Parkkis

Det var just det..!!

Olipas metka isäntä tänään Paraisilla, olikohan paikallinen "patruuna" vai muuten vain katselemassa turistina, kuinka se maailma liikkuu..
Minun piti jättää auto yhdelle parkkipaikalle keskustassa, enkä tietenkään nähnyt tämän parkkirivin takaa, että jonoa oli jo parin auton verran ko parkkikselle.
No ekana ollut pisti autonsa vapautuneeseen ruutuun, mutta siinä oli sitten eräs ukkorahjus Volkkarin minimaasturilla sitten keskellä kulkuväylää pysähdyksissä. Näytti vielä enemmän siltä, kuin odotti jotakuta ihmistä siinä ennemmin kuin parkkiruudun vapautumista.
Odottelin hyvän aikaa jo, mutta sitten ajattelin että vien auton muualle parkkiin enkä olisi nyt siitä päässyt peruutamallakaan pois, niin koitin herätellä hänen huomiota ensin äänimerkillä, että hän siirtyisi hieman. Kun en tosiaan halunnut siihen sentäs jäädä odottelemaan mahdollisesti pitkäksikin aikaa.
Sitten nousin autosta ja menin kysymään ystävällisesti, että voisiko hän hieman siirtää autoa sen verran, että pääsen ohitse jatkamaan matkaa toiselle parkkipaikalle. Jumalauta mä oikein säikähdin, kun tää rahjus karjaisi oikein kovaa että "EN VOI, MINÄ ODOTAN TÄSSÄ VAPAUTUVAA PARKKIRUUTUA!!!!!!".
Samalla hän kaivoi inva-kortin esille ja esitteli sitä kuin mukula jotain leluansa. Ajattelinkin, että mitä helvettiä nyt invakortti tähän liittyy tai oikeuttakaan edes mihinkään, paitsi invaruutuun pysäköimisen.
Totesin sitten vain, että ei siinä mitään, mä menen tästä ohitse sitten vaikka väkisin ja anteeksi etukäteen jos naarmutan jotain..Kun onhan tuollainen yllättävä, agressiivinen karjuminen aina perseestä, mutta tällaisessa tilanteessa varsinkin, kun kysyin kuitenkin ihan ystävällisesti tätä tilan antamista.
Sitten hänelle tuli oikein kiire, kun aloin ujuttamaan siitä ohi ja vielä, kun joku lähti ruudusta samalla. Niin kovalla vauhdilla sitten isäntä ruutuun, eikä ollut edes invapaikkakaan. Olin siinä peukalo pystyssä että hyvä, noin sitä pitää.
Sain auton muualle parkkiin ja noin vartti myöhemmin, kun tulin asioilta, niin tämä rahjus olikin sitten autoni lähellä yhdessä tienvarsiruudussa parkissa, lähti lipumaan siitä hitaasti ja pienen matkan päässä U-käännös ja vikkelää vauhtia bussiaseman liikenneympyrän suuntaan.
Eli olipas tämä tosiaan mielenkiintoinen kokemus. Enkä tiennytkään, että tuollainen invakortti oikeuttaa ihan tuollaiseen outoon käytökseen sekä arvaamattoman kuulloiseen, agressiiviseen tiuskimiseen. Ei silti, mulla ei ole tosiaankaan invalidisoituneita ihmisiä vastaan mitään, ihan oikeasti, mutta onhan tuollainen jo aika helvetin paksua käytöstä.
Toivottavasti ukkorahjus jättää ensi kerralla minimaasturin kotiin ja tilaa taksin tolpalta kylänreunalle ja kiertäisi rollan kanssa sitten näitä parkkipaikkoja. Niin pysyisi silti kulkuväylät vapaina parkkipaikkaa etsiville ynnä muille autolla kulkeville. Kun kerta se on suuttumisen aihe vielä, jos toinen fiksusti pyytää tilaa.

6

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä riittää..

      Olisit ottanut rekisterinumeron talteen, olisi mielenkiintoista nähdä kenen se minimaasturi oikein oli.

      • Tehohoitoon..

        Oli varmaankin joku ruuvilahopää?!


    • Paraistenpummit

      Tyypillinen alkoholisoitunut sukurutsattu saaressa loisiva sosiaalipummi.

    • Det var just det..!!

      Varmaankin joku tällainen, eli tämä invalappu oli kyllä vissiin kaikenkattava...Ei nyt tosiaan muuten pahalla edelleenkään invalidisoituneita kohtaan muuten.
      Kunpa olisin hoksannutkin katsoa rekkarin tarkemmin, mutta no, meni sen verran pasmat sekaisin tosiaan tuosta.
      Merkki, mallinimi sekä väri kyllä ukon naaman lisäksi kyllä tuli pistettyä merkille. En viitsinyt niitä nyt tietenkään nettiin laittaa tuon tarkemmin kuin mitä autosta laitoin.
      Mutta jos paikallinen on, niin eiköhän se siellä vastaan tule toistekin, niin kollaa sitten rekisterinumeronkin vielä.
      Näitä kyllä on tuolla liikenteessä, välillä tuntuu että vähän liikaakin.

    • Hajurako asiaan

      Joku paikkakuntalainen epäili että kaveri löytyy läppäsillan toiselta puolelta !

      • Det var just det..!!

        Just, voipi olla.
        Mutta no, nauttikoot elämästään tämä ukko. Ens kerran tosin, jos osuu kohdalle,niin joutaa kyllä painua helafittaniin tukkimasta liikennettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe