Laukaa
Kierrä se kaukaa
Sinne kerran jouduin
Siellä jyystin nautaa
Laukaa
Kierrä se kaukaa
Vittuun sieltä materialisoiduin
Ennen kuin työttömäksi jouduin
Duunissa olin viimeksi -88
Nyt venaan enää kuolemaa
Nyt iskelmä soi, viinaa joku syntinen joi, kansa karkeloi
Tai minun tapauksessa ainakin kertoja itse omia juttujaan lukien onanoi
Laukaa
Kierrä se kaukaa
Jos kerran huorin tein
Se oli koska minut sinne veit
Laulu Laukaalle - Syksyn Sävelessä 2015 mukana
Juhani Ainasoja
10
280
Vastaukset
- kulliikoteloo
Hieno biisi, mä diggaan kybällä.
- metsäkoneen kesyttäjä
todella hieno kappale tässä on ainesta
- keksi parempi
No niin johan siellä taas joku skitsofreenikko vauhdissa eihän Laukaassa asukaan kun näitä subulla pilattuja sossu elättejä
- loistavaa
Pidän erittäin paljon tästä
- opelius
Suomi kierrä se kaukaa osta lippu.......
- opelius
Panit nautaa? Kerros mikä se on?
- Anonyymi
Hyvä Jussi
- Anonyymi
Mahtava biisi
- Anonyymi
Täyttä tuubaa
- Anonyymi
Laukaan virallinen laulu on tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062436Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231780Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191426- 651301
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853