TVT-Asunnot

Mikä mättää

Onko kukaan muu hakija huomannut, että sieltä harvemmin vastaillaan mitään ja silloinkin aika epämielyttävään sävyyn? Olemme olleet mieheni kanssa asuntojonossa jo toukokuusta asti ja jos otan yhteyttä niin tulee aika tylyä viestiä takaisin. Kaksi asuntoa meille on tarjottu mutta kummatkin ovat olleet ihan muualla kun mistä me asuntoa haetaan, eli ei ole edes ollut hakemuksessa. Meitä nyt sitten sen takia rangaistaan eikä mitään ilmeisesti tarjotakkaan.. Olen ihan hämmentynyt? Mitä järkeä on siis edes hakemuksessa kysyä toive-alueita jos ne kuitenkin tarjoavat mitä vaan? Mielestäni he voisivat myös asiakaspalvelioina olla mukavia varsinkin kun itse pidän aina asiallista mukavaa linjaa.. En vaan aijo muuttaa mihinkään Pansioon Lumikonkadulle, ei millään pahalla.. Emme ole vielä Turkulaisia mutta tiedämme ettei tuolla kadulla ole hääppöistä asua.

47

12172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä.

Ei siellä toimi mikään muukaan tai pitää ainakin soittaa monta kertaa.

• Nti Rahava

Turun kaupununginjohtaja Rolex Randell myi kaupungin omistama
      ja köyhemmille varatut, kunnalliset TVT.asunnot Turun kaupungille
      itsellensä toiseen taskuun liikevoittoa tuottavaxi hyvävelibisnexeen
      joka ei ole enää velvollinen julkisesti ilmoittamaan toimenpiteistänsä mafian kaltaisena liikeyrityxenä, vaan pyrkii maximoimaan voittonsa, kiitos kokoomuslaisten rahan ahneus.

Asuntoja tyhjennellään tekosyillä myyntiin mafioso "asuntoneuvoja" ikäneiti Ahavan, joka uskottelee olevansa vielä
      kaupungin virkailijana, toimesta!!!!!!

TVT-kokoomusmafian 3000:sta asunnoista on nyt myynnissä asuntohotelleixi puolet ja Turusta muokataan rikkaitten eläkeläisten tyyssija ja vähävaraiset pakotetaan muuttamaan pois muille maille, joten melkoisen turhaa jonottaa asuntoa muualle, kuin jo slummiutuneisiin lähiöihin asumaan ilman palveluita.

• Jane Pernon

Lähiöistä löytyy hyvät palvelut

• Itell.a
        Jane Pernon kirjoitti:

Lähiöistä löytyy hyvät palvelut

Eipä enää kauan löydy yhtään mitään, pankki ja postikin taksimatkan takana jo.

• Suutarinlapsi

Kehityspäällikkö Malmi myisi kaikki puutalot pois köyhiltä vuokralaisilta.

• Höltsö

Ei Turkuun niin vaan tulla loisimaan

Ensin työpaikka sitten asunto

• Mikä mättää

Kukaan ei ole tulossa luisimaan ;) Mielummin hankin ensin asunnon kun lupaudun työhön. Se onkin kiva selitellä pomolle jo työsuhteen alussa kuinka ei pääse töihin kun ei ole vielä kämppää. Siinä voi sitten työnantaja ihmetellä kuka idiootti lupautuu työtehtävään kun ei edes pääse töihin. Enkä luota että TVT:ltä irtoo asuntoa ajoissa. Onhan sentään nykyisessäkin asunnossa kuukauden irtisanomisaika.

• jannep
        Mikä mättää kirjoitti:

Kukaan ei ole tulossa luisimaan ;) Mielummin hankin ensin asunnon kun lupaudun työhön. Se onkin kiva selitellä pomolle jo työsuhteen alussa kuinka ei pääse töihin kun ei ole vielä kämppää. Siinä voi sitten työnantaja ihmetellä kuka idiootti lupautuu työtehtävään kun ei edes pääse töihin. Enkä luota että TVT:ltä irtoo asuntoa ajoissa. Onhan sentään nykyisessäkin asunnossa kuukauden irtisanomisaika.

mä sain kämpän ainakin heti ku oli koulupaikka kun oli esittää todistus neki sano suoraan että eka tulee koulutus ja työpaikkaa varten tarvitsevat sit turkulaiset sit joskus jos ollenkaan muut ja luottotiedot kunnossa niin saa kämpän :O ja mulle oltiin mukavia ja asiallisia siis sain periaatteessa kämpän päivän sisää

• Tana!!!

