Kysymyksiä

MANU91

1 Moi mä en tiedä mitä tarkoitaa Run time error.
Se tulee aina kun pelaan ilman levyy. mutta kun pelaan levyn kanssa se tiedots tulee 2 ja puolen tunnin kuluttua taas.
2 Miksi minä en voi rakentaa. Aina kun painan rakennus kalusteita se hiiri ei reagioi minun komennuksiin. Esim jos haluan rakentaa seiniä hiiri toimii mutta seiniä ei tuu.
3 Mitä kivoja koodeja tiedätte ? Anteeksi jos tein jotain väärin ja oneksi löysin nämä sivustot . Olen täällä ensimäistä kertaa.

5

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junttu

En tiedä noista paljoa jokin ongelma on joko koneellasi tai pelissä mutta enemmän uskon että tietokoneellasi on ongelmia. Koodeja on mutta kumpaan The Simssiin tarkoitat kerron nyt molempiin:
      The Sims:

Kaikkia koodeja käytetään samalla tavalla, eli paina yhtäaikaa pohjaan Ctrl Shift C. Tällöin pelin vasempaan ylänurkkaan ilmestyy harmaa laatikko johon kirjoitetaan seuraavan koodit.

Rahakoodi:

Jos käytössäsi on vain ja ainoastaan pelkkä The Sims,eli et omista mitään lisäosia kirjoita harmaaseen laatikkoon:

Klapaucius

Jos sinulla on lisäosia kirjotetaan siihen:

Rosebud

Jokaisen kerran kun kirjoitat saman sanan tauluun ja painat enter Simisi rahat kasvaa tonnilla. Jotta pelaajan kädet ei väsy on kehitetty oikotie, kirjoita ensin Klapaucius tai Rosebud ja sen jälkeen laitat vaan !; niin monta kertaa peräkkäin kun rahaa haluat. Jokainen !; merkki tuo tililli tonnin lisää. Näitä kun sitten näpyttelee peräkkäin muutaman kerran niin alkaa rahaa tulemaan kunnolla =). Ja vielä helpompi homma. Pistää vaikkapa !;!;!;!;; (huomaa kaksi puolipistettä) rahaa tulee paremmin. Vaikka kone tässä vaiheessa valittaakin ettei sitä koodia ole olemassakaan paina vain enter. Rahat kasvaa samalla.

Tavarat siirto:

move_objects on ( move_objects off:lla pois päältä)

tällä voit siirtää tavaroita, ja poistaa niitä. postilaatikon tai roskiksen saat vaikkapa oven viereen tai voit omia töihin hakevan auton itsellesi laittamalla sen pihallesi, muista laittaa aidat ympärille ettei auto pääse karkuun =) Varo kuitenkin poistamasta roskista tai postilaatikkoa.

The Sims 2:

Cheatbox johon kirjoitetaan koodi aukeaa samalla tapaa kuin vanhoissa The Simsseissä eli Shift Ctrl C

Rahakoodi
      The Sims 2:sen rahakoodi on motherlode eli sinun pitää kirjoittaa motherlodea kokoajan niin saat muistaakseni kerralla jonkun 50 000 simoleonia

Toivottavasti nämä koodit auttavat sua ees jonku verran, mutta valitettavasti en tiiä kuin tuon rahakoodin The Sims 2:seen ilmeisesti tuohon jatkoosaan ei ole paljoakaan huijauskoodeja.

-Junttura

• MANU91

kiitos paljon koodeista. no ajattelin että pelaan 2 ja puoli tuntia teen tauon ja pelaan taas. rakentamista en tartte harmi olisin halunut rakentaa.

• tööt

jep jep

• .....

noihin rakennus ym. ongelmiin syynä viallinen no-cd cracki?
      toimivaa kun ei sims2:n ole vielä

• Lyyli

mulla toimii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe