Mä sain e-pillereistä aknea. Oon ne lopettanut, mutta silti on vielä ainakin suht. lievää aknea, mutta kuitenkin.
Sain lääkäriltä epiduo nimisen geelin. On aika hintava ja pelottavan voimakkaan oloinen. Onko tää näistä aknegeeleistä voimakkain? Mietin, että kun mulla on otsassa muutama märkäpää finni, poskissa punaisia pisteitä, ei ole koholla eikä ihon alla. Leuassa on myös muutama finni ja kenties jonkin luufinnikin. Ja nenässä on mustapäitä, sekä poskillä vähän.
Miten tota nyt kandee käyttää? Olisko vaik hyvä ensin kokeilla vain muutaman finnin päälle ja kattoo mitä tapahtuu tai miten iho reagoi? Entäs tuo rasvaaminen? Lääkäri määräs mulle laittaa sitä illalla. Elikkä en pese sitä pois?
Mites toi aurinko? Nyt kun on niin kuumakin.. Jos laitan sitä illalla ja aamulla meen ulos (kenties iho ärtynyt), niin onko riski saada jokin palovamma tms?
KIITOS, todella jos jaksat vastata kysymyksiini. Kävin siis lääkärillä ja kun sain tuon geelin ajattelin, etten siihe koske. Ajattelin odottaa vielä ihon paranemista ja käydä oikeella ihotautilääkärillä. Mut nyt kuitenkin aloin miettimään, että kun noita mustapäitä on ihan mukavasti, niin ne on niin riski isommille finneille... Joten ajattelin jos kokeilen voidetta edes ihan vähän, vaikka se on todella hintava..
Mulla on tärkeetä menoa viikonloppuna, joten ajattelin, etten ihan vielä viitsi ostaa voidetta, mutta tiistaina voisin sen ehkä käydä hakemassa. Joten siihen asti on aikaa vielä saada teiltä vinkkejä! :)
Epiduo geeli. Kokemuksia? Saisko apua nopeesti :)
Vinkkejä--
1
519
Vastaukset
- kokeiltu on
Mulla ei auttanu ollenkaan. Iho oli suht ok kun aloitin epiduon..eipä ole enää. Iho ui rasvassa ja naama täynnä mustapäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768