Juu ja Töykkälänkatu(Halisten ja Nummen rajamailla) sekä Valpuri Innanmaankatu Varissuolla ovat kanssa näitä rauhaa arvostavien "mustalla listalla". Lipunkantajankatu Runosmäessä myöskin on ainakin kuulunut näihin ei toivottuihin asuinkatuihin.
      Mutta onha ntuo toiminta TVT:llä muutenkin aika pettymys ollut aika monessa asiassa. isännöinnin puolelta ainakin. Useampi vuosi jo TVT:n asukkina.
      Ainoa huvä puoli heillä on se, että nuo takuuvuokrat ovat järkevällä tasolla, muualla rokotetaan takuusummana se 2-3kk suuruinen summa, joten muutavalla täytyy olla aina vähintään se 1500€ laittaa takuisiin. TVT:llä nää takuut on alkaen 400€.
      Ja lemmikit ovat sallitut myöskin, jos niitä nyt on, kun monet vuokrafirmathan ovat laittaneet täyskiellon lemmikeille asuntoihinsa.

• PETKELESENTÄS

Nuo mainitsemasi asiat ovatkin ainoat fiksulla mallilla olevat asiat TVT:llä, eli juurikin tuo takuuvuokra sekä lemmikit sallitut.
        Itse asun TVT:n asunnossa ja ihan juurkin näiden kahden asian takia. Eli mulla on kissa ja sit toinen on tuo, että vituttaa jo periaattestakin maksella tuollaisia summia takuina, kuin mitä ne on muilla vuokranantajilla.
        Nythän olisi kyllä ostajan markkinat asuntomarkkinoilla(kin) kuulemma, mutta lähdepä näinä aikoina ottamaan velkaa, vielä kun elelen kuitenkin sinkkuna.
        Kerjäät vielä takaajan siihen, niin soppa onkin valmis, jos työnantaja nyt yhtäkkiä päättääkin pistää porukkaa pihalle.

• Anonyymi
        PETKELESENTÄS kirjoitti:

Nuo mainitsemasi asiat ovatkin ainoat fiksulla mallilla olevat asiat TVT:llä, eli juurikin tuo takuuvuokra sekä lemmikit sallitut.
        Itse asun TVT:n asunnossa ja ihan juurkin näiden kahden asian takia. Eli mulla on kissa ja sit toinen on tuo, että vituttaa jo periaattestakin maksella tuollaisia summia takuina, kuin mitä ne on muilla vuokranantajilla.
        Nythän olisi kyllä ostajan markkinat asuntomarkkinoilla(kin) kuulemma, mutta lähdepä näinä aikoina ottamaan velkaa, vielä kun elelen kuitenkin sinkkuna.
        Kerjäät vielä takaajan siihen, niin soppa onkin valmis, jos työnantaja nyt yhtäkkiä päättääkin pistää porukkaa pihalle.

Köyhä elukan pitäjä.

• ihan muutenvaan

Mikä estää ottamasta asuntoa ensin Pansiosta ja myöhemmin muuttamasta pois? Jos työikäisiä olette ja töihin tulossa, niin luulisi takuuvuokrat yksityiselle löytyvän parissa kuukaudessa, jos ei tällä hetkellä ole.

• Mikä mättää

En asu Pansiossa edes päivääkään... Olen lukenut paikallisten kokemuksista ja myös kuullut paikallisilta asukkailta minkälainen alue on. Mm. tyttö raiskattiin 3 miehen voimilla keskellä päivää eikä kukaan reagoinut. Naapurin vanhaa miestä puukotettiin syyttä, joku avohoitopotilas.

Mukava tulla kotiin kun voi isännän kanssa vaihdella päivän kuulumisia ja verrata kuinka monta persepanoo tuli kotimatkalla. Ei myöskään houkuta muuttamaan mihinkään mamukadulle.. Se on nähty kun mamumiehet viheltelee tai huorittelee perään. Naapurirakkautta!

Emme myöskään muuta Halisiin mihinkään nistitaloon jossa kämppä tyhjennetään ekana yönä.

• huoh1

TVT:llä kesti lähes 2 viikkoa vastata sähköpostiini ja kun he vihdoin siihen vastasivat. Vastasin heille samantien ja nyt 2 viikkoa myöhemmin eikä mitään kuulu. Luulisi että siellä on toimistossa edes joku joka vastailee asiakkaille mutta ei näköjään. Ainakin viimeisessä vastauksessa olivat aika tylyjä. Ihme porukkaa..

• tööttt

kuukahtaneet kuukaudet.

• Mulle tarjottiin tasan viikko sitten asuntoo mut eihän niillä ollut sit vitun avaimii sinne. Soitin eilen sinne uudestaan, niin vitut niillä oli vieläkään niitä avaimii sinne. Alkaa perkele kyllästyä tähän tvt:n touhuun. Missä vitussa ne avaimet oikein on? Ihme touhuu tässäkin paska puljussa? Eu saatana pääse katsomaan sitä asuntoo. MITÄ VITTUA TÄMMÖINEN PALVELU OIKEESTI ON SAATANA!!!!

• aaaa___________

Ai sulle tarjottiin. Sun asenne on kyllä aika paha tolla kiroilulla. Onko asunto edes vapaa vielä. Siis keskellä kuuta. Oliko tarkoitus, että sulle ei ole sitä tarkoitus esitellä tai näyttää ja avaimet yleensä saa vasta sitten kun on vuokrasopimus allekirjoitettu ja edellinen asukas pitää tietysti olla jo poismuuttanut.

• jannep

ja vakuus maksettu

• PäiviBK
        aaaa___________ kirjoitti:

Ai sulle tarjottiin. Sun asenne on kyllä aika paha tolla kiroilulla. Onko asunto edes vapaa vielä. Siis keskellä kuuta. Oliko tarkoitus, että sulle ei ole sitä tarkoitus esitellä tai näyttää ja avaimet yleensä saa vasta sitten kun on vuokrasopimus allekirjoitettu ja edellinen asukas pitää tietysti olla jo poismuuttanut.

Tyhmää kommentoida,jos ei mitään tiedä.Asunnot voivat vapautua ihan milloin vain,vaikka keskellä kuukautta,yleensä remontin jälkeen.Avaimet saa lainaksi näyttöä varten.Ja edelliseen asukkaaseen voi myös ottaa yhteyttä näyttöä varten,jos hän vielä asuu siellä...

• Anonyymi

Niinpä,tulin hyvälle tuulelle tästä purkauksesta.

• Anonyymi

Toi miten asiasi esität ja miten olet todennäköisesti käyttäytynyt vaikuttaa varmasti siihen, että saatko asunnon vai et. Itse olen asunut TVT:llä seitsämän vuotta ja ei ole MITÄÄN valittamista. Meillä alkaa isot saneeraukset V 2025 alussa ja jo nyt tiedän minne muutan ja kun TVT irtisanoi vuokrasopparin ja otin heiltä uuden asunnon, niin he hoitavat muuton. Myös informaatio tulevasta oli hyvä. Ehkä olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä kaksi kertaa miten asioista puhuu ja missä. Joskus voi seinilläkin olla korvat

• muitakin_ihmisiä

No, eihän se ole TVT:n vika jos niillä alueilla joihin haluatte, ei ole vapaita asuntoja tai niihin jonottaa ihmisiä jotka ovat jonossa ennen teitä.
      Jos ei tarjotut kelpaa vain sen takia, että eivät ole juuri siellä, minne haluatte, niin kovin suurta asuntotarvetta teillä ei taida ollakaan. Joten odottele rauhassa, jos teidän vuoronne siellä ei-kiireellisessä asuntojonossa haluamallenne alueelle joskus koittaa.
      Eihän kai asuntoja joka päivä edes vapaudu.

Eikö TVT:llä ole mahdollista tehdä niin, että otatte asunnon, jota tarjotaan, ja sitten asutte vähän aikaa, ja sen jälkeen koitatte vaihtaa jonkun toisen TVT:n asukkaan kanssa asuntoja. Stadin vuokra-asunnoissa asukkaat saavat keskenään vaihtaa asuntoja.

• Pernonpoju

Tvt ei vaihtoihin suostu. Erikoisin tilanne oli kun viime keväänä haimme vaihtoa, ei onnistunut. Vajaa kolme kuukautta ja saimme kuulla remontista ja asunto irtisanottiin. Sitten tuli vaihto. Ei muka tiedetty isosta remontista muutamaa kuukautta aiemmin.

• eikä_se_mulle_kuulukaan

Haitte vaihtoa? Tarkoitin siis sellaista vaihtopörssiä asukkaiden kesken, eli asukkaat keskenään voivat vaihtaa asuntoja. Esim. joku jolta lapset ovat lähteneet pois, haluaa vaihtaa pienempään asuntoon, ja toinen jolle on tulossa perheenlisäystä haluaa isompaan, ja nämä ihan keskenään tekevät asuntojen vaihdon, toki pitää ilmoittaa asunnon haltijuuden vaihtuminen isännöitsijälle ja vuokranantajalle. Tämä ei siis ole Turussa mahdollista.

Mutta muutenhan asia tuli kai selväksi, että ihmettelen vain sitä, ettei tyyppi tajua, että asuntoja on hakemassa moni muukin, samalle alueell voi olla useita hakijoita jotka laittavat juuri sen alueen suosituimmaksi kohteekseen, joten et sinä silloin kärjessä voi olla, kun ei kerran ole mitään syytä olla muita edellä.

Jos ei tarjottu asunto kelpaa, niin ei voi mitään. Itse en kyllä ottaisi sellaisia asuntoja minäkään, jotka vastaisivat esim. Raision syrjäkylien kaupungin vuokra-asuntoja, tosin Raisio ei ole Turku!

Ja jos olet vasta tulossa Turkuun... tota, kannattaisi hakea vapailta markkinoilta asuntoa ja hankkia sitä työpaikkaa samaan aikaan. Miksi juuri kaupungin asuntoon? Uudemmat kaupungin asunnot ovat samoissa vuokrissa kuin yksityistenkin tarjoamat kämpät.

• Minun kokemukseni ovat hyviä. Parisen vuotta sitten tarvitsin tilapäistä vuokra-asuntoa. Netin kautta laitoin aamulla hakemuksen ja jo iltapäivällä oli sähköpostissa asunto tarjolla. Kävin katsomassa asuntoa ja vuokrasopimus tehtiin. Palvelu oli oikein ystävällistä nopeaa.

• PernonJane

Taidat olla henkilökuntaa...

• PernonJane kirjoitti:

Taidat olla henkilökuntaa...

En todellakaan. Ihan tavallinen apua tarvitseva kansalainen minä olen. Mieheni kuoleman jälkeen jouduin myymään vanhan, ison omakotitalomme ja ostin kerrostaloasunnon. Siinä välivaiheessa tarvitsin tilapäistä asuntoa ja se järjestyi minulle TVT:n kautta todella hienosti!

• go-go-go
        lehtomatara kirjoitti:

En todellakaan. Ihan tavallinen apua tarvitseva kansalainen minä olen. Mieheni kuoleman jälkeen jouduin myymään vanhan, ison omakotitalomme ja ostin kerrostaloasunnon. Siinä välivaiheessa tarvitsin tilapäistä asuntoa ja se järjestyi minulle TVT:n kautta todella hienosti!

Hyviä kokemuksia mullakin. Seurailin ite nettisivuja ja laittelen viestiä kun kiinnostuin jostain asunnosta. 4 asuntoa ehdin käydä katsomassa ennen ku löysin sopivan. Koko systeemiin kului n. 4kk hakemuksen jätöstä siihen hetkeen kun löysin sopivan kodin.
        Palvelu ns.vastaanotto /puhelinkeskustiskillä on valitettavan tympeää, mutta lohdutuksen se, että kyseinen naishenkilö on tasaisen tyly ihan kaikille, eikä ole mitään väliä sillä, oletko työtön/maahanmuuttaja/työssäkäyvä/ natiivi. Muutosta käytökseen ei tule edes silloin kun asioi suoraan toimistossa kasvotusten.

• Anonyymi
        lehtomatara kirjoitti:

Juu rahalla saa palvelut helpommin

• MitenSenOttaa

Itse täytin nettihakemuksen ja seuraavana aamuna soi puhelin kello 8:30. :
      "Tällainen ja tällainen olisi tarjolla ja sieltä ja tuolta siihen ja tuohon hintaan."
      "Otan sen."
      "Asia selvä."

• vakuutti

Itse asuin muutaman kuukauden tvtn asunnossa ja hakuvaiheessa ottivat todella hyvin toivomukseni vastaan. Vuosia myöhemmin hain äidilleni asuntoa, joka oli muuttamassa Turkuun, todella asiallista toimintaa. Soitin useamman kerran ja aina heillä oli tiedossa, missä asioissa olin viimeksi ollut yhteydessä. Asunto löytyi lopulta yksityiseltä, mutta TVTn toiminta ainakin vakuutti minut.

• Käytännön_politiikkaa

Poliitikkojen suojatyöpaikka TVTn hallituksessa.

Katsokaa kaupparekisteristä ketkä siellä istuu perse homeessa ja nostavat paksua tiliä vuokrarahoista.

Vinkki: Soittakaa pilari TVT-poliitikolle keskellä yötä.

Täysin laillista ja vahinkojahan sattuu....

• Shittia

Olen hakenut tvt:ltä asuntoa pian 8kk. Yhtä asuntoa on minulle tarjottu, mutta se ei vastannut hakemuksessani olevia toiveita yhtään. En todellakaan ole ronkeli asumiseni suhteen,ettei siitä voi kiikastaa. Tämän asunnon hylkäämisestä aina minua muistutetaan,kun ihmettelen miksei mitään tarjouksia kuulu. Soittoihin vastataan todella harvoin ja silloinkin saa jonkun kiukkuisen "asiakaspalvelijan" vittuilut osakseen. Nettisivuilla on useitakin asuntoja, jotka sopivat hakemukseeni, mutta soittaessa niitä "ei ole" tai ne ovat jo "laitettu eteenpäin"

• Laurr-

Joo todellakin oon huomannu... Kämpät menee vaa jollekki muul vaik mul ei oo ees omaa himaa täl hetkel...

• Työmiäs

Peruskorjaus tuottaa henkilökunnalle bonusrahaa, siksi pakkoasutetaan niihin. Voiko Ara asunnot maksaa tuollaisia bonuksia henkilökunnalle? Katsokaa toimitusjohtajan ja hallituksen puheenjohtajan verotiedot!

• Oma-aloitteisuutta
    • HuonompaanSuuntaan

Huomattu on.

• Anonyymi

Asumisen laatu on romahtanut 5:ssä vuodessa radikaalisti. Paljon enemmän juoppoja, häiriöitä, ja turvattomampaa.
      Aiemmin en olisi voinut kuvitellakaan että tällaisia alueita ja taloja on Suomessa olemassakaan.
      Juopot pilaavat kaikki kesät varsinkin.

• Anonyymi

Ei ole huonoo kokemusta, asiat hoitui hyvin kun hain asuntoa muutama vuosi sitten.

• Anonyymi

Huonoja kokemuksia ei ole.
        Turvallinen vuokraisäntä.
        Moneen vuoteen ei ole vuokrankorotuksia tehty, vaikka isoja remppoja tehdään taloissa ja pihoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonoja kokemuksia ei ole.
        Turvallinen vuokraisäntä.
        Moneen vuoteen ei ole vuokrankorotuksia tehty, vaikka isoja remppoja tehdään taloissa ja pihoilla.

Jos asiansa hoitaa, maksaa vuokransa eikä häiriköi niin ei ole mitään ongelmia TVT;n kanssa.

• Anonyymi

Äl muuttako turkku, tullee muute puukko kurkku

• Anonyymi

Paskapulju, jolla ei ole tarkoitustakaan tarjota kohtuuhintaisia asuntoja. Tarkoitus on henkilökunnan loisiminen ylisuurella palkalla.

• Anonyymi

haloo turun kaupunki ja tvt.mikä h..vetti teitä mättää kävin tvt sivulla ja siellähän oli asuntoja pilvin pimein ja soitin tvt-yhtiöön niistä asunnoista jotka kiinnostivat,puhelu oli ihan asiallinen,mutta sitten tulikin kylmää vettä,kun sain kuulla,näistä kymmenistä asunnoista,että yhtäkään asuntoa ei ole vapaana ja vielä kerrottiin olevan pitkä jono ja ei ole ehditty asiaa korjata.voi ju..lauta pitääkö rautalangasta vääntää,että ymmärrätte päivittää sivunne ja pyyhkiä pois ne asunnot,jotka on vuokrattu,tämä on ihmisten huijaamista,vai onko tarkoitus saada asuntoa tarvitsevat ottamaan teihin yhteyttä,vaikka asuntoja ei ole.tästä vois olla kuluttaja lautakuntakin kiinnostunut,mutta tämä ei ole yksin teidän töppäilyä,sitä kun tapahtuu monella muullakin välitys firmalla,kun asunnon välittäjä pitää niitä esittelyjä,niin kannattaa olla tarkkana mitä vuokraa,katsoin netin kautta asuntoa ja siellä ei ollut mitään mainintaa mistään indeksikorotuksesta ja mennessäni esittelyyn ,niin esittelijä antoi paperin jossa oli tiedot asunnosta,mutta oli minun onni että en vuokrannut asuntoa,kun kotona katsoin paperia tarkemmin,niin siinä olikin mainittu indeksikorotus ja kun se on mainittu niin vuokra nousee huomattavasti,olen asunut nyt lähes vuoden tässä asunnossa,vuokra on n.640.kk. indeksikorotus,niin vuokra onkin sitten jo.n.652.e.mutta löytyy vielä niitäkin asuntoja,jossa ei tarvi maksaa ns.ylimääräistä.

• Anonyymi

Jos on savuton?kiinteistöihin ja jotkut vähemmistöön kuuluvat saa tupakoida?Elikkä olen vuokrannut savuttoman asunnon?

• Anonyymi

Jonkun verran rakennustekniikkaa ymmärtävänä sanoisin, että TVT:n 1993 Lipunkantajankadulle rakentamat talot ovat asukkailleen hengenvaarallisia.
      Ystäväni asuu kyseisissä rakennuksissa ja järkytyin käydessäni hänen luonaan. Makuuhuoneen seinäelementti on revennyt irti poikittaisesta elementistä niin, että tuuli puhaltaa vapaasti ulkoa makuuhuoneeseen. En tiedä, ehkä on jopa mahdollista, että koko elementti irtoaa ja putoaa pihalle.
      Edelleen kylpyhuoneen laatoituksen alla elelee kaikkien mahdollisten homesienten yhdyskunta. Laatoituksen alla ei ilma kierrä, joten se on homeelle otollinen kasvuympäristö.
      TVT:lle on asiasta ilmoitettu, mutta eihän ne asiasta välitä, nostavat ainoastaan vuokria.
      Toki TVT:llä on on hyviä ja turvallisia asuntoja, mutta näitä Vahdontien varressa olevia taloja kehottaisin välttämään..

• Anonyymi

TVT on kyl kova kusettaa ihmisii! En suosittele sieltä hakee kämppää. Kaikki loppu siivoukset jne ne kusettaa niis. Ja perii takas ja jos sul ei oo heti maksaa sitä summaa ni 11,5% on korko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      55
      3045
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2871
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2659
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      346
      1737
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      937
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe