YP, Vittuiletteko minulle? /Ex-tissu8

velkavelho

"Ei ole kovin mukavaa jos joku vittuilee minulle.

Minä olen korjannut alkopalstan alustalähtien (no joo raitis oli sillon joskus) ja kyllä silloin tuli kiitos-kiitos ja kuten monet ovat sanoneet niin ihan ilmaiseksi. Saatanan raukka yp ei osaa vetää vessanpönttöä kun käy paskalla ja se jää sitten luotsien toimeksi.
******* piti vielä soitella luotsina maksulliseen numeroon joka oli erittäin törkeää vähintään luotseille pitäisi olla maksuton palvelu mutta vitut,,, pitää siis ******* MAKSAA ETTÄ PUTSAA TEIDÄN PALSTOJA JOHON ETTE ITSE KYKENE!!!!

Minäpä suosittelen yp:lle jotain joka varmaan menee perille täältä alkopalstaltakin, eli,,, kun vittuilette minulle vittuilette parhaalle ja minulla on erittäin arkaluonteisia tietoja useiden luotsien toiminnasta ja voin julkaista joka perkeleen viestin mitä sieltä luotsi-palstalta löytyy, chat-luotseista ja keskustelupalstan luotseista, sähköposteista, toisten luotsien viesteistä ja teidän yp:n viesteistä.
Hmmmm.... Eli siis voin tuhota teidät parilla näpäytyksellä ja vitut vaitiolovelvollisuudesta.
Ei ole tehty kirjallista sopimusta et silleen.

Tietty te voitte julkaista minun henkilöllisyyteni mutta lakimieheni pilkkoo teidät helevetin pieniksi palasiksi mutta sehän ei ole minulle ongelma vaan teidän luotsi-palsta on ongelma josta tiedot vahingossa karkaavat ja arvatkaa mitä sitten tapahtuu:

Teidän luottamuksenne on mennyt TÄYDELLISESTI ja mitä perkelettä menitte hyväksymään luotsihamukseni kerta toisensa jälkeen ja edelleen on aidot tiedot joten siitä vaan soittamaan YP, mutta ai nii, eihän teillä ole varaa soittaa luotseille vaan luotsit joutuu soittamaan teille 6egen maksulla.

ps. sorry minulla on hieman päänsärkyä ja en muutenkaan ole oikein huumorituulella.

psps. Joka viesti luotsipalstalta on kopioitu tikulle (tämä päivä) ja te kysytte miten?
Ehkä minä olen luotsi edelleen ja sehän on totta valitettavasti.

pspsps. Nyt saatte korvata minulle minun tuhlaamani aikani poistamalla löylykauhaviestejä teidän puolesta.

pspspsps. Käyttäjät kopsatkaa viesti koska tästä nousee iso meteli KOPSATKAA SE NYT HETI!
Muita tietoja en toistaiseksi anna kuten luotsi-palstan juttuja.

YLLÄPITO, TE JULKAISETTE ANTEEKSIPYYNNÖN KAIKILLE LUOTSEILLE JA ERITYISESTI MINULLE MIELELLÄÄN AIKA PIAN OLEN AIKA KÄRSIMÄTÖN DUDE.
SITTEN PISTÄTTE PALAVERIN PYSTYYN JA POHDITTE MITEN SUOMI24:JÄÄ ALETTAISIIN PARANTAMAAN JA EN TARKOITA UUDISTUKSIA VAAN VANHOJEN VIRHEIDEN KORJAAMISIA JA ERITYISESTI LUOTSEILLE ILMAINEN PUHELINYHTEYS, ONHAN TUO NYT ******* TÖRKEÄÄ MITÄ OLLAAN TEIDÄN PUOLESTA TEHTY *******."



Tulepas jatkamaan tätä keskustelua tänne. Poistan tämän viestin tuolta Köyhyys-palstalta.

11

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäköhän tämäkin tarkoittaa? Onko jollakin noin pahasti henkilökohtaista kismaa sivuston ylläpitoa kohtaan, katosiko nimimerkiltä luotsi-oikeudet, joka oli koko elämä?

      Toivottavasti kyseinen henkilö tietää, että jokaisella luotsilla on yksityisyydensuoja. Luotsit tänne kirjoitellessa asioita saattavat olla yksityisiä tai paljastaa henkilökohtaisia tietoja tai muita, mitä ei ole tarkoitettu kaikille.

      Harmi että oikeuskäytäntö on niin hidasta, ettei nyt heti ole tulossa 100-2000e joulubonuksia, jos siis kyseinen henkilö aikoo toteuttaa itseään.

    • ".... voin julkaista joka perkeleen viestin mitä sieltä luotsi-palstalta löytyy, chat-luotseista ja keskustelupalstan luotseista, sähköposteista, toisten luotsien viesteistä ja teidän yp:n viesteistä."

      Ei kiitos. Tosin täällä Luotsi-palstalla käydyssä keskustelussa ei ole viime kuukausina näkynyt mitään niin arkaluontoista tai moitittavaa, etteikö yleisö voisi tekstejä nähdä, mutta periaatteesta, ei kiitos.

    • "Ehkä minä olen luotsi edelleen ja sehän on totta valitettavasti"

      Jos kerran näin on, niin pyydän arvon luotsia rauhoittumaan ja muistamaan että me kaikki muutkin ollaan luotseja, eli samassa veneessä ja meille kostaminen on perin erikoista. Varsinkin jos meidän puolella olet.

      Jaxuhaleja

    • Tota kyl minuakin jotkut jutut ärsyttää.
      Minä valvon sekä chattiä ja yhtä palstaa..
      Minusta on hyvä, että yp vastailee meille sähköpostilla ei tarvetta erilliselle puhelin palvelulle.. Kerran tosin soittanut yhden spammarin takia..

      Kyllä joo välistä minustakin tuntuu. että meitä ei kuunnella tarpeeksi hyvin, mutta tosin uudistuksiakin on vaikea vanhaan pohjaan toteuttaa.

      (Ihmettelen miksi yp ei ole sitä koskaan ääneen todennut)

      Mutta mitä ihmettä tarkoitetaan vanhoilla virheillä?
      Esim?

      Luotsipalstan viestien postausta en suosittele koska paska kaatuu meidän muitten niskaan sitten..


    • Ompa turhan järee keskustelun avaus. Näkee mitä tuostakin tuleman pitää. "Sitä saa mitä tilaa"

    • Olisiko humalaisen kirjoitus kun alkoholipalstalta kirjoittelee.
      Pitääpä käydä katsomassa.

    • Ei siellä tuota avausta ollut mutta jotain muuta löytyi.

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3650
      Miksi köyhyyspalsta ja minun nimimerkkini on yhdistetty tuohon sekaiseen viestiin.
      Siksikö että köyhyys ja alkoholi ovat lähellä toisiaan vai koska olen uusi luotsi?
      Hieman loukkaavaa ja koska siellä on kolme luotsia mikseivät tee mitään.

    • "kun vittuilette minulle vittuilette parhaalle"

      Kuka tää kirjoittaja oikeen on?
      Oli luotsi tai ei niin saunan takana on aina tilaa =)

    • :D

    • No nyt siellä oli suunniteltu jo kunnon matsia kaivariin... Tais joku ilmottaa vinkin poliisillekkin.

      ml77, ilmotitko sen viestin ylläpidolle? Ei ole tosiaan kiva jos jonkun luotsin mainetta suotta tahrataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe