1,5 vuotias lapseni tuntuu minusta yhä vieraalta. Kiva tyttö, mutta ei vaan tunnu omalta. Olisi ihana tuntea itsensä äidiksi eikä lastenhoitajaksi.
Takana on henkeäni uhannut raskaus eikä ollut tietoa selviytyykö lapsikaan. Pääsin terapiaan vaikean raskauden aikana ja terapeuttini oli todella huolissaan että sairastuisin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. En kuitenkaan masentunut vaan olen pärjännyt hirmu hyvin ja lapseni on saanut vain parasta. Terapiankin jätin heti synnytyksen jälkeen ja ajattelin että tässä vaan menee aikaa...
Onko muita joilla on kestänyt kauan tuntea lapsi omaksi? Milloin ymmärsit olevasi äiti?
Lapsi tuntuu yhä vieraalta
lapsenhoitaja vaan
1
133
Vastaukset
Mulla on 4 lasta ja toiseksi vanhin ei tuntunut omalta, vasta kun poika oli 3v meni tajuntaan, et sekin on mun. Mulla todennäköisesti vaikutti, et poika oli "vahinko" ja olin jo sairaalassa tekemässä aborttia, kun en siihen pystynytkään. Tällä hetkellä poika on jo 20v ja muutti just kemiin opiskelemaan tyttöystävänsä kanssa ja ikävä on kova. Kyllä ne tunteet sieltä tulee, vaikka kuluisi aikaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391