Tappo/murha ja sen oikeutus kun yhteiskunta ei muuten auta.

hoosianna

Epäilen vahvasti että useissa murha/tapporikoksissa tekijän oma elämä on mennyt niin huonoon kuntoon, ettei siitä ole muuta tietä ulos kuin mennä vankilaan. Luulen myöskin näiden tekosien olevan suunniteltuja. Monet eivät saa apua terveydenhuollolta, on velkaa ja työkyky nollassa. On ne sitten aiheutettu alkoholilla tai huumeilla, yhteistä on se että ihmiset eivät halua ottaa elämää tosissaan ja maksattavat sitten laskun uhrien omaisilla ja Suomen valtiolla.
Osaan todella hyvin kuvitella tilanteen jossa ihmisellä ei ole enää mitään annettavaa ma-su. Ihminen alkaa miettiä, suunnitella tulevaisuuttaan vankilassa. Pieni rikos ei kannata, tuomiot liian lyhyet. Pitää olla ehdoton ja mahdollisimman pitkä. Noin.6 vuodessa (ensikertalainen) vankeinhoitolaitos pystyy hoitamaan päihde(huumeongelmaisen ihmisen takaisin normaalielämään ja SE ON SÄÄLI! HEITÄ KOHTAAN, JOTKA OVAT MENETTÄNEET OMAISENSA, TÄMÄN MURHAAJAN TOIMESTA. JA NYT HÄNESTÄ OIKEIN VALTION AVUSTUKSELLA, TÄYSYLLÄPIDOLLA KOULITAAN ELÄVÄ JA NORMAALI IHMINEN!
Suomessa on todella helppoa päästä veloistaan ja päihdeongelmistaan eroon. Vankilassa sinusta pidetään hyvää huolta. Saat riitävästi ruokaa. Voit harrastaa lähes mitä tahansa. Voit opiskella ja valmistautua vapauteen. Voit esim. lukea itsesi ylioppilaaksi tai vaikka valmistua yliopistosta ja näin saada todella hyvän työpaikan vapaudessa. Ei sillä ole mitään väliä että tapoit/murhasit jonkun, sillä voit vaihtaa myös nimesi uuteen.

1

246

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe