en ole saanut mihinkään vastauksia,vaikka elämä on olut myllerrystä kuukuden päivät .kertokaa naisellemitä nostetut kortit sanovat,opastavat ym.rakkautta on vain hiukan,ystäviä tuskin lainkaan,kaunis olen mutta niin yksin,,,sympaattinen ,kipakka ja mukava nainen
sagamar tai ken vaan ,jeesausta
2
79
Vastaukset
Olet vähän onneton kyllä, etsit ja tarkkailet tilannetta, ehkä voit huonostikin kaikesta johtuen siitä kun olet saanut laittaa toiveet hyllylle, ehkä olet tehnyt jotain nopeasti etkä ajatellut seurauksia. Miehet näkevät kauniin ulkokuoresi mutta siitä saatat vain pettää itseäsi, pelata heidän kanssa, vaikka ei tiedä miten asiat ovat. Ohjeena annan että tee muutoksia tietoisuuden kautta. Joku ei uskalla rakastaa mutta rakkautta olisi sinuun. Haluaa tietää ja ymmärtää, nähdä kokonaisuuden ensin. Sinulla on odotukset ilmassa, et halua tehdä virheitä. Pääset voimalla eteenpäin kun luotat itseesi ja olet rohkea. Puoli v. eteenpäin rakkaudessa; paljon tapahtuu, olla kahden välillä ehkä, mahdollisuutta löytää tasapaino. Siitä sitten hiljalleen niin uutta avautuu elämään.
- ruusu ja piikit
okei ja kiitoksia.en pelaa mutta tiedostan ja ahdistunkin siitä että minun avuni vain kiinnostavat miehiä,mikä lisää epävarmuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481