Paras suolistotarina?

Sellasta joo

Otsikko kertoo kaiken tarpeellisen.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä. Sama jos kysyisi, kuka on kivoin suolistolainen. Monissa on puolensa.

(Miksi siis kommentoin tähän keskusteluun? En tiedä.)

• Vaikea päättää. Ehkä joku Kurpizzan tai IT:n tarina.

• Entä Bronies Rising?? Joko unohdit sen?

• kurpizza kirjoitti:

Entä Bronies Rising?? Joko unohdit sen?

Se. Se on ehdottomasti myös yksi parhaista.

• Enpä tiedä... Tarina mukana suoliston suurimpia legendoja osa 3, Unohdettu vakkari ja pimeät päivät, sekä jotkut kurpizzan ensimmäisistä tarinoista, joiden nimiä en muista, ovat aika eeppisiä...

• (En osaa sanoa mikä seuraavista on paras, mutta kokeilen)

Sinisiipisen 'Pimeät päivät', koska;
      Sisältää kuvausta
      Hahmojen vuoropuhelu onnistuneempaa kuin Minun ensimmäisissäni...
      Juonta ei oltu pöllitty mistäkään...

Nassen tarina, jonka nimeä en muista liittyi Hekestanian kirjoituskisaan;
      Hauskuus
      Nimimerkit ilmoitettu (ensimmäisenä) epäsuorasti peitenimellä, huom; En tarkoita että niin pitäisi nykyään tehdä, koska idea on jo käytetty.

Kurpizza, min fågelskytt (by Trotski);
      Minä
      Tositarina, 5/5
      Kuvailu

(Omista kirjoituksistani paras on Kutsu!, koska se oli ensimmäinen joka saavutti suuremman yleisön suosion... Toiseksi paras Minun kirjoittama oli Tehtävä!, koska reilunkaupan kommarimerkki... Nämä kaikki löytynee Suolistotarinakirjastosta...)

• Kiitokseni. Ja Sinä. Disinformaatioagentti on henkilökohtainen suosikkini.

• icepicked kirjoitti:

Kiitokseni. Ja Sinä. Disinformaatioagentti on henkilökohtainen suosikkini.

Sinähän latasit sen myös koneellesi, jos oikein muistan... Ja kaverisi pitivät Minua hulluna...

För helvete, kuinka loistavan henkilöhahmon VeH onnistui luomaan käyttööni, Eräälle disinformaatio agentille pitäisi tehdä uusia seikkailuja kun jaksan, sillä kaikki parhaat kirjoitukseni ovat hänen näkökulmastaan paitsi se missä kirjoitin vaihtaen näkökulmaa.

• israelin-tukija kirjoitti:

Sinähän latasit sen myös koneellesi, jos oikein muistan... Ja kaverisi pitivät Minua hulluna...

För helvete, kuinka loistavan henkilöhahmon VeH onnistui luomaan käyttööni, Eräälle disinformaatio agentille pitäisi tehdä uusia seikkailuja kun jaksan, sillä kaikki parhaat kirjoitukseni ovat hänen näkökulmastaan paitsi se missä kirjoitin vaihtaen näkökulmaa.

Kone tosin levisi, mutta minulla on se suosikeissani. Kyllä, he pitäisivät sinua hulluna edelleenkin.

Se tee; häi oli paras henkilöistäsi!

• Enpä osaa päättää. Suattaapi olla Pimeät päivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2790
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2455
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1658
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1538
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1482
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1163
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1138
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1119
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      970
    Aihe