panssariprikaatin lääkärinä ainakin 1988-89 mahdollisesti majurin arvoinen.erikoislaatuinen persoona.onko muistoja kyseisestä herrastaEi pahaa sanottavaa kyseisestä herrasta henk.koht.
"keppi"Tikkinen
8
370
Vastaukset
- hiukfjdoejrp
Ei hajuaka. Mut missä on Hälläpyörän tarjoilija " Tippi Kekkinen " nykyään ?
- I /96
Oli vielä vuonna 1996. Ei tullut kyseisen herran vastaanotolla pahemmin vierailtua.
- I/96
Siirtyi aika pian sen jälkeen Lahteen Sotilaslääkintäkouluun. Lääkintäeversti arvoltaan tuolloin.
- rtg katse
-84 tuli tutuksi, en menisi siviilissä vastaanotolle.
Siihen aikaan oli toinenkin lekuri, mikä jäi niihin aikoihin evp:ksi. - Parola 92/93
Olin 92 parolassa ja nyrjäytin nilkani niin tämä Tikkinen paasasi ainoastaa tupakista ja kp.
- podevaan
saatiin hirveet humalat kun juotiin kaikki yskänlääkkeet mitä tuvasta löyty.v.88-89.ja niitä muuten löyty.
- Pectobah
Pectroralista kans, sehän oli yleislääke joka vaivaan, vai plasebosalmiakkia?
- ll/95
Minulle antoi keppiä, vaikka olin mahataudissa. Vastaanotolta lähdettyäni oksensin pihaan ja käännyin vastaanotolle takaisin. Sanoin jollekin toiselle lääkärille että todisteet taudistani löytyy ulkoa ja voin tarvittaessa ne hakea sisälle ja pyysin uuden arvion kunnostani. Vieressä ollut lääkintämies sanoi nähneensä, että tuo mies oksensi juuri pihassa. Loppuviikko menikin punkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865