Kylläkai teitä on? Olisi ihana löytää ystäviä muista tulevista/ jo olevista äideistä! Ei ole välttämätöntä olla laskettu aika marraskuussa! :)
Ilmoitelkaa itsestänne, jookos? :)
Täällä nyt rv 35 5 ja la 12.11.
Oululaiset Marrasmammat HUOM!!
5
240
Vastaukset
- Minä vaan
En kyllä ole ihan Oulusta, mutta läheltä kuiteski..Ja laskettuaika on 13.11, kolmas tulossa=)
- Annukka
Minun laskettu aikani on vajaata kuukautta sun jälkeen, eli nyt on rv. 31 6. En ole itse Oulusta kotoisin, vaan mieheni kanssa tänne muuttanut, eli ystäviä ei tosiaan ole liikaa ;)
Kirjoittele minulle osoitteeseen; [email protected] , niin kerron minusta sitten lisää! - Miiu
Laskettu aika tuli ja meni, pian pitäisi vauvan syntyä... Olen siis pian lokamamma84, ja Oulussa asustelen. Pistähän viestiä, [email protected]
- Marrasmamma87
Onhan meitä. Itse olen Oulunsalsta mutta kai saan oululaisena esiintyä?=) La mulla on 9.11 ja esikoistani odottelen. raskausaikani on sujunut moitteettomasti ja nyt jo hieman jänskättää tuleva synnytys=)
- Miia
Asustelen n.60km oulusta etelään. Laskettu aika oli 31.10, mut ei viel vauvelia kuulu... Viikkoja nyt 40 2. Toinen vauveli tulos, ensimmäinen poikamme on kuollut, vaikea sydänvika. =( Nyt menny kaikki hyvin, sais synnytys jo alkaa. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388