Miten saan parhaiten yhteyden ylläpitoon?

Miten luotsien kuuluu asioida ylläpidon kanssa?

Haluaisin pyytää ylläpitoa lähettämään minulle sen sähköpostin minkä muut ovat saaneet tullessaan hyväksytyiksi luotseiksi.

Ja jos näkee muilla palstoilla asiattomia viestejä, niin onko ok että luotsikin ilmoittaa niistä sen "ilmoita asiaton viesti"-painikkeen kautta. Ainakin minusta se käy näin helpoiten.

15

96

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä taas toimi systeemit näköjään. Laitoin viestini uudelleen tähän, kun tuolleen poistui, vaikka se piti vain peruuttaa kirjoitusvirheen takia.

      [email protected]

    • Okei, kiitos katti!

    • Olisin laittanut kopion siitä mutta tulee ilmoitus "Viestin sisältö on liian pitkä!" Vaan eipä kerrota kuinkapaljon liian pitkä...

      No ohjeistus on TODELLA vanhanaikainen, Puhutaan Sheriffin tähdestä, Välillä käytetään termiä "valvoja" ja kerrotaan jopa että voisi siirtää pelkän vastauksen toiselle palstalle "uudeksi aloitukseksi".... Tuo toiminto poistettiin samaan aikaan kuin käyttäjien vihaama viestipuu... Eli päivitystä tuokin kaipaa

    • Kimlaa ehti ensin. =)

      Nyt vain aktivoimaan Suomi24:jä sähköpostiosoite, niin spämmätään se täyteen niitä hyväksyttyjä luotsihakemuksen ohjeita.

      • Tähän muuten hassu kysymys! Eli menin ennen luotsinaikojani ja hiukan jälkeenkin antamaan suomi24 sähköpostiosoitteeni lisäkysymyksiä varten. Sittehä mä vasta hokasin että sehän on sääntöjen vastaista. Poistin ne.

        Mut eiks kaikilla ole sähköposti sillä nimellä ku ovat täällä muutenkin rekkautuneina...? :O Ai ei vai? Teijän on nyt hirveen vaikee arvata mun osotetta. Hehe. Jos nyt satutte arvaamaan ni laittakaa tulemaan. Yp ei ole vielä lähettäny.


      • miss.007 kirjoitti:

        Tähän muuten hassu kysymys! Eli menin ennen luotsinaikojani ja hiukan jälkeenkin antamaan suomi24 sähköpostiosoitteeni lisäkysymyksiä varten. Sittehä mä vasta hokasin että sehän on sääntöjen vastaista. Poistin ne.

        Mut eiks kaikilla ole sähköposti sillä nimellä ku ovat täällä muutenkin rekkautuneina...? :O Ai ei vai? Teijän on nyt hirveen vaikee arvata mun osotetta. Hehe. Jos nyt satutte arvaamaan ni laittakaa tulemaan. Yp ei ole vielä lähettäny.

        Toivottavasti ei tullut perille sitä mitä mä en lähettänyt, kun en ollut siihen osallisena, siis mistä mä oikein kirjoitan? Tiedä nyt sitä itsekkään, hulluksihan tässä tulin, kiistän kaiken osallisuuden en mihinkään...

        Mitä tuohon sähköpostiin tulee, niin en tiedä onko se ihan pakollinen, kai se tulee automaattisesti, tuntuu vain siltä, että olisin itse siihen kirjautunut vielä erikseen, saattaa tosin olla, että unelmoin tuollaisesta asiasta, mutta jotenkin tuli sellainen tuntemus, ettei ollut automaattisesti käytössä rekisteröitymisestä vaan täytyi vielä erikseen sen käyttö vahvistaa.

        Toivottavasti muistin poistaa kaikki luottokorttitiedot siitä sähköpostista, mitä en siis lähettänyt.


      • lindqvist kirjoitti:

        Toivottavasti ei tullut perille sitä mitä mä en lähettänyt, kun en ollut siihen osallisena, siis mistä mä oikein kirjoitan? Tiedä nyt sitä itsekkään, hulluksihan tässä tulin, kiistän kaiken osallisuuden en mihinkään...

