Sen vaan haluaisin tietää.
Onko täällä pelkkiä rekisteröitymättömiä?
10
147
Vastaukset
Haa! Näyttäytykää!
Paljastautukaa!
No, jos et kerro kellekään, niin ainakin minä. Mutta nykyisin harvemmin.
Tässä yksi rekisteröitynyt, joka käy silloin tällöin täällä lukemassa, mutta aika harvoin kirjoittelee mitään.
Mukavaa tietysti olisi, jos olisi enemmänkin rekisteröityneitä. Kuka tietää, vaikka joku anonyymi ystävystyisi jonkun kanssa, jos vain uskaltaisi luoda profiiliin ja ryhtyä viestittelemään sitä käyttäen.
Mitä trolleihin tulee, ymmärrän, miksi jotkut heitä välttelevät. Itse en trolleista piittaa kovinkaan paljoa. Tuntemattoman ihmisen lyhyt copy paste-herja, jota trollit nyt kirjoittavat kaikille ulkonäköön, harrastuksiin tai luonteeseen katsomatta, ei paljoa mieltäni paina. Paljon pahempaa on tutun koulu"kaverin" päivittäin päin naamaa huudettu, varta vasten minulle keksitty ja osoitettu ilkeily. Onneksi sain kouluni loppuun.Täällä myös yksi., satunnaisesti tällä palstalla palloileva.
Kyllähän meitä nyt jokunen löytyy. :) Se on ihan ymmärrettävää että suurin osa kirjoittelee anonyymisti, koska siten on helpompi puhua vaikeista asioista.
voihan sitä anonyymi olla nimimerkinkin takana. lähinnä trollaaminen on helpompaa ilman rekisteröitymistä.
ei sillä että kaikki rekisteröimättömien kirjoitukset olisi trollaamista, mutta melkein kaikki trollaukset on nimimerkittömiä.- Laiska...
saturn kirjoitti:
voihan sitä anonyymi olla nimimerkinkin takana. lähinnä trollaaminen on helpompaa ilman rekisteröitymistä.
ei sillä että kaikki rekisteröimättömien kirjoitukset olisi trollaamista, mutta melkein kaikki trollaukset on nimimerkittömiä.Rekisteröityminen on vavalloista.
- yksinäinen.
Miksi rekisteröityä kun ei saa seuraa.
No ei jaksa tälläkään aliaksella kirjoitella, vaikka ihan yhtä anonyymi tääki on vaikka kirjautuiskin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713293Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512902
- 562708
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092