Kuka haluaa mä nuollan Voin maksaa myös?
Kuka haluaa seksiä Voin maksaa myös?
11
607
Vastaukset
- seksi mies
Miksi ei kuka vasta:)
- 564
Mistäs päin tulet sinä?
- mhammulaun
Hae tuolta, www.adultdate24.com
- Avovaimo Njaim!
Mistä tuolta? Seksimies paikkakunta? Nimi etunimesi riittää.
Itte olen Pikesämäeltä. Mutta voin tulla muuallekkin kunhan kerrot nimes ja paikkakunnan.- seksi mies
Olen sangar asun turussa
- Onkoliikaapyydetty?
Tyhmä mikä sun piolokian numero on ?
Entäs mikä oli sun maansi teitämys koulusi arvosanoissa?
Itse olen lähtöisin Keski - Suomen Läänistä vuodelta 1969.
Nyttemmin Keski - Suomen maakunnasta Jyväskylän entisetä Maalaiskunnasta Länsisuomesta. Vieläkö lisää pitää sulle Suomentaa senkin pölkkypää!
Pieksämäki on Itä - Suomen aluetta. Sitäpaita sun käsite Idästä ja Lännestä on todella sekaisin. Mä olen puhun Suomea jo vuodesta 1970. Ensimmäinen sana oli ÄITI. Siitä lähtien olen puhunut vain Suomea.
Olen paljasjalkalainen Suomipimu Leijonanaaras eikä tunne nimeä Vladimir Smirnov hän kylläkin on hiitäjä Venäjältä. Enkä ole lähtöisin Putinin maasta vaan silloisen Urho kaleva Kekkosen maasta Suomi Finland ELÄKÖÖN SUOMI .
Kyllä minä tidän minne minut on tuotu vuonna 2009. Olin asunut siihen asti Vaajakoskella 39 vuotta puhuen Suomea.- seksi mies
?
Haluan nuolla xxl naiset
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810