        Mitä tuohon sähköpostiin tulee, niin en tiedä onko se ihan pakollinen, kai se tulee automaattisesti, tuntuu vain siltä, että olisin itse siihen kirjautunut vielä erikseen, saattaa tosin olla, että unelmoin tuollaisesta asiasta, mutta jotenkin tuli sellainen tuntemus, ettei ollut automaattisesti käytössä rekisteröitymisestä vaan täytyi vielä erikseen sen käyttö vahvistaa.

        Toivottavasti muistin poistaa kaikki luottokorttitiedot siitä sähköpostista, mitä en siis lähettänyt.

        Kiitos, mutta mä en kyllä saanut mitään sähköpostia, enkä vastannut siihen mitään, koska en saanut sitä :D Siinä mitä et lähettänyt, ei ollut luottokorttitietoja. Oletko muuten huomannut että olet mies?


      • miss.007 kirjoitti:

        Kiitos, mutta mä en kyllä saanut mitään sähköpostia, enkä vastannut siihen mitään, koska en saanut sitä :D Siinä mitä et lähettänyt, ei ollut luottokorttitietoja. Oletko muuten huomannut että olet mies?

        Hienoa ettei mitään tullut perille, etkä vastannut mihinkään, mitä et saanut, eikä niissä missään mitä ei tullut, ollu luottokorttitietoja.

        Mikä se mies on, tarviiko mennä lääkäriin? Nyt juuri huomasin, kiitos vain tästä järkytyksestä. :P


    • Kirjottelit tonne toiseen ketjuun niin empaattisesti pms:n suhteen joten oletin että olet itsekin oikeasti ajoittain sarvipää! :D Täällä muuten on jännää kun kaikista luotseistakaan ei tiedä kumpaa sukupuolta edustaa. Musta saattaa arvata ku mul on se pms ja muutenkin olen melko feminiininen jutuissani :P

      • Saatan olla luonnonoikku tai poikkeus stereotyyppisestä miehestä, mutta siis olen vahvasti sitä mieltä, että jotkut miehetkin kärsii vastaavista oireista.
        Jotkut tutut nyt vain kiukuttelee joka kuukaus jostakin, useimmiten aina samalla päivämäärällä, saattaa olla sattumaa, mutta epäilen vahvasti. :D

        Kaikista luotseista ei välttämättä tiedä, mutta teidän kohdalla ei välttämättä se pms ja feminiininen asianlaita ole välttämättä se paljastavin seikka, veikkaan että se on tuo miss etuliite, mutta saatan toki olla väärässäkin. :P


      • lindqvist kirjoitti:

        Saatan olla luonnonoikku tai poikkeus stereotyyppisestä miehestä, mutta siis olen vahvasti sitä mieltä, että jotkut miehetkin kärsii vastaavista oireista.
        Jotkut tutut nyt vain kiukuttelee joka kuukaus jostakin, useimmiten aina samalla päivämäärällä, saattaa olla sattumaa, mutta epäilen vahvasti. :D

        Kaikista luotseista ei välttämättä tiedä, mutta teidän kohdalla ei välttämättä se pms ja feminiininen asianlaita ole välttämättä se paljastavin seikka, veikkaan että se on tuo miss etuliite, mutta saatan toki olla väärässäkin. :P

        Äläs ny ku mä olen saanu viestejä et mua on epäilty mieheks joka tekeytyy naiseks brassaillakseen miesten keskellä miesten jutuissa :D Tosin yks sitte päätyi siihen etten mitenkään voi olla mies, kun kukaan ei osais tekeytyä näin naiselliseks. Pointti on aina se että en sais tietää _mitään_ jos tiiänki vahingos niin oon sen "itseoppinut netistä" ja haukutaan siitä. Hih. Ketään miestä ei kohdeltais näin esim. vauva-palstalla. Siellä ollaan ihan et ihquuu mies täällä, mikä ihana iskä susta tulee


      • miss.007 kirjoitti:

        Äläs ny ku mä olen saanu viestejä et mua on epäilty mieheks joka tekeytyy naiseks brassaillakseen miesten keskellä miesten jutuissa :D Tosin yks sitte päätyi siihen etten mitenkään voi olla mies, kun kukaan ei osais tekeytyä näin naiselliseks. Pointti on aina se että en sais tietää _mitään_ jos tiiänki vahingos niin oon sen "itseoppinut netistä" ja haukutaan siitä. Hih. Ketään miestä ei kohdeltais näin esim. vauva-palstalla. Siellä ollaan ihan et ihquuu mies täällä, mikä ihana iskä susta tulee

        Se taitaa kyllä olla aika yleistä nykypäivänä, eli esiinnytään vastaavana sukupuolena netissä. Varsinkin miehenä on hauska vedättää niitä erittäin typeriä miehiä, kuten kaveriakin kerran. =) (oppihan olemaan netissä)

        Itsellä taisi loppua ennen 2000 luvun alkua tuo ymmärrys miehistä ja heidän jutuistaan. Jutut on ehkä (haulikolla hoidettavia) junnannut paikallaan teini-iästä keski-ikään tai jotain sinne päin.

        Loppujenlopuksi ei ole vaikea päättää, lähteekö sinkkumiesten vai parisuhteessa olevien kanssa ravintolailtaa viettämään. =D

        Pakko kommentoida tuota et sais tietää. ;)
        - Siellä onkin niin paljon tiedettävää, että hyvä jos A4:sen arkki täyttyisi. :D

        Tottahan se on siellä kaksplussan puolella, et jos isä ei vaan tajuu, saati osaa mitään, niin ihq se on silti. :P Taitaa tuo lastenhoito-ajatuskin edelleen olla keskiajalla, jos ne iskät on aina niin ihkuja kaikissa kommenteissaan ja kirjoituksissaan.

        Hyi, yövuoro, onneksi itsellä on pelkästään aamuvuoroa joka maanantai - perjantai. Ei olisi yövuoro enää se oma juttu. Toivottavasti on muutakin kuin pelkkää yötä. =)


    • "Suomi24 Ylläpito on hyväksynyt luotsihakemuksesi ja sinulle on myönnetty
      luotsioikeudet X-palstalle. Rekisteröidyn nimimerkkisi yhteyteen on nyt lisätty pieni sheriffin tähti -ikoni, josta muut keskustelun käyttäjät voivat sinut tunnistaa.

      Luotsina sinulla on tiettyjä valtuuksia, joita tavallisilla käyttäjillä ei ole. Muista käyttää näitä valtuuksia harkiten joka kerta! Luotsin ensisijaisena tehtävänä on huolehtia siitä, että keskustelupalstalla on viihtyisä ja asiallinen tunnelma sekä siitä, että kaikilla käyttäjillä on mukavaa. Luotsin tehtävänä on myös puuttua tilanteeseen, jossa joku käyttäjä rikkoo palvelun sääntöjä. Esimerkiksi kaikki viestit, jotka sisältävät solvauksia, karkeata kieltä, rasistisia tai väkivaltaan kehottavia kirjoituksia on poistettava. Sinulla on oikeus poistaa asiaton viesti palstalta heti, kun sellaisen huomaat. Muistathan, että viestejä ei tule poistaa liian herkästi.
      Säännöt löytyvät täältä: http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/

      Viestin siirtäminen ja poistaminen

      Luotsina voit siirtää tai poistaa viestejä siltä keskustelupalstalta, jonka valvojana olet. Kun huomaat viestin, joka pitää siirtää tai poistaa, kirjaudu sisään sillä käyttäjätunnuksella, jonka olet ilmoittanut Suomi24 Ylläpidolle. Tällöin kaikkien palstalla olevien viestien yhteyteen tulee näkyviin Siirrä- ja Poista-painikkeet.

      Siirrä-painikkeen avulla voit siirtää valvomallasi keskustelupalstalla olevan aloitusviestin tai viestiketjun sisällä olevan viestin toiselle palstalle. Tämä on kätevä ominaisuus, sillä sen avulla väärällä keskustelupalstalla olevia asiallisia viestejä ei tarvitse poistaa vaan ne voidaan siirtää viestin aiheeseen sopivalle palstalle. Huomioithan, että kun siirrät viestin, kaikki viestiin tulleet vastaukset siirtyvät viestin
      mukana uudelle palstalle. Kun klikkaat Siirrä-painiketta, viestin yhteyteen avautuu valikko, josta sinun tulee valita uusi keskustelupalsta, jolle siirrät viestin. Jos olet varma, että haluat siirtää viestin, vahvista siirto klikkaamalla Tallenna-painiketta.

      Poista-painikkeen avulla voit poistaa palstalta aloitusviestin tai viestiketjun sisällä olevan viestin. Huomioithan, että kun poistat viestin, myös kaikki siihen viestiin tulleet vastaukset poistuvat. Ethän poista kokonaista viestiketjua ellei se ole täysin välttämätöntä. Klikattuasi Poista-painiketta, sinun tulee vielä vahvistaa, että haluat
      varmasti poistaa kyseisen viestin. Jos olet varma, klikkaa Vahvista-painiketta, jolloin viesti poistuu. Jos et haluakaan poistaa viestiä, klikkaa Peruuta-painiketta, jolloin viesti ei poistu ja palaat viestiketjuun.

      jatkuu...

      • .....jatkuu...

        Kunnioita muiden mielipiteitä

        Keskustelupalstan luotsina ollessasi sinun tulee pyrkiä kaikissa toimissasi
        tasapuolisuuteen, oikeudenmukaisuuteen ja johdonmukaisuuteen. Palstoilla saa
        käydä kiivastakin keskustelua, mutta sen on oltava asiallista. Älä poista viestiä vain sen takia, että se on omien mielipiteidesi vastainen. Toisia käyttäjiä ei saa myöskään loukata tai herjata. Saamme käyttäjiltä runsaasti palautetta, jossa he kertovat kokevansa palstan luotsin toiminnan epäoikeudenmukaiseksi. Suomi24 Ylläpito tutkii kaikki käyttäjien tekemät valitukset ja ryhtyy niiden pohjalta tarvittaviin toimenpiteisiin.

        Systemaattinen häiriköinti palstalla

        Ota yhteyttä ylläpitoon, jos joku henkilö häiriköi valvomaasi palstaa jatkuvasti esimerkiksi postittamalla kymmeniä sääntöjen vastaisia viestejä lyhyessä ajassa tai käyttäytymällä muuten asiattomasti. Ilmoita tässä yhteydessä meille myös muutamia esimerkkejä häirikön viesteistä kopioimalla viestin url-osoitte talteen selaimen osoiteriviltä ennen kuin poistat viestit. Lähetä linkit meille, jotta pääsemme
        tutkimaan näiden tietojen perusteella myös käyttäjän lähettämät poistetut viestit.

        Luotseihin kohdistuva kritiikki

        Keskustelupalstan kirjoittajat saattavat esittää palstalla kritiikkiä luotsina ja hänen toimintaansa kohtaan. Keskustelupalstojen säännöissä aiheesta on mainittu seuraavasti: ”Emme velvoita luotseja kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä luotseja koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. Epäasiallisesti käyttäytyvistä luotseista voi ilmoittaa Suomi24:n ylläpidolle palautelomakkeen kautta”.

        Kriittisten viestien poistossa kannattaa käyttää erityistä harkintaa, jos kritiikki on asiallista ja on kyse henkilön tietämättömyydestä sääntöjen suhteen. Tällaisessa tilanteessa voi olla hyväksikin kommentoida asiaa suoraan palstalla. Asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen voi parhaimmillaan ehkäistä häiriökäyttäytymistä ja luoda luottamusta luotsin ja keskustelijoiden välille. Poistoissa kannattaa
        tällöin myös avoimesti viitata siihen sääntöjen kohtaan, josta on kyse. Palstalla ei ole tarkoitus keskustella luotsista tai hänen toimistaan, joten palstaa täyttävät luotsia koskevat tai solvaavat viestit voi luonnollisesti poistaa.

        Luottamuksellisuus

        Luotsien ja ylläpidon välinen viestintä on aina luottamuksellista emmekä luovuta tai kerro luotsien tietoja tai heidän viestejään ulkopuolisille henkilöille, emme myöskään toisille luotseille.

        Huomioithan, että myös luotseille lähettämämme viestit ovat luottamuksellisia, eikä niitä tule esimerkiksi kopioida palstalle sellaisenaan. Myöskään käyttäjien lähettämissä ilmoituksissa kerrottuja tietoja ei saa kertoa eteenpäin. Jos asiattomasta viestistä ilmoittanut henkilö pyytää tietoja tai yhteydenottoa, luotsin ei tarvitse vastata hänelle vaan ylläpito vastaa tällaiselle henkilölle.

        Autamme mielellämme, mikäli sinulle herää kysymyksiä luotsina toimimisesta. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla: [email protected] Onnea ja menestystä keskustelupalstan valvontaan!

        Terveisin,
        Ylläpito
        Suomi24"


      • velkavelho kirjoitti:

        .....jatkuu...

        Kunnioita muiden mielipiteitä

        Keskustelupalstan luotsina ollessasi sinun tulee pyrkiä kaikissa toimissasi
        tasapuolisuuteen, oikeudenmukaisuuteen ja johdonmukaisuuteen. Palstoilla saa
        käydä kiivastakin keskustelua, mutta sen on oltava asiallista. Älä poista viestiä vain sen takia, että se on omien mielipiteidesi vastainen. Toisia käyttäjiä ei saa myöskään loukata tai herjata. Saamme käyttäjiltä runsaasti palautetta, jossa he kertovat kokevansa palstan luotsin toiminnan epäoikeudenmukaiseksi. Suomi24 Ylläpito tutkii kaikki käyttäjien tekemät valitukset ja ryhtyy niiden pohjalta tarvittaviin toimenpiteisiin.

        Systemaattinen häiriköinti palstalla

        Ota yhteyttä ylläpitoon, jos joku henkilö häiriköi valvomaasi palstaa jatkuvasti esimerkiksi postittamalla kymmeniä sääntöjen vastaisia viestejä lyhyessä ajassa tai käyttäytymällä muuten asiattomasti. Ilmoita tässä yhteydessä meille myös muutamia esimerkkejä häirikön viesteistä kopioimalla viestin url-osoitte talteen selaimen osoiteriviltä ennen kuin poistat viestit. Lähetä linkit meille, jotta pääsemme
        tutkimaan näiden tietojen perusteella myös käyttäjän lähettämät poistetut viestit.

        Luotseihin kohdistuva kritiikki

        Keskustelupalstan kirjoittajat saattavat esittää palstalla kritiikkiä luotsina ja hänen toimintaansa kohtaan. Keskustelupalstojen säännöissä aiheesta on mainittu seuraavasti: ”Emme velvoita luotseja kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä luotseja koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. Epäasiallisesti käyttäytyvistä luotseista voi ilmoittaa Suomi24:n ylläpidolle palautelomakkeen kautta”.

        Kriittisten viestien poistossa kannattaa käyttää erityistä harkintaa, jos kritiikki on asiallista ja on kyse henkilön tietämättömyydestä sääntöjen suhteen. Tällaisessa tilanteessa voi olla hyväksikin kommentoida asiaa suoraan palstalla. Asiallinen vastaus asialliseen kysymykseen voi parhaimmillaan ehkäistä häiriökäyttäytymistä ja luoda luottamusta luotsin ja keskustelijoiden välille. Poistoissa kannattaa
        tällöin myös avoimesti viitata siihen sääntöjen kohtaan, josta on kyse. Palstalla ei ole tarkoitus keskustella luotsista tai hänen toimistaan, joten palstaa täyttävät luotsia koskevat tai solvaavat viestit voi luonnollisesti poistaa.

        Luottamuksellisuus

        Luotsien ja ylläpidon välinen viestintä on aina luottamuksellista emmekä luovuta tai kerro luotsien tietoja tai heidän viestejään ulkopuolisille henkilöille, emme myöskään toisille luotseille.

        Huomioithan, että myös luotseille lähettämämme viestit ovat luottamuksellisia, eikä niitä tule esimerkiksi kopioida palstalle sellaisenaan. Myöskään käyttäjien lähettämissä ilmoituksissa kerrottuja tietoja ei saa kertoa eteenpäin. Jos asiattomasta viestistä ilmoittanut henkilö pyytää tietoja tai yhteydenottoa, luotsin ei tarvitse vastata hänelle vaan ylläpito vastaa tällaiselle henkilölle.

        Autamme mielellämme, mikäli sinulle herää kysymyksiä luotsina toimimisesta. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla: [email protected] Onnea ja menestystä keskustelupalstan valvontaan!

        Terveisin,
        Ylläpito
        Suomi24"

        "Yksittäisiä luotseja koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta."

        En olekkaan tota huomannu säännöissä...

        Kiitti Weleho!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe