Sagamar

Rakkautta vain

Tuleeko elämääni uusi mies? Olen yksinäinen (eronnut1991) ja onko mitään muutoksia näkyvissä? Ristiverinen ja kiltti nainen . Yksi mies on ollut läheinen minulle mutta hän kulkee omia teitään vaikka yhteyksiä pitääkin. Hänellä on niin paljon lähiseuraa/tuttuja että unohdun aina välillä hänen mielestään. Haluaisin vakaan ja turvallisen parisuhteen:) Mutta kenen kanssa-autatko?

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En näe ihan lähiaikoina uutta miestä sillä kortit haluavat sanoa toista, sain olon että sinun on tehtävä päätös miten jatkaa sillä aurinko on laskenut, mitään ei tapahdu eikä mitään tulosta ole syntynyt. Missä ovat unelmasi siitä että voit saada tulosta asiaan jo tänään? Kaikki riippuu sinusta ja on myös tarvetta suureen itseluottamukseen mennä asiassa eteenpäin, tehdä työtä sen eteen. Kehoittaisin sinua ottamaan asia vähän kevyemmin ja suoda itsellesi kasvua tällä alueella, että monet haluavat pitää sinusta huolta, ehkä olet jäänyt tähän ajatukseen että haluat vakaan parisuhteen jolloin vaatimuksesi ovat liian korkealla, sen sijaan suo itsellesi mahdollisuus kurkoitella uusiin ihmissuhteisiin ja tuttavuuksiin jotka eivät ehkä tunnu "vakailta" mutta voivat johtaa siihen, muuten saat jäädä aina odottamaan sitä oikeaa/turvallista parisuhdetta.

• Rakkautta vain

Kiitos huomasin tuon asian viime viikonloppuna. Hän haluaa pitää minusta huolta.
        Mies näytti sen hyvin selvästi. Asioiden pitää vain antaa mennä eikä liikaa hätäillä. Kiitos avustasi ja kannustavista sanoistasi.

• Rakkautta vain
        Rakkautta vain kirjoitti:

Kiitos huomasin tuon asian viime viikonloppuna. Hän haluaa pitää minusta huolta.
        Mies näytti sen hyvin selvästi. Asioiden pitää vain antaa mennä eikä liikaa hätäillä. Kiitos avustasi ja kannustavista sanoistasi.

Näkyykö mitään suurempia muutoksia tämän vuoden sisällä? Muuttoa tai jotin muuta?
        Sinun on tehtävä päätös miten jatkaa sillä aurinko on laskenut, mitään ei tapahdu eikä mitään tulosta ole syntynyt. Kaunis lause eli olisiko minulla kaikki avaimet käsissäni miten kaikki jatkuu?

• Rakkautta vain
        Rakkautta vain kirjoitti:

Näkyykö mitään suurempia muutoksia tämän vuoden sisällä? Muuttoa tai jotin muuta?
        Sinun on tehtävä päätös miten jatkaa sillä aurinko on laskenut, mitään ei tapahdu eikä mitään tulosta ole syntynyt. Kaunis lause eli olisiko minulla kaikki avaimet käsissäni miten kaikki jatkuu?

up...

• Rakkautta vain kirjoitti:

up...

Juuri niin sinulla on avaimet käsissä, se oli tärkeää että ymmärsit ja kuulit, muuten olisit samassa kiinni, ei ole myöhäistä muuttaa tilannettasi/kohtaloasi. Nostin vähän kortteja syksyyn. Ensinnäkin tässä on voimakas itsenäisyyden tunne, mutta se on positiivinen joka on vahvistava ja tulet elämässäsi tähän pisteeseen jolloin otat kontrollin epäoikeudenmukaiseen tilanteeseesi. Näen myös että suunnittelet jotain uutta ja luotat itseesi, ehkä sinun on nostettava itsesi esille, ehkä olisi tarvetta ulkoiseen muutokseen joka innostaa sinua ja tunnet itsesi viehättäväksi/seksikkääksi ja miehet huomaavat sinut. Ilmassa tulee olemaan miesjuttuja aluillaan, kiitos sen että pääset esteiden yli, olet avoin ja kreatiivinen. Muista vain ettei mikään ole merkityksetöntä vaan kaikella on tarkoituksensa!

• Rakkautta vain
        sagamar7 kirjoitti:

Juuri niin sinulla on avaimet käsissä, se oli tärkeää että ymmärsit ja kuulit, muuten olisit samassa kiinni, ei ole myöhäistä muuttaa tilannettasi/kohtaloasi. Nostin vähän kortteja syksyyn. Ensinnäkin tässä on voimakas itsenäisyyden tunne, mutta se on positiivinen joka on vahvistava ja tulet elämässäsi tähän pisteeseen jolloin otat kontrollin epäoikeudenmukaiseen tilanteeseesi. Näen myös että suunnittelet jotain uutta ja luotat itseesi, ehkä sinun on nostettava itsesi esille, ehkä olisi tarvetta ulkoiseen muutokseen joka innostaa sinua ja tunnet itsesi viehättäväksi/seksikkääksi ja miehet huomaavat sinut. Ilmassa tulee olemaan miesjuttuja aluillaan, kiitos sen että pääset esteiden yli, olet avoin ja kreatiivinen. Muista vain ettei mikään ole merkityksetöntä vaan kaikella on tarkoituksensa!

Minut kyllä huomataan siitä ei ole kysymys:) Ulkoisesti minun ei ole tarvetta muuttua. Kysynkin uudelleen tarkemmin kun taisin kysyä huonosti. Rakastan miestä ja hän minua. Miten meidän jatkot tulevassa?

• Raotan tätä asiaa eli juuri nyt näin että aika mikä antaa tietä kehitykselle on kohdallasi tapahtunut/tapahtuu, on kysymys toiminnasta, kaikki johtuu omasta ajattelustasi tai ulkoisista seikoista joita käyttää hyväkseen, mieheltä sinulle tässä asiassa; joskus voi tapahtua liikaa hyvää, tai sitä huonoa mutta tässä tapauksessa asia korjaantuu sen sijaan. Liikehdintää eteenpäin kun on ymmärtänyt asiaa, hän haluaa olla kanssasi. Selvität asiaa ja haluat mennä päätökseen asiassa. Tässä on itsetyytyväisyyttä tai toisen kohtaamista ja juuri sen takia että katsoo positiivisesti asioihin. Eteenpäin päästä sidoksista ja katsoa asiaa valoisesti eteenpäin. Ja kurkoittaa sitä hyvää vaikka yhteistyö saattaa jäädä puhelinyhteyksiin ym. jolloin asiat voivat mennä ylös alas mutta tilanne tasoittuu. Pari vuotta niin asiat ovat hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe