Olen aina ihmetellyt ja ihmettelen nytkin,miksi Marttilan kirppikset pitää olla 10-16.Kun ei pääse aikaisin aamupäivällä ja sitten ei ehdi iltapäivällä kiertää,kun ne jo loppuvat!.Miksei "kirppiksiä"voisi pitää esim: klo 12-18 kesäaikaan ,silloin ehkä tulisi ihmisiä enemmän!.Kun on kaikenlaista ihmisillä viikonloppuisin ja iltapäivisin on enemmän aikaa lähteä eri tapahtumiin.Vaikka vähän kauempaakin.Minäkään en pääse,vaikka niin olisin tullut mielelläni.
Ihmettelen.
Kirppis-fani.
16
166
Vastaukset
- tottahan toki
Juu, kyllä iltakuuteen pitää olla kirppiksen auki. kuten Salossakin. Ei kaikilla ole kesälomaa samaan aikaan.
- niin hiljaiset
pienet paikat
- onkin
Joo.
- nm1
Moi
- mukaenempää
Eikö kannata
- onkin
Kesällä lomia monella
- joooooo
Niin
- moih
....
- tulossakin
Kesä
- onkin
Taas se niin
- onkin
Huhtikuu
- niiiiinh
Vasta
- onkaan
Missässesiis
- juttuontääjo
Vanhaniin
- onkin
Ihme
- onkin
Silti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368014
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455670- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564182- 893754
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727