Armijärvi

Hattula

Mikä armijärveä on tänä keväänä ja kesänä vaivanut,kun vesi on myrkynvihreää ? voiko siinä uida ? ei ole paljon media valistanut syyn voi vain arvailla ?

7

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatteen väri

Koko kesän vihree ja en ole ketään nähnyt siellä uimassa.

• Sinilevää

Hattulaan-lehti kertoi uusimmassa numerossaan, että Armijärvessä on sinilevää.

• GOLF TUHO

Oliskohan golfkentän lannotteiden ansiosta värjääntynyt ja muuttunut siten kelvottomaksi. Niin muidenkin kenttien läheisyydessä sinilevät uhkana olleet. KATUMA Ja AULANGONJÄRVIKIN, esiintyvyys syksyn puolella.. Mielenkiinnolla odotetaan syksyn massaesiintymiä ja ollaan pahoillaan, että näin saastutetaan.

• ärtsoppa

Joka kesä se on hernekeiton näköistä!

• Hulevesi

Ja jo aikoja ennen kolffikenttää, ja sieltä valuu lehijärven suuntaan, ei armijärveen.

• onneksi armijärven uimaranta lopetetaan teinien ja muiden häiriköden takia kun täytyy aina yöllä mennä mekastamaan ja rälläämään sinne siinä asuu ihmisiä ihan vieressä ja haluais nukkua ja sitten viellä se älytön roskaaminen kun kerta ei osata olla niin parempi lopettaa

• Vihreää mönjää

Siinä uimarannalla on koko kesä ollut kyltti "yksityisalue" vaikka se on kunnan kartassa merkattu yleiseksi uimarannaksi...
        Ja ei sen puoleen en ole nähnyt siinä lätäkössä yhtäkään uimaria kuluneena kesänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe