Mikä krav maga?

tampereelta

Katselin vähän krav maga seuroja tampereen alueella ja löysin kolme: amanuut, taktikal, ja krav maga k4ssä. Mikä näistä on se tehokkain ja laadukkain tyyli/seura? Ja mitä eroja näillä on keskenään?

14

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapro
    • hemuli maga

      Täältä löytyy mielipiteitä Tampereen seuroista:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10481417

      "Asia on niin että hervannassa toimiva Nelkku sentteri,eli entinen nhb budo club ja hervannan krav magan toiminnan yhdistelmä ja nyt on enään tämä kahden itse keksimän veijari taustaisen baletti puli tanssijan sähellys kerho nelkku jossa opetetaan itse keksittyä möhöily magailu kakeijo konttailua.Tyypit pilaa tampereen kamppailuseurojen mainetta onnettomilla räpellys traidoillaan minkä kerkiää.Lupia ei ole diblomeista puhumattakaan,saati virallisen krav magan tasokekeitakaan hemulit eivät ole missään suorittaneet.Paitsi itse keksimilläänb todistuksilla ovat ehkä läpäisseet tarha ryhmän kokeen ,eli itse ovat toisilleen luvat antaneet hölmön toiminnan pyörittämiseen.Toi salin toiminta kokemuksellisesti on tullut koettua useiden toimesta ja kaikki on pettyneet kaksikon paletti opettamiseen krav magana,vaikka se onkin kuulemma kaksikon mielestä ihan oma laji ei kakeijo mahailu magailu konttailua.Eli ei mitään tekemistä oikealle krav magalle,kamppailulajeille.HERVANTA ISKEE KYNTENSÄ ISONM SALIN NELKUN KAUTTA."

    • pönttönen

      Täällä on taas tää mielenvikainen kaveri kommentoimassa omaa oksennustaan

      • pönttö make

        Oho, sehän oliki hiljaa kauan. Liekö nyt helle pehmittänyt entisestään sekavan pään, vai heinäkuun lääkäri vaje, jos noi psyykelääkket pääsi loppuun.


    • K4 möhö maga

      Nelkku sentterin möhö magaaja ukoista sanottua:

      "Lisäisin vielä että se on se ja sama kauanko harrastaa krav magaa jos ei käy edes treeneissä eikä treenaa kuin jotain baletti mahaa.Nämä kaksi puu ukko ohjaajaa nelkku sentteristä ovat kehittäneet oman kaiken kukkuraksi oman kyseisen krav maga tyylin.Nauraa saa kaikki jotka nämä vanhat ukkelit muistaa.Tää yksi tyyppi taas jolla meni jalat hajalle on aivan pili pali tyyppi ja kesken kasvuinen katupoikakin sen tyypin selättäis vaikjkaei olis ikinä harrastanu kuin jalkapalloo.Nauraa saa näille sentteri kanveesi miehille."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10440901

    • puu ukko kaatuilijat

      K4 Center vs. Fighter Defence Academy':

      "Olemme treenanneet jo pitkään Tampereella huippu ohjaajien kamppailusalilla Fighter defense academy finlandissa ,missä on todella pätevät ohjaajat jakouluttajat ja seura on tasoltaa todella pätevä sali.On hienoa treenata entisten kamppailulajikilpailijoiden kanssa jotka ovat siirtyneet ohjaajiksi ja heidän tietämys on todella pätevää niin teknisesti kuin taidolllisestikin.Kävimme aikaisemmin vahingossa katsomassa hervannassa sijaitsevassa k- nelkkosessa ,missä ohjasi todella erikoinen kaksikko jotka opetti ihmeellisiä pyörähdyskiä ja heppulit kaatuili onnettoman tasapainonsa vuksi jatkuvaan rähmälleen.Tämä vekkuli kaksikko ei tiennyt kamppailulajeista tai krav magasta mitään mutta olivat perustaneet tanssi salin alkeellisten tietojen pohjukasta ja väittivät osaavansa häpeissään myös itse kehittämäänsä mhamagailu karatea joka oli hassun hauskaa ja saimme kyllä siitä ilmaiset naurut mahanpohjasta asti.Tämä kaksikko on heitetty mäelle joka Tampereen virallisesta seurasta kun tulee vakoilemaan ja sitten alkavat keksiin valheitaan olemisistaan ja kokemuksistaan jne.Nyt onneksemme olemme löytäneet tämän Fighter defense academy finland kamppailulajien erikoisseuran jossa on luotettavaa toimintaa ja ohjaajat ovat koulutettuja sekä virallisella pohjalla.Kumma kun tälläistä pitää vaan kokea ennen kuin löytää hyvän kamppailuseuran jossa on hyvä meininki."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10357914

    • Jujutsukat mansesta

      Pönttö taas ilmestynyt valehtelemaan ja herjaamaan, kyseessä siis tämä Ikurin itse keksityn möhömahalajin edustaja, entinen Nhb budoclub eli fighteracademyfinland, nhb budoclub ménikin konkurssiin.
      Hommassa on hauskaa se, että Pönttönen ei ole koskaan treenannut krav magaa, itse keksinyt oman lajinsa ja liittonsa. Tampereen muilla seuroilla on oikeasti Krav maga taustaa ja kokemusta.Onko Ikurissa ylipäätään mitään toimintaa tässä itse keksityssä lajissa, eihän siellä ole yhtään oikeaa vetäjääkään, tekniikatkin omituisia videolta opittuja, edellinen lajihan oli sreetkavadefundu, se loppui ja mnei nurin ja syntyi Rbsd krav maga, ilman magakokemusta ja liittokin itse keksitty.

    • maga treenaajat

      Kyllä nuo jutut pitävät paikkansa nelkku pöpeli keskuksen osalta. Päätettiin kaverin kanssa aikoinaan aloittaa krav maga ja päädyttiin menemään Nelkku sentterin kurssille. Hämmästys oli suuri kun parketti lattialle pölähti kaksi outoa hemuli jantteria jotka alkoivat pyllistellä ja heitellä kuperkeikkoja esitellen välissä omatekoista karate kuikuilua. Oppi tunnin varsinainen satunäytös sisälsi 45 minuuttia älyttömiä tanssi loikkia, huitomista ja kaatuiluja.Lopuksi pömpöösi ukkelit näyttivät vielä todella kömpelöitä netistä opiskeltuja ninja aseen poisotto tekniikoita kompastellen koko ajan omiin jalkoihinsa. Satusetien kompurointi tunnin jälkeen tarjottiin vielä maksulappua kouraan mutta lähdettiin äkkiä pois ja siirryttiin Tampereen aitoihin maga seuroihin harjoittelemaan

    • kuukerin elli

      Mielisairas on palannu!

    • magaaja tre

      Olen saanut Fighter defense academy finlandissa laadukasta ja ammattimaista opetusta ,sillä toiminnasta vastaavat kokeneet ammattilaiset.Erehdyin kerran menemään hervantaan katsomaan k-nelosku senttein harjoituksia ,missä outo kaippari kaksikko ohjasi itse keksimiään taikuri otteita ja kuperkeikkoja heitellen teki hullun kurisia tekniikoita. Krav magaa nämä tanssi ukkelit eivät osaa lainkaa eivätkä ole sitä missään opetelleet ,vaan heidän on pitänyt kehittää koti tekoinen hemuli heittely kuperkeikka laji .Hauskat naurut kyllä saa kun menee katsomaan hervannan hyppy heppujen kompurointia .

    • pönttö make

      No kaipa sä siellä opetusta olet saanut peilin edessä itseltäs. Ei nyt kauheesti tarvi katsella, kun huomaa et oot monta kertaa tässä nyt ittes kanssa keskustellut.
      Ota nyt hyvä mies yhteyttä sinne päivystykseen, se on elokuu jo ja saat varmaan ajan mielenterveyspuolelle, kai ne noin akuutit ottaa jonoista huolimatta.
      Olis sun omakin olos paljon helpompi. Maailma näyttäis taas hetken kirkkaammalta ja voisit suunnitella uutta ammattimaista opetusta.
      Maan johtavana turvallisuusalan kouluttajana, ois tärkeetä pitää ensin itsestään huolta, et voi pitää niistä lukuisista ihmisistä, jotka sulta turvallisuusalan palveluja tilaa.

    • Nääshallin knekkaaja

      Nythän tämä Ikurin fighter Academy make, voisi mennä jonkun uuden lajin alkeiskurssille ja jos saisi sen käytyä, niin olisi edes joku kurssi käytynä.
      Mies on perustanut oman Rbsd krav magan ja oman liiton siihen, joissa on ainoa jäsen, tekniikat omituisia, kaikkea muuta kuin krav magaa, mukana pari muiden seurojen näytöksistä kuvattua ja itse opeteltua tekniikkaa, ei vakuuta, tosin taitaa olla tämäkin seura jo kuopattu, kuten edellinen Nhb budoclubikin.
      K Nelosen seurassa on sentään krav maga kokemusta ja kamppailuoppeja haetaan koko ajan lisää, olivathan seuran perustajatkin, jo Krav magassa korkealla tasolla ja ulkomaan leireilläkin treenanneita, toisin, kuin Make, jolla ei mitään kokemusta ja valkoinen vyö jostakin lajista, mutta Krav magasta tai jujutsusta ei edes sitä.

    • harrastaja nokialta

      Omatekoista möhö magailu vekkuli hyppelyä näkee K neljys sentterissä hervannassa .Kotona printatuilla diblomeilla varustettu veijari kaksikkko siellä kompasteklee tanssi seuransa parketilla ja esittelee häpeissään itse kehittämäänsä satu baletti karate keijoilua .minkäänl ajin ohjaaja koulutusta nelkku pulikka centerin kaveruksilla ei ole ja heidät on potkittu pois kaikista kunniallisista kamppailu seuroista. Fighter defense academy finlandissa monet k-nelkun vedättämät harrastajat ovatkin päässeet ammatti taitoisen kamppailulaji ja itsepuolustus valmennuksen pariin .

    • henrywanderlust

      Kun haluut tietää amanuutista kvg aviorikosblogspot ja homeless chronicles. Amanuutun ope kertoo niissä periaatteitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe