Oulussa on tällä hetkellä vain kolme lemmikkieläinliikettä, joissa myydään kaloja:
Muskettikoira Maikkulassa
Lilzoo keskustassa
Akvaariosoppi Limingantullissa
Kertokaapa kokemuksia ja mielipiteitä, myyntiakvaarioiden siisteydestä ja kalojen kunnosta yms. :)
Oulun akvaarioliikkeet ranking
3
320
Vastaukset
- -aquatytsy-
Kävin ostamassa muskettikoirasta neontetroja, 10kpl maksoi 20e. Seuraavalla viikolla ajattelin hakea lisää, tällä kertaa lilzoosta. 10kpl maksoi vain 14euroa ja myyjä antoi minulle tuohon hintaan jopa 16neontetraa. Eli hinnoissa on Oulun seudulla aika paljon eroa. Akvaariosopissakin kävin vilkaisemassa, mutta yksi kpl maksoi jopa 2,95 eikä könttätarjouksia ollut. :(
- ent keminmaalainen
keminmaassa neontetrat mm 10kpl=10e ja kuljetus ouluunkin järjestyy välillä esim tänään
- Piikkisilmä
Olen käynyt jokaisessa noista kolmesta Oulun liikkeestä ja ostanut myös niistä. Akvaarioshop on kaikkein kallein. Muuten ihan ok. Muskettikoirassa eniten valikoimaa. Lillzoo hyvällä paikalla keskustassa, joten sitä tulee eniten käytettyä. Ehkä Lillzoo on myös edullisin ja siellä on hyvä ja asiantunteva palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079