hei kertokaapa pliis loitsu jolla voi saaha rahaa loitsittua.
Ihan riittää kuha joku 20 euroo per loitsu ???
Kiitos jo etukäteen.
Tarvitsen rahaa, auttakaa
6
292
Vastaukset 6
- Noita vastailee
Voi kun se oiski noin yksinkertaista!
- vtunlässyt!
Mitä viddua?! Siis joku tulee tänne kysymään jos joku vois taikoa sille rahaa! Mihin sfääreihin nää jutut voi vielä mennä?
- vgfg
Euroopan Keskuspankki taikoi rikkaille yli 2,5000000000 euroa tuosta vaan, se on taikuutta jos mikä.
- traptor_jebus
rahan taikominen on laitonta älä taijo rahaa.
- prouvokationiimi
Just nin,...kun pitäs saada tulosta aikaan taikomalla, niin alkaa mennä sormi suuhun. Kyllä täällä maailmassa on kaikenlasia sairaita taikauskoisia ja tuo aloitushan oli ihan pelkkä provo.
- Mysteeri2
Rahan taikominen on itsekästä, eikä itsekkään magian hinta ole useimmiten kovin halpa. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680