Ulosottoon päätyi lopulta Nordaxin, Sammon, S-Pankin ja Santanderin (GE money) lainat sekä muutamia pikavippejä. Yhteissumma oli noin 21 000 euroa. Nyt on 18kk mennyt 1/3 palkasta ulosottoon ja kaikki on maksettu. Olo on todella onnellinen, vaikka luottotietomerkinnät lähtevät vasta 2017.
Miksikö kerron siitä täällä? Haluaisin mennä lähibaariin julistamaan tätä onnea, mutta enhän voi sinne mennä kertomaan että olen ollut ulosotossa kun päällisin puolin kaikki on hyvin, omakotitalo ja autot. Nyt voi vaikka ensi kuussa ostaa uuden television tuon kuvaputki härpäkkeen tilalle.
Nimim. onnellinen
Ulosottovelat maksettu
21
2901
Vastaukset
- 5+13
Syytäkin olla onnellinen, kun on tuollaiset nettotulot (ilmeisesti 3500 €/kk). Teillä raksajätkillä menee tosi hyvin, vaikkei älliä olekaan paljon.
- Duunari & Sutenööri
täälä toinen raksaduuri rahaa tulee ihan hyvin et olen töissä vuodesta noin puolet 6kk ja toiset 6kk lomailen nyt kesäl suomessa ja talvella yleensä thaimaas keväät ja syksyl tehään vähn duunii niin saadaa lomarahat hankittua jos olis koko ajan töissä niin rahaa tulis likaakin sittenhän mä olin RIKAS nyt netto tulot on noin 6200e/kk olluty viimeset 5.vuotta.tere tulemas vaan rakselle duuniin siel koulun penkiltä insinööri jannut
- Hanskamies
Minä sain maksettua omat ulosottovelat jo 3v 11kk sitten. Luottotiedoissa on yksi merkintä jonka perässä REF. Sekin poistuu 17.9 niin siitä alkaa vihdoin ja viimein oma elämä.
Luottotiedot meni heti 18 vuotiaana ja siitä asti taistelin velkojen eteen. Oli erittäin vaikeaa päästä töihin mutta kun pääsin niin aloin heti maksamaan velkoja pois.
Kovalla työllä ja apuja en tarvinnu koskaan. Ikää nyt 33vuotta ja vihdoinkin se elämä alkaa.
Kyllä olen onnellinen. !!!! - muzi85
Moii...missä voit nähdä merkinta? onko sivu?
- moip
Suomen asiakastieto oy. Sieltä voit kysyä omat luottotiedot, maksaa jonkun verran.
- Jerex
moip kirjoitti:
Suomen asiakastieto oy. Sieltä voit kysyä omat luottotiedot, maksaa jonkun verran.
Suomen Asiakastieto Oy harjoittaa erinomaisen kannattavaa liiketoimintaa meidän luottotiedoillamme. Omatieto.fi palvelunsa kautta omien luottotietojen tarkastaminen maksaa vain 19,95€!
On kuitenkin hyvä tietää, että omat luottotiedot voi tarkastaa käyttämällä lakisääteistä tarkastusoikeutta täysin ilmaiseksi! Lakisääteinen tarkastusoikeus on veloitukseton kerran 12 kuukaudessa. Sen voi tehdä käymällä Asiakastiedon kuluttajaneuvonnassa osoitteessa Työpajankatu 10 A, 00581 Helsinki, 5. kerros.
Tietoja tarkastavan on todistettava henkilöllisyytensä henkilöllisyystodistuksella, ajokortilla tai passilla.
Lakisääteistä tarkastusoikeuttasi voit käyttää myös lähettämällä postitse vapaamuotoisen kirjallisen pyynnön Asiakastietoon. Pyyntöön mukaan tulee liittää henkilötunnus, kotiosoite, omakätinen allekirjoitus ja nimenselvennys sekä selkeä kopio henkilöllisyystodistuksesta, jossa on allekirjoitus.
Turha maksaa ilmaisesta!
- Raksalla
Raksaduunarin tuntipalkka on 15 euroa.Paljon saa tehdä töitä 6200 kk ansioon..Ne oli hyvät ennenkuin ulkomaan työvoima tuli.Nyt voi saada joskus urakan,esim 10 tunnin työstä saa 20 työtuntia.Duunari ja sutenööri on kuullut juttuja 1990 luvun tekijöiltä ja levy on jäänyt päälle!
Että kaikkea ei kannata uskoa!!- Laske ennen ku kirjotat
Jos olisit koko vuoden töissä 6200€/kk palkalla tekisit 13,3h työpäiviä. Ja kuten väität olevasi vain 6kk vuodessa töissä ja tienaavasi saman summan, joten teet siis 33,3h päiviä. Olet sä kyllä vittu melkonen ronkeli!
- hauskaaa6
mitä tuo REF merkkaa luottotiedoissa?
- gfjh
REF-merkintä on luottohäiriön perässä ja merkkinä siitä että velka on maksettu.
Se on niin sanottu positiivinen merkintä. Joistakin paikoista saatat jopa saada lainaa ja vakuutukset pitäisi ainakin saada. Kuten myös puhelinliittymä.
- hermanni6667
miksi luottotieto merkintä lähtee pois vasta 2017?
- hymyhymiö hästäk
joo ei sitä paljon viitsi revitellä, olla vain hiljaa onnessaan. eikun uutta velkaa vaan tarjotaan, kun tietävät luotettavaksi takaisinmaksajaksi. terveydestään kannattaa huolehtia, että jaksaa.
Itsellä lähti heinäkuussa 4 kpl luottosuhteita koskevia merkintöjä pois rekisteristä... elokuussa lähtee vielä yksi. Vuosi 2015 ei poistu yhtään,vasta 2016-17 vaihteessa poistuu loputkin melkein yhdellä rykäyksellä.
Hermanni, millainen merkintä kyseessä? YKV kestää 3-4v, LKV/OSP yms 2v vaikka kyseinen velka olisikin jo maksettu.- UMP/UMS
Itsellä näyttäisi poistuvan merkinnät 2016.. Ja maksettu on jo kaksi vuotta sitten kaikki pois :) ite sitä oli tyhmä kunsössi omat asiansa :( mutta elämä voi heittää häränpyllyä hetkessä..
Nyt ainakin on asiat paljon paremmin verrattuna noihin aikoihin kun kaikki merkinnät tuli.. yht 11...
Tiedustelin juuri äsken sähköpostilla ref-asiaa kun en pysty huomenna soittamaan töistä henk.kohtaista puhelua.. Pakko saada vastaus nopeasti.
Onneks nykyään olen oppiut virheistäni enkä niitä ole toistanut. - UMP/UMS
Itseltä löytyy myös YVK merkintöjä..
- tiedotonduunari
Suomen asiakastiedosta voi tarkastaa maksutta omat tiedot kerran vuodessa lähettämällä kopion henkilötodistuksesta ja pyynnön luottotietootteen lähettämisestä.
- 20+13
joo ja sieltä saa myös tiedot uteliaista, jotka sinne ovat soittaneet ja tietojasi kyselleet. itse en enää ulosotossa, eli olen velaton.
- moip
20+13 kirjoitti:
joo ja sieltä saa myös tiedot uteliaista, jotka sinne ovat soittaneet ja tietojasi kyselleet. itse en enää ulosotossa, eli olen velaton.
Niille uteliaille kannattaa soittaa ja kysyä miksi on kysynyt luottotietojasi. Menee muuten aika hämilleen jos ihan uteliaisuuttaan on kysellyt. Luottotietojen kysely ilman pätevää syytä on rangaistava teko.
- Täällä myös
kaksi onnellista. 3vuoden kittuuttaminen loppui viimekuussa. Tsemppiä kaikille keillä tämä prosessi on vielä vaiheessa. Tätä kannatti odottaa :-) tv: noin 25000 ulosotossa
- velaton
Ulosottomiesten palkkoja pitäisi nostaa, sillä sen verran arvokasta työtä he tekevät. Mutta velkajärjestelylaki on p-seestä, onkohan sellaista missään muussa maassa?
- rrrrr
Mikä siinä on niin perseestä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141