panssariprikaatin lääkärinä ainakin 1988-89 mahdollisesti majurin arvoinen.erikoislaatuinen persoona.onko muistoja kyseisestä herrastaEi pahaa sanottavaa kyseisestä herrasta henk.koht.
"keppi"Tikkinen
8
455
Vastaukset
- hiukfjdoejrp
Ei hajuaka. Mut missä on Hälläpyörän tarjoilija " Tippi Kekkinen " nykyään ?
- I /96
Oli vielä vuonna 1996. Ei tullut kyseisen herran vastaanotolla pahemmin vierailtua.
- I/96
Siirtyi aika pian sen jälkeen Lahteen Sotilaslääkintäkouluun. Lääkintäeversti arvoltaan tuolloin.
- rtg katse
-84 tuli tutuksi, en menisi siviilissä vastaanotolle.
Siihen aikaan oli toinenkin lekuri, mikä jäi niihin aikoihin evp:ksi. - Parola 92/93
Olin 92 parolassa ja nyrjäytin nilkani niin tämä Tikkinen paasasi ainoastaa tupakista ja kp.
- podevaan
saatiin hirveet humalat kun juotiin kaikki yskänlääkkeet mitä tuvasta löyty.v.88-89.ja niitä muuten löyty.
- Pectobah
Pectroralista kans, sehän oli yleislääke joka vaivaan, vai plasebosalmiakkia?
- ll/95
Minulle antoi keppiä, vaikka olin mahataudissa. Vastaanotolta lähdettyäni oksensin pihaan ja käännyin vastaanotolle takaisin. Sanoin jollekin toiselle lääkärille että todisteet taudistani löytyy ulkoa ja voin tarvittaessa ne hakea sisälle ja pyysin uuden arvion kunnostani. Vieressä ollut lääkintämies sanoi nähneensä, että tuo mies oksensi juuri pihassa. Loppuviikko menikin punkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521817
- 621752
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101288- 611101
- 491064
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566