Olen todella kateellinen kaikille, jotka ovat löytäneet sellaisen kumppanin, jonka kanssa kehittyä yhdessä. Liitto ei kestä, jos molemmat eivät tietoisesti tee sen eteen työtä. Olen kaukaa seurannut erästä sellaista pariskuntaa ja olen niin helkkarin kateellinen. Itselläni on ollut pahoja ongelmia ihmissuhteissa koko ikäni ja sain vasta äsken tietää, mistä se johtuu. Nyt minulla olisi välineet asioitten käsittelemiseen ja uskon, että vilpitön sydän löytäisi oikean rakkauden. Mutta elämä tuntuu olevan jo ohi. Olen myös niin häpeissäni siitä, että pohjimmiltaan ihan mukava mieheni on mennyt naimisiin kanssani. Me emme pääse enää eteenpäin ja olisin toivonut hänelle parempaa elämää, kun en itse ole kyennyt häntä tekemään onnelliseksi. Lisäksi olen melkolailla rakastunut kahteenkin mieheen. Toista en halua ja toista en haluaisi. Eikö olekin jännää tämä elämä. Voihhhh helvettiiiii....
Hienosti pariutuneet
2
227
Vastaukset
- kesän lämpöä
Mielenkiintoinen kateuden aihe sinulla.
Moni asia on helpompaa ihmissuhteissa, jos sattuu omaamaan sopuisan temperamentin ja vakaan, turvallisen, vaikeitakin tunteita käsittelemään kannustavan kasvuympäristön. Ihmissuhteet ja parisuhteet ovat silloin tasapainoisempia ja vakaampia ja kriiseistä selviää helpommin.
Mutta harvan kasvuympäristö on niin tasapainoinen, etteikö parisuhde toisi esille paljon kehitettävää omissa ihmissuhdetaidoissa ja ajattelumalleissa. Rakkauskin voi yllättää ja herättää katsomaan omaa elämää uusin silmin.Koskaan ei ole liian myöhäistä, vaikka elämä onkin lyhyt. - ei hätää
Sitä oikeaa ei ole olemassa muutakuin ihmisen omassa päässä. Sä olet itse juuri sellainen jolle olet kateellinen. Olet mukavan miehen kanssa naimisissa. Se kestää sun kriisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560