Epäilen vahvasti että useissa murha/tapporikoksissa tekijän oma elämä on mennyt niin huonoon kuntoon, ettei siitä ole muuta tietä ulos kuin mennä vankilaan. Luulen myöskin näiden tekosien olevan suunniteltuja. Monet eivät saa apua terveydenhuollolta, on velkaa ja työkyky nollassa. On ne sitten aiheutettu alkoholilla tai huumeilla, yhteistä on se että ihmiset eivät halua ottaa elämää tosissaan ja maksattavat sitten laskun uhrien omaisilla ja Suomen valtiolla.
Osaan todella hyvin kuvitella tilanteen jossa ihmisellä ei ole enää mitään annettavaa ma-su. Ihminen alkaa miettiä, suunnitella tulevaisuuttaan vankilassa. Pieni rikos ei kannata, tuomiot liian lyhyet. Pitää olla ehdoton ja mahdollisimman pitkä. Noin.6 vuodessa (ensikertalainen) vankeinhoitolaitos pystyy hoitamaan päihde(huumeongelmaisen ihmisen takaisin normaalielämään ja SE ON SÄÄLI! HEITÄ KOHTAAN, JOTKA OVAT MENETTÄNEET OMAISENSA, TÄMÄN MURHAAJAN TOIMESTA. JA NYT HÄNESTÄ OIKEIN VALTION AVUSTUKSELLA, TÄYSYLLÄPIDOLLA KOULITAAN ELÄVÄ JA NORMAALI IHMINEN!
Suomessa on todella helppoa päästä veloistaan ja päihdeongelmistaan eroon. Vankilassa sinusta pidetään hyvää huolta. Saat riitävästi ruokaa. Voit harrastaa lähes mitä tahansa. Voit opiskella ja valmistautua vapauteen. Voit esim. lukea itsesi ylioppilaaksi tai vaikka valmistua yliopistosta ja näin saada todella hyvän työpaikan vapaudessa. Ei sillä ole mitään väliä että tapoit/murhasit jonkun, sillä voit vaihtaa myös nimesi uuteen.
Tappo/murha ja sen oikeutus kun yhteiskunta ei muuten auta.
hoosianna
1
206
Vastaukset
- hoosianna
Keskustella voit myös täällä: https://www.facebook.com/groups/matiketopelasu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713839- 993466
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006