Laukaa
Kierrä se kaukaa
Sinne kerran jouduin
Siellä jyystin nautaa
Laukaa
Kierrä se kaukaa
Vittuun sieltä materialisoiduin
Ennen kuin työttömäksi jouduin
Duunissa olin viimeksi -88
Nyt venaan enää kuolemaa
Nyt iskelmä soi, viinaa joku syntinen joi, kansa karkeloi
Tai minun tapauksessa ainakin kertoja itse omia juttujaan lukien onanoi
Laukaa
Kierrä se kaukaa
Jos kerran huorin tein
Se oli koska minut sinne veit
Laulu Laukaalle - Syksyn Sävelessä 2015 mukana
Juhani Ainasoja
10
330
Vastaukset 10
- kulliikoteloo
Hieno biisi, mä diggaan kybällä.
- metsäkoneen kesyttäjä
todella hieno kappale tässä on ainesta
- keksi parempi
No niin johan siellä taas joku skitsofreenikko vauhdissa eihän Laukaassa asukaan kun näitä subulla pilattuja sossu elättejä
- loistavaa
Pidän erittäin paljon tästä
- opelius
Suomi kierrä se kaukaa osta lippu.......
- opelius
Panit nautaa? Kerros mikä se on?
- Anonyymi
Hyvä Jussi
- Anonyymi
Mahtava biisi
- Anonyymi
Täyttä tuubaa
- Anonyymi
Laukaan virallinen laulu on tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398