Moi Jennifer ja muut. Tulin juuri Nizzasta lomalta. Aivan ihana loma. Aurinkoa, mukavia ihmisiä. Rannallakin saa olla niin kuin haluaa. Täällä Suomessa on äijät kyttäämässä, jos rinnat on paljaana. Mutta siellä sai nakuna köllötellä ja nauttia. Tapasin ruotsalaisen itseäni kymmenen vuotta vanhemman leidin ja... Voitte arvata.
Onko muilla kokemuksia Nizzasta ?
Erilaisuutta on olemassa
10
2296
Vastaukset
- Battery016
...ollut koskaan varaa matkustaa sinne asti, mutta ehkäpä sitten kun rikastuu...yläosattomissa en kyllä rannalle mene, saati nakuna, uikkarit pysyy päällä...tosin lomani olisi varmaankin enemmän urheilupainotteinen kuin rannalla löhöilyä.
- Chiquita-L-
En ymmärrä mikä tarve ihmisillä on näytellä itseään alasti yleisillä rannoilla?Onko se säälittävä tapa hakea seksuaalista ihailua osakseen?Niinkö se itsetunto nousee?Jos väittää syyksi ettei halua rusketusrajoja,niin,köh,aika on hääppönen syy paljastella itseään.Ehkä yksi syy voi olla mielihyvän saaminen itsensä paljastelusta.Minä kunnioitan kehoani sen verran etten alentuisi yleisillä rannoilla itseäni esittelemään ilkosen alasti.Jos alastomuus oli niin luonnollinen asia niin miksi nämä nakurantafriikit eivät kävele kadulla alasti?
- Lee
Chiquita-L- kirjoitti:
En ymmärrä mikä tarve ihmisillä on näytellä itseään alasti yleisillä rannoilla?Onko se säälittävä tapa hakea seksuaalista ihailua osakseen?Niinkö se itsetunto nousee?Jos väittää syyksi ettei halua rusketusrajoja,niin,köh,aika on hääppönen syy paljastella itseään.Ehkä yksi syy voi olla mielihyvän saaminen itsensä paljastelusta.Minä kunnioitan kehoani sen verran etten alentuisi yleisillä rannoilla itseäni esittelemään ilkosen alasti.Jos alastomuus oli niin luonnollinen asia niin miksi nämä nakurantafriikit eivät kävele kadulla alasti?
runko heikossa lyönnissä?
Sinun ei todellakaan tarvitse ymmärtää mutta älä lähde tuomitsemaan tai kieltämään vaikka varmasti kristillinen uskosi niin kehottaakin.
- Zor-ro
Minä olen niin ujo piimä etten kyllä rinnat paljaina köllöttelisi missään vaikka saisikin ja olisi yleinen tapa, mutta varmaan on sellaisella rannalla ihan hyvät "maisemat". ;)
Nizza ei ole tuttu paikka, valitettavasti. - La-Cerise
Vuosia sitten olen samaa "köllöttelyä" harrastanut siellä samoilla kulmilla. Nykyään säästän lähimmäisiäni ja puen ne bikinit - stringitkin jäävät kotipihaan. Etelä-Euroopan rannoilla paljaisiin rintoihin suhtaudutaan minun kokemukseni mukaan paljon luontevammin kuin täällä tai sitten olen onnistunut valitsemaan oikeat rannat ja välttämään ne toisenlaiset.
Eipä silti, oletan että meikäläisen A-B 70:n on helpompi köllötellä missä vaan kuin runsaammin varustetulla leidillä ;)
Mieli tekisi lämpimään, mutta lomaan on aikaa vielä useampi kuukausi ja Kanaria tai kaukomatkat eivät innosta niin paljon kuin vanha Eurooppa. Nizzassa olen käväissyt muutaman kerran ja sillä rannikolla enemmänkin, kesällä olisi mukava päästä sinne - talvea siellä viettävät enimmäkseen eläkeläiset. Nizzan vanhasta kaupungista pidän erityisesti. Vietitkö aikaa myös siellä?- Barbi
Moi La Cerisse, kyllæ olin myøs vanhassa kaupungissa. Siellæ on mukava pieni klubi Femme, jossa tunnelma on tosi mahtava. Naisten kesken.
Oletko kæynyt siellæ
- Pir
...ei vielä ole tullut käydyksi, mutta aion kyllä. Periaate on ollut, että kaukaiset maat ensin (kun vielä jaksaa, hehe) ja lähempänä olevat ihanuudet myöhemmin. Paitsi exien aikaan, he eivät halunneet nähdä kurjuutta (jota väistämättä on eksoottisissa maissa), niinpä luuhattiin vain Välimeren rannoilla.
Ei ihan nakuna, pikkupöksyissä nyt mitään riesaa ole (hygieniasyistäkin käytännölliset), mutta jo yli parikymmentä vuotta sitten oli ihanaa kieppua rannalla ilman hankalia bikinien yläosia. Nautinnollista ja niin yleistä, ettei kukaan tuijotellut. Ehkäpä nykyään minäkin armahtaisin potentiaalisia katselijoita näkymiltä, vaikea sanoa, en oikeastaan ole hakeutunut enää auringonottoon. Vain varjoon ja uimaan, ja sitten muuta puuhaa, vaikka kävelyä. Auringossa voi viivähtää, ei makailla (pitkästyttää). - Karen
En ole Nizzaan asti ennättänyt, mutta muualla päin Ranskaa useaan otteeseenkin lomaillut ja asunut. Kiehtova maa, etenkin kielen ja sosiaalisen kulttuurin osalta!
On tullut myös nakuiltua - siis otettua aurinkoa yläosattomissa rannoilla. Yleensä noin 50% naisista on yläosattomissa, havaintojeni mukaan :). Se on siis sielläpäin maailmaa normaalia.
En kyllä koe olevani mikään friikki itseni paljastelun suhteen. Vartaloani arvostan ja uskallan sitä myös näytellä, mutta minun kohdallani syy yläosattomuuteen on aivan oikeasti rusketusrajojen välttely. Ja onhan se vapauttavaa! :) - Klaudia
En ole käynyt Nizzassa, minulle riittää kotimaiset uimarannat. Hyvähän se on, että rannalla saa olla halutessaan yläosattomissa, mutta minä en kuitenkaan haluaisi esitellä itseäni julkisella paikalla vähissä vaatteissa, vaikka minä nyt tuskin ketään kiinnostaisinkaan. Onhan joillakin miehilläkin isot rinnat, kumma, että he saavat kekkaloida yläosa paljaana missä vain, milloin vain. Toisaalta parempi naisten onkin suojautua, niin ei tarvitse olla kaikenmaailman ihmisten tuijoteltavana. Eihän alastomuudessa mitään pahaa sinänsä ole.
- LaikaQ
Ei ole Nizzasta kokemusta mutta sen sijaan naku-uinneista kotimaan kuutamossa kesäöisin sitäkin vertaa enemmän. Ja varsin ihastuttavaa sekin, etenkin oikeassa seurassa.. *nielaus*
Mikäs siinä, minä kannatan kyllä vapautta olla nahkasillaan mutta kieltämättä liika tuijottelu ja virnistely tympii. Uskallan epäillä, että sillä mielellä liikkeellä olevia löytyy mistä tahansa - Suomessa vain nakuiluilmiö on niin rajallinen yleensäkin, että tuijottelijat erottuvat joukosta kuin kirkuvanpunainen vaate.
Ja Nizza - ehkä joku päivä sielläkin. ;)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349