Kuinka moni pystyy myöntämään omien taustojen vuoksi olevan parempi olla yksin miellummin kuin sitten saattaa aivan asioista pihalla oleva ihminen tilanteeseen joka on parempi karata vaikka se oma valittu ei olisikaan niin paha.
Omat taustat
4
261
Vastaukset
- Hyvä Tulevaisuus ?
En ehkä ymmärrä, mielestäni taustoilla, mitä niillä tässä tarkoitatkaan, ei ole merkitystä jos toinen on se oikea.
Menneisyydestämmehän me kaikki rakennumme sellaisiksi kuin nyt olemme, jos olemme sen vankina ei meidän elämäämme mahdu uusia asioita ja kokemuksia, hyviä ja ikäviä, mutta jos olemme itse sinuja sen on meillä loistava tulevaisuus yksin tai kaksin. Avoimuus on tärkein uuden ihmisen kohtaamisessa! - oijhiojoi
MMenneisyydellä ei ole mitään väliä vaan sillä millanen olet nyt!! Muista että meistä viisaimmat on ehkä tehny eniten niitä virheitä. Pää pystyyn oot hyvä ihminen! :)
- oojusttommonen
Usein rankat taustat myös tekee todella vahvan ihmisen :)
- ollanip
"Usein rankat taustat myös tekee todella vahvan ihmisen :)" On tosi lämmittävää kun saa kuulla rakkaansa sanomana "sinä olet vahva, olet vahvempi kuin minä"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637