeeeeeeeen eeeeeeeeek!
mua alkaaa pelottaaaaaaaaaa eeeeeeeeeek!
kantisko ehk mennä kouluttaaa plussa magmentri kanoihin plussa kirveellä ekkkkk! meenkö vai en saatan kuolla ja menettäää fenron kirsun eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! kertokaaaaaaa ääkkkkiiii!
muute vaik en pelaaaaaaa ekkkkkkkkkk!
mitä teeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------
onko final fantasy crystal chronicles hyvä?
kantsisko ostaa?

2

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr-know-it-all-zell

joo joo osta!

• mr-know-it-all-zell

joo joo osta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen