Pakko kirjoittaa tuntoja tänne. Eli olen yhden lapsen äiti. Tapasin kolme vuotta sitten miehen, todella mukava ja kiltti. Muutimme yhteen, koska sain kuulla olevani raskaana, joka myöhemmin päätyi keskenmenoon. Mieheni kanssa sen jälkeen alkoi mennä huonosti.Masennuin, sain kamalia raivareita..
Lopulta tilanne päätyi ikävään tapahtumaan. Mies raiskasi minut,oma mies!En mennyt poliisille, olisi pitänyt. Mukaan astui kuvioihin väkivalta.Syytti mua raiskauksesta, väkivallasta.Kerran luulin kuolevani, kun mies kuristi mua ja peitti mun nenän ja suun etten saa henkeä. Silloin ruokoilin miestäni lopettamaan.Kaiken tämän jälkeen olen vieläkin yhdessä miehen kanssa, enkä käsitä miksi. Seksielämä on kuollut tai kun sitä on, makaan kuin mätä lahna ja siitä mieheni kimpaantuu. Olen sanonut että raiskaus ja väkivalta on aiheuttanut tämän, mutta ei se sitä tajua. Aina vaan syyttää mua joka asiasta. Olen jättänyt miehen monta kertaa, mutta aina otan sen takaisin. En uskalla puhua tästä kenellekkään. Pelkään, että joku päivä se tappaa mut.
Mies raiskaa
6
370
Vastaukset
- että näin
Ehkä parisuhde neuvola voisi auttaa järkeen tai sitten muuttaa toiseen kaupunkiin ja miettii aina sitä kannattaako siihen mieheen laittaa rahaa. Maisematkin voi saada ihan uuden käänteen. Mulla on ollu ihan samat ongelmat yhden päivän jälkeen masentaa kun menin tapaamaan. Koko päivä vaan maatiin sängyssä. Silloin nuorempina me käveltiin enemmän, mentiin lumisotaa, shoppailtiin, piireltiin. Mun jutut ei nyt pätkääkään kiinnosta sitä ja se tekee mitä sielu ei voi edes sietää, tekee mitä kaverit tekee. Menee mihin kaverit menee, näprää sitä saamariin kännykkää ja tekstaaa jatkuvasti siskollensa rakkausviestejä "joo tänään nähdään kulti byebye" se lahjoo koko omaisuutensa siskolle. Se teki mut hulluks ja nyt pidän pitkän preikin 4vuoden suhteen jälkeen.
- mietippä---
Aloitat jopa tarinasi todella mukava ja kiltti.............
- Kurjaa, mutta totta
Kyllä tuossa on kyse siitä, ettet arvosta itseäsi paskaakaan ja mies tietää, että sinä siedät kaiken. Kerjäät tuota itse, joten sympatiaa on vaikea antaa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja jätä se kusipää. Jos et niin tee, turha itkeä jälkeenpäin. Sääliksi käy lastasi. Sinulta ja tuolta äijältä hän näkee suoraan mallin, kuinka parisuhteessa eletään ja kuinka kumppania kohdellaan. Sitä mallia hän tulee noudattamaan jatkossakin, ja se on täysin ja yksinomaan sinun vikasi.
- Hullun horinaa
Hakisit hoitoon...
- ...............
Lähde turvakotiin ja jätä mies lopullisesti!
https://www.turvakoti.net/site/
http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/tyomuodot/vakivaltatyo/turvakodit/ - hiuuhy
Mistä tieät etteikö se raiskaa myös lapsia?! hakkaako se niitäkin.. et ehkä edes tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857