panssariprikaatin lääkärinä ainakin 1988-89 mahdollisesti majurin arvoinen.erikoislaatuinen persoona.onko muistoja kyseisestä herrastaEi pahaa sanottavaa kyseisestä herrasta henk.koht.
"keppi"Tikkinen
8
481
Vastaukset
- hiukfjdoejrp
Ei hajuaka. Mut missä on Hälläpyörän tarjoilija " Tippi Kekkinen " nykyään ?
- I /96
Oli vielä vuonna 1996. Ei tullut kyseisen herran vastaanotolla pahemmin vierailtua.
- I/96
Siirtyi aika pian sen jälkeen Lahteen Sotilaslääkintäkouluun. Lääkintäeversti arvoltaan tuolloin.
- rtg katse
-84 tuli tutuksi, en menisi siviilissä vastaanotolle.
Siihen aikaan oli toinenkin lekuri, mikä jäi niihin aikoihin evp:ksi. - Parola 92/93
Olin 92 parolassa ja nyrjäytin nilkani niin tämä Tikkinen paasasi ainoastaa tupakista ja kp.
- podevaan
saatiin hirveet humalat kun juotiin kaikki yskänlääkkeet mitä tuvasta löyty.v.88-89.ja niitä muuten löyty.
- Pectobah
Pectroralista kans, sehän oli yleislääke joka vaivaan, vai plasebosalmiakkia?
- ll/95
Minulle antoi keppiä, vaikka olin mahataudissa. Vastaanotolta lähdettyäni oksensin pihaan ja käännyin vastaanotolle takaisin. Sanoin jollekin toiselle lääkärille että todisteet taudistani löytyy ulkoa ja voin tarvittaessa ne hakea sisälle ja pyysin uuden arvion kunnostani. Vieressä ollut lääkintämies sanoi nähneensä, että tuo mies oksensi juuri pihassa. Loppuviikko menikin punkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882