Kaveria kaivataan

phaskaran

Moikka kaikille olen lähdössä Loka-Marraskuussa jälleen 5-6kk Intiaan.Näin olen tehnyt jo 11v eikä mikään kyllästytä.Päinvastoin aina löytyy uutta ja kiinnostavaa.Minä olen jo varttuneeseen ikään selvinnyt nais"ihminen" hyvällä sarkastisella huumorilla varustettu puheliaskin en säiky vähästä enkä nipottele turhista.Olisi mukavaa saada juttuseuraa sekä asumiskustannuksetkin puolittuisivat näin.Olen myös hyvä kokki ei tarvitse mennä aina ravintolaan syömään,siihenki kyllästyy ajan ollen.Ei väli oletko/oletteko nuori/nuoria tai vanhoja Mies tai naispuolisia kunhan asennetta löytyy eikä joka ylläri säikäytä.Tässä on myöskin saumaa sellaiselle joka on halunnut nähdä Intiaa,mutta ei ole kaveria tai kielitaito yms.on estänyt lähdön.laittakaahan sähikäistä24 niin keskustellaan lisää.Kaikille nautinnollisia Intian reissuja.

2

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intijaan!

      Moi! Olen 32 v nainen Ruotsista. Delhiin lento marraskuun lopulla. En ole prinsessa, supervoimina empatiakyky ja taito olla välillä hiljaa. Rajasthaniin ajattelin suunnata näin ensikertalaisena, mutta suunnitelmat on ehkä joustavia. Mitenköhän saisin sut kiinni? Ilmoita jos olet vielä olemassa, niin teen uuden sähköpostitilin.

      • Peukku suussa

        Hei kiva,kun vastasit joo kyllä olen olemassa.Mulla on liput Tukholmasta 10.11.2014ja takaisi 10.04 2015.Niin lento Mumbayhin.mene vaikka mun faseen Marja-Leena Ylen ja jos joku nyt sit ajattelee tulla jauhamaanp---aa sinne turhaa eb kue kuin tuttujen jutut.Okisi tosi kivaa saada seuraa reissule.Jään odottamaan.Olen itsekkin unohtanut salasanani tänne enkä voi kirjautua sisään.Laita mun faseen viestiä niin puhutaan lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe