Onko Ravinaisia ?

Ex-ohjastaja.

Mikäli niin ketäs veikkaatte uudeksi hallitsijapariksi viikonloppuna Porissa ? Suosikini kuniinkaaksi tummanpuhuva Köppinen, tammoista ei ota niin selvää, ehkä Vislakka.

11

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelattu on,
      aika hyvä pari olisi Vislakka ja Virijori,
      toinen yhtä hyvä pari SaagaS ja Camri.

      Köppistä kovasti joka taholla kehuttu
      ja Yllin Kyllin juoksi Mikkelissä hyvin.
      Juokseekohan Köppinen Porissa haukoissa kiharoissaan.

      Paras pari, tiedä häntä, pahus kun en päässyt Poriin,
      tunnelma on aina kuninkuusraveissa omansa.

    • kaunis kaisu

      Hevosrääkkäystä ravit.

      • Kaunis kaisu,

        Piipahdapas joskus raveissa, ehkä koet jotain mielenkiintoista ja uutta.

        Ryhdy hevosen osaomistajaksi, Raviliigan kautta se on helppoa ja halpaa.

        Ravitoiminta tulee näin tutuksi ihan pienestä varsasta ja voi seurata oman hevosesi kasvatusta ja valmennusta.

        Ei se ole sen kummempi harrastus kuin mikään muukaan. Ehkäpä sitten eräänä päivänä et enää käytäkään sanaa rääkkäys hevosten yhteydessä.

        Voin vaikka lähteä kaveriksi raveihin jos haluat.


      • kaunis kaisu
        rosaliiin kirjoitti:

        Kaunis kaisu,

        Piipahdapas joskus raveissa, ehkä koet jotain mielenkiintoista ja uutta.

        Ryhdy hevosen osaomistajaksi, Raviliigan kautta se on helppoa ja halpaa.

        Ravitoiminta tulee näin tutuksi ihan pienestä varsasta ja voi seurata oman hevosesi kasvatusta ja valmennusta.

        Ei se ole sen kummempi harrastus kuin mikään muukaan. Ehkäpä sitten eräänä päivänä et enää käytäkään sanaa rääkkäys hevosten yhteydessä.

        Voin vaikka lähteä kaveriksi raveihin jos haluat.

        Kerran olen raveissa käynyt, siinä oli kerta liikaa. Hevosia doupataan ja piiskataan, niitä kuolee radoille, sairasta touhua.


      • kaunis kaisu kirjoitti:

        Kerran olen raveissa käynyt, siinä oli kerta liikaa. Hevosia doupataan ja piiskataan, niitä kuolee radoille, sairasta touhua.

        kaunis kaisu,

        onpa sinulla käynyt tuuri, kun kaiken tuon olet nähnyt yhdellä ainoalla kerralla,
        itse olen käynyt raveissa kymmeniä kertoja ja en ole moiseen raviradoilla törmännyt
        ehkäpä me katselemme maailmaa erilaisilla silmillä

        www.raviliiga.fi


    • Ek-ohjastaja.

      Itsekin ohjastunut porissa, Turun vanhalla Kupittaalla, Kokemäellä, Forssassa, Rahaakin tullut. Hieno kokemus päästellä tiiviissä porukassa. Ne ajat nyt takana.

    • ollakovaiei1

      Tyvär on ja eilenkin oli Porissa. Joskin hänenkin harrastuksensa lienee hieman haalistunut. Voittajavaikkauksista ei soiteltu.

    • olimitenoli 2

      Omistajan nimen alkukirjain B. Sen verran reviurheilua seuraan,että tiedän mistä puhun.

    • henrjii

      tammoista ei niin tiedä, veikkaan, yllin kyllin

      • kohta nelosella

        Huksi veikkaa Latvalaa.


      • ei minua
        kohta nelosella kirjoitti:

        Huksi veikkaa Latvalaa.

        Ketä kinostaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe