Sagamar

Vanhempi Lady

Rakkausasiat? Olen yksinasuva brunette nainen ja poluillani on risteillyt vaaleahko mies? Hän jahkailee ja materiaali on syy sekä hänen taloasia.. Olen rehellinen hänelle aina ja kumpa tietäisin odotanko häntä (kuinka kauan vielä koska hän on sen arvoinen) Miten tulevassa meidän rakkaus?

3

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaudessa niinkuin kaikki olisi kannen alla, loukussa, ehkä et tee niinkuin tahdot tai sitten tilanteesta on vaikeampi nousta, tämä kaikki johtuen siitä että ei ole kreatiivista toimintaa, ei pysty. Syksyyn tulee enemmän iloisempaa kreatiivista puolta ja innokkuutta ponnistaa mutta myös katselua asian vierestä, valintoja pitäsi tehdä mutta onko täysin tyytyväinen kaikkiin ehtoihin. Asioita tapahtuu ajallaan. Talveen liittyy uusia askelia joissa epäilystä, pelkoja, on päästävä pienten asioiden yli koska siellä on uusi syvempi kehitys suhteen ylläpitoon liittyen. Tämä tulee myöskin johtamaan alussa tyytymättömyyteen johtuen omista ajatuksista, ehkä kuvassa on mustasukkaisuutta tai hyljätyksijäämisen pelkoa mutta se tilanne tulee kääntymään ja kykenet käsittelemään omia tunteitasi myöskin kuin näyttämään ne avoimesti. Tämä mies on odottamisen arvoinen ja tekee osansa juuri nyt että asiat menevät parempaan suuntaan, luottaa siihen että asiat kääntyvät.

• Vanhempi Lady

Kiitos. Kauanko menee kun kaikki on ok -- vuosi kaksi vai mitä näet?Mustasukkaisuus on mielestäni miehenasia nainen ei saa olla mustasukkainen. Vanhan kansan sanonta:) Jos sen oikein ymmärtää! Totta mielestäni

• Vanhempi Lady

up ..... kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3643
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2304
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1905
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1649
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1648
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1368
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      19
      1336
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1252
    Aihe