elikä,mitäs kortit kertovat tälle ajanjaksolleni? olen vaalea tukkainen nainen,kypsässä iässä,tykätty seuralainen mutta niin epäluottavainen ihmisiin...mitä kertoisit ajankuvaani? suhteet ja tapahtuvaa?
sagamar,neuvo ja kerro mitä näet,,,
5
101
Vastaukset
Juuri nyt elämässäsi tapahtuu paljon, ei kannata olla liian itsepäinen, tarvitaan joustavuutta, ovathan tähtäimessä uudet suunnat ja palkkio kovasta työstä.Kaikki tapahtuu ajallaan jolloin ei voi ehkä tehdä tärkeitä päätöksiä vaan on katsottava mikä kannattaa tai on tärkeintä. Syksyyn koittaa jokin tuttavuus jossa vallitsee tasapuolisuus mahdollisuutesi on jakaa/saada tukea, johtuen siitä että elämässäsi on jokin ratkaisematon asia tai voimattomuus mennä eteenpäin. Ihmissuhteissa yleensä olet päässyt ongelmien ylitse, syksyyn tietoisuutta ja käytännön asioita peliin. Rakkaudessa on fyysisiä esteitä ja paljon ajatuksia/elämänkysymyksiä, ja syksyyn koittaa suurempi kokonaisuus näihin asioihin. Pääset irti jostain, koska toteutat elämääsi.
- aloittajatar
kaunis kiitos,,,,antä näkyykö tunneasiaa mitään,eräs mies kirjoitti olevansa kiinnostunut mutta en luota,liikaa nais juttuja,,,mutta näetkö muuttoa,olen itsepäinen kuten laitoitkin,mutta mulla on tunne että muutto asiaan pitäisi alkaa miettimään,olen asunut viisi vuotta tässä paikassa ja ajanmerkit tuntuu että aika nostaa kytkimiä toisaalle,onnistunko tässa isossa prosessissiani? jos katsoitsit näihin,,,
Tämä mies tuntee että ottaa sinut tosissaan ja aikoo ottaa siis selvää asiasta. Kun katson kaksi viikkoa eteenpäin niin teillä on paljon energioita toiminnassa, ja jatkoon tosi hyvää samaan suuntaan. Muutto vuosi eteenpäin; et voi tilanteiden takia. Kaksi vuotta: suunnittelua. Kolme vuotta: uusi asunto.
- aloittanut
hei ja kiitos tulkinnastasi! hemmo on liiankin innokas ja mulla prosessit kesken ihmissuhteissani,olen nyt valpas
- avaratar
Palaute sulle sagamar,,,syksyyn on tosiaan pullahatanut eräs herra joka on hullantunut minuun mutta minä aristan ja aristan koska tosiaan mulla on vaiheessa oma juttu,,,mites näet tämän herran ja mun týstävyyden laidan pidemmälle?alkaa tosiaan tuntua että herra vie ja mie vikisen ja laitan jarruja miten kerkeän,hemmo aistii kaiken!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882