Otsikko kertoo kaiken tarpeellisen.
Paras suolistotarina?
10
<50
Vastaukset
En tiedä. Sama jos kysyisi, kuka on kivoin suolistolainen. Monissa on puolensa.
(Miksi siis kommentoin tähän keskusteluun? En tiedä.)Vaikea päättää. Ehkä joku Kurpizzan tai IT:n tarina.
kurpizza kirjoitti:
Entä Bronies Rising?? Joko unohdit sen?
Se. Se on ehdottomasti myös yksi parhaista.
Enpä tiedä... Tarina mukana suoliston suurimpia legendoja osa 3, Unohdettu vakkari ja pimeät päivät, sekä jotkut kurpizzan ensimmäisistä tarinoista, joiden nimiä en muista, ovat aika eeppisiä...
(En osaa sanoa mikä seuraavista on paras, mutta kokeilen)
Sinisiipisen 'Pimeät päivät', koska;
Sisältää kuvausta
Hahmojen vuoropuhelu onnistuneempaa kuin Minun ensimmäisissäni...
Juonta ei oltu pöllitty mistäkään...
Nassen tarina, jonka nimeä en muista liittyi Hekestanian kirjoituskisaan;
Hauskuus
Nimimerkit ilmoitettu (ensimmäisenä) epäsuorasti peitenimellä, huom; En tarkoita että niin pitäisi nykyään tehdä, koska idea on jo käytetty.
Kurpizza, min fågelskytt (by Trotski);
Minä
Tositarina, 5/5
Kuvailu
(Omista kirjoituksistani paras on Kutsu!, koska se oli ensimmäinen joka saavutti suuremman yleisön suosion... Toiseksi paras Minun kirjoittama oli Tehtävä!, koska reilunkaupan kommarimerkki... Nämä kaikki löytynee Suolistotarinakirjastosta...)icepicked kirjoitti:
Kiitokseni. Ja Sinä. Disinformaatioagentti on henkilökohtainen suosikkini.
Sinähän latasit sen myös koneellesi, jos oikein muistan... Ja kaverisi pitivät Minua hulluna...
För helvete, kuinka loistavan henkilöhahmon VeH onnistui luomaan käyttööni, Eräälle disinformaatio agentille pitäisi tehdä uusia seikkailuja kun jaksan, sillä kaikki parhaat kirjoitukseni ovat hänen näkökulmastaan paitsi se missä kirjoitin vaihtaen näkökulmaa.israelin-tukija kirjoitti:
Sinähän latasit sen myös koneellesi, jos oikein muistan... Ja kaverisi pitivät Minua hulluna...
För helvete, kuinka loistavan henkilöhahmon VeH onnistui luomaan käyttööni, Eräälle disinformaatio agentille pitäisi tehdä uusia seikkailuja kun jaksan, sillä kaikki parhaat kirjoitukseni ovat hänen näkökulmastaan paitsi se missä kirjoitin vaihtaen näkökulmaa.Kone tosin levisi, mutta minulla on se suosikeissani. Kyllä, he pitäisivät sinua hulluna edelleenkin.
Se tee; häi oli paras henkilöistäsi!
Enpä osaa päättää. Suattaapi olla Pimeät päivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272790Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442455Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891538- 591482
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751163Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751138- 391119
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288970