Matkaseuraa Alanyaan/Marmarikseen elo-syyskuu

Aurinkoon

Löytyykö mukavaa naispuolista matkaseuraa kanssani jakamaan hotellin ja viettämään yhdessä mukavaa lomaa Alanyaan tai Marmarikseen? Lähtö olis 23.-25.8 ja 2 vko ajattelin olla matkalla. Varaan tällä viikolla loman, ole yhteydessä tähän viestiketjuun jos olet pk-seudulta ja kiinnostaa yhdessä reissu.

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kaunis EI

Minä matkustan yksin. Mieluummin yksin kuin edes kaikkien ystävien kanssa. Saati sitten ventovieraan kanssa.

• Pirkko 30v

Tääl 30v nainen Vantaalta vois lähtee mukaan kun loma tolloin. Maksatko matkat?

• .....
        Pirkko 30v kirjoitti:

Tääl 30v nainen Vantaalta vois lähtee mukaan kun loma tolloin. Maksatko matkat?

ei näillä palstoilla pyöri kun täysiä urpoja!!! Ei juurikaan järkeviä asiallisia ihmisiä. Ja tiedoksi, olen kyllä löytänyt aikaisemmin netin kautta ihan järkevää ja mukavaa matkaseuraa. Ei teitä hölmöjä!!

• matkailija9

etsin minäkin matkaseuraa matkalle Turkkiin. Matka-aika on 3.-10.11.2014. Matka maksaa 199e. Siihen hintaan sisältyy 5 tähden hotellit, lennot, kuljetukset, ilmastoidut bussit, buffetaamiaiset, suomea puhuvat oppaat, retket mm. Antalya, Konya, Kappadokia, Göremenlaakso, Perge, kiertoajelu Antalyassa.

Olen itse 40v sinkkunainen ja etsin mieluimmin toista naista matkalle. Yksin jos lähtee hinta on 350e. Eli niin suuri ero ja olen käyn nyt läpi kaikki kaverit ja sukulaiset, kukaan ei pääse mukaan.

Ota yhteyttä: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe