Onko Ravinaisia ?

Ex-ohjastaja.

Mikäli niin ketäs veikkaatte uudeksi hallitsijapariksi viikonloppuna Porissa ? Suosikini kuniinkaaksi tummanpuhuva Köppinen, tammoista ei ota niin selvää, ehkä Vislakka.

11

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelattu on,
      aika hyvä pari olisi Vislakka ja Virijori,
      toinen yhtä hyvä pari SaagaS ja Camri.

      Köppistä kovasti joka taholla kehuttu
      ja Yllin Kyllin juoksi Mikkelissä hyvin.
      Juokseekohan Köppinen Porissa haukoissa kiharoissaan.

      Paras pari, tiedä häntä, pahus kun en päässyt Poriin,
      tunnelma on aina kuninkuusraveissa omansa.

    • kaunis kaisu

      Hevosrääkkäystä ravit.

      • Kaunis kaisu,

        Piipahdapas joskus raveissa, ehkä koet jotain mielenkiintoista ja uutta.

        Ryhdy hevosen osaomistajaksi, Raviliigan kautta se on helppoa ja halpaa.

        Ravitoiminta tulee näin tutuksi ihan pienestä varsasta ja voi seurata oman hevosesi kasvatusta ja valmennusta.

        Ei se ole sen kummempi harrastus kuin mikään muukaan. Ehkäpä sitten eräänä päivänä et enää käytäkään sanaa rääkkäys hevosten yhteydessä.

        Voin vaikka lähteä kaveriksi raveihin jos haluat.


      • kaunis kaisu
        rosaliiin kirjoitti:

        Kaunis kaisu,

        Piipahdapas joskus raveissa, ehkä koet jotain mielenkiintoista ja uutta.

        Ryhdy hevosen osaomistajaksi, Raviliigan kautta se on helppoa ja halpaa.

        Ravitoiminta tulee näin tutuksi ihan pienestä varsasta ja voi seurata oman hevosesi kasvatusta ja valmennusta.

        Ei se ole sen kummempi harrastus kuin mikään muukaan. Ehkäpä sitten eräänä päivänä et enää käytäkään sanaa rääkkäys hevosten yhteydessä.

        Voin vaikka lähteä kaveriksi raveihin jos haluat.

        Kerran olen raveissa käynyt, siinä oli kerta liikaa. Hevosia doupataan ja piiskataan, niitä kuolee radoille, sairasta touhua.


      • kaunis kaisu kirjoitti:

        Kerran olen raveissa käynyt, siinä oli kerta liikaa. Hevosia doupataan ja piiskataan, niitä kuolee radoille, sairasta touhua.

        kaunis kaisu,

        onpa sinulla käynyt tuuri, kun kaiken tuon olet nähnyt yhdellä ainoalla kerralla,
        itse olen käynyt raveissa kymmeniä kertoja ja en ole moiseen raviradoilla törmännyt
        ehkäpä me katselemme maailmaa erilaisilla silmillä

        www.raviliiga.fi


    • Ek-ohjastaja.

      Itsekin ohjastunut porissa, Turun vanhalla Kupittaalla, Kokemäellä, Forssassa, Rahaakin tullut. Hieno kokemus päästellä tiiviissä porukassa. Ne ajat nyt takana.

    • ollakovaiei1

      Tyvär on ja eilenkin oli Porissa. Joskin hänenkin harrastuksensa lienee hieman haalistunut. Voittajavaikkauksista ei soiteltu.

    • olimitenoli 2

      Omistajan nimen alkukirjain B. Sen verran reviurheilua seuraan,että tiedän mistä puhun.

    • henrjii

      tammoista ei niin tiedä, veikkaan, yllin kyllin

      • kohta nelosella

        Huksi veikkaa Latvalaa.


      • ei minua
        kohta nelosella kirjoitti:

        Huksi veikkaa Latvalaa.

        Ketä kinostaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe