Mikähän olisi hyvä asuinalue lapsiperheelle, jos aiomme vuokrata asunnon Sivakalta?
Vastaukset 6
Aiheesta löytyy useita keskusteluketjuja, mutta jokaisella alueella on puolensa. Uskoisin, että kannattaa miettiä kulkuyhteyksiä tarvitsemiisi suuntiin, mikäli paikkaan voit vaikuttaa.
- Saarelasta moro
Saarela tai Heikkilänkangas. Ei hörhöjä eikä kaljabaareja lähialueella.
- laphhiin
Muuttakaa Lappiin, Oulussa on jo liikaa porukkaa.
- Auustralian pulloposti..
Sikäläisistä täkäläisistä voi kertoa täkäläisille uskottavassti ihan mitä vaan. Ja lappset - very well! Tosin kallista ja kaikki menee kuitenkin perseelleen. Mutta: pitäähän ihmisellä tms harrastus olla!
Studiojoukkue vastaa Auustralia. - koettu on
Auustralian pulloposti.. kirjoitti:
Sikäläisistä täkäläisistä voi kertoa täkäläisille uskottavassti ihan mitä vaan. Ja lappset - very well! Tosin kallista ja kaikki menee kuitenkin perseelleen. Mutta: pitäähän ihmisellä tms harrastus olla!
Studiojoukkue vastaa Auustralia.Haukiputaalta, Kellon Kiviniemi. Uusi koulu ja päiväkoti jees.
- 90250, 90100, 90500
No jos nimenomaan sivakalta haluaa vuokrata, täytyy ottaa huomioon missä on vapaita asuntoja.
Omat asunnon tarpeet (työ, kulkuyhteydet , vuokrataso, kauppa..) kaiket on tärkeitä kriteerejä asunnon valinnassa.
Itse en viihtynyt omistusasunnossakaan Haukiputaalla ja oulusaloon en muuttaisi millään ilmeellä. Ennen vaikka Kiiminki .
Itse olen parhaiten viihtynyt tuira merikoskenkatu ( erittäin hyvät kulkuyhteydet ) , hiironen ja kaukovainion länsi puolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091793Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss280942- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö119710- 32591
- 88567
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61559- 32550
- 42532
- 37520