Mies raiskaa

mairemi87

Pakko kirjoittaa tuntoja tänne. Eli olen yhden lapsen äiti. Tapasin kolme vuotta sitten miehen, todella mukava ja kiltti. Muutimme yhteen, koska sain kuulla olevani raskaana, joka myöhemmin päätyi keskenmenoon. Mieheni kanssa sen jälkeen alkoi mennä huonosti.Masennuin, sain kamalia raivareita..
Lopulta tilanne päätyi ikävään tapahtumaan. Mies raiskasi minut,oma mies!En mennyt poliisille, olisi pitänyt. Mukaan astui kuvioihin väkivalta.Syytti mua raiskauksesta, väkivallasta.Kerran luulin kuolevani, kun mies kuristi mua ja peitti mun nenän ja suun etten saa henkeä. Silloin ruokoilin miestäni lopettamaan.Kaiken tämän jälkeen olen vieläkin yhdessä miehen kanssa, enkä käsitä miksi. Seksielämä on kuollut tai kun sitä on, makaan kuin mätä lahna ja siitä mieheni kimpaantuu. Olen sanonut että raiskaus ja väkivalta on aiheuttanut tämän, mutta ei se sitä tajua. Aina vaan syyttää mua joka asiasta. Olen jättänyt miehen monta kertaa, mutta aina otan sen takaisin. En uskalla puhua tästä kenellekkään. Pelkään, että joku päivä se tappaa mut.

6

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

Ehkä parisuhde neuvola voisi auttaa järkeen tai sitten muuttaa toiseen kaupunkiin ja miettii aina sitä kannattaako siihen mieheen laittaa rahaa. Maisematkin voi saada ihan uuden käänteen. Mulla on ollu ihan samat ongelmat yhden päivän jälkeen masentaa kun menin tapaamaan. Koko päivä vaan maatiin sängyssä. Silloin nuorempina me käveltiin enemmän, mentiin lumisotaa, shoppailtiin, piireltiin. Mun jutut ei nyt pätkääkään kiinnosta sitä ja se tekee mitä sielu ei voi edes sietää, tekee mitä kaverit tekee. Menee mihin kaverit menee, näprää sitä saamariin kännykkää ja tekstaaa jatkuvasti siskollensa rakkausviestejä "joo tänään nähdään kulti byebye" se lahjoo koko omaisuutensa siskolle. Se teki mut hulluks ja nyt pidän pitkän preikin 4vuoden suhteen jälkeen.

• mietippä---

Aloitat jopa tarinasi todella mukava ja kiltti.............

• Kurjaa, mutta totta

Kyllä tuossa on kyse siitä, ettet arvosta itseäsi paskaakaan ja mies tietää, että sinä siedät kaiken. Kerjäät tuota itse, joten sympatiaa on vaikea antaa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja jätä se kusipää. Jos et niin tee, turha itkeä jälkeenpäin. Sääliksi käy lastasi. Sinulta ja tuolta äijältä hän näkee suoraan mallin, kuinka parisuhteessa eletään ja kuinka kumppania kohdellaan. Sitä mallia hän tulee noudattamaan jatkossakin, ja se on täysin ja yksinomaan sinun vikasi.

• Hullun horinaa

Hakisit hoitoon...

• ...............
    • hiuuhy

Mistä tieät etteikö se raiskaa myös lapsia?! hakkaako se niitäkin.. et ehkä edes tiedä